Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Jeg titter bare innom da jeg har en sterk tro på at jeg er gravid. Er 6 dager over IKM og veldig ømme bryster. Har vært gravid 2 ganger før de siste 2 årene, men opplevd MA begge gangene i uke 6... Har egentlig lagt hele prøvingen på vent, da jeg trengte litt pusterom.. Mistet forrige gang i november. Jeg tørr ikke teste.. Hva er galt med meg.. Jeg som tidligere var testoman.. Har en digital som ligger og brenner på badet.. Har bestemt meg for å teste på onsdag hvis symptomene fortsetter og TR ikke viser seg... Hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei damer :)

 

Velkommen til dere "nye"!

Hadde tre sterkt positive tester før IKM, men tok en digital test på lørdag som viste 1-2 uker, skulle vel ha vist 2-3 uker.. For 1 time siden oppdaget jeg blod da jeg var på do og nå sitter jeg på legevakta for å finne ut om jeg mister eller ikke (igjen!!!).... Vet vel egentlig at det er over og ut for denne gangen, men er så nervøs for om det er et svangerskap utenfor livmoren igjen :( Dette er ikke morro i det hele tatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Ikke noe kjekt! Masse lykke til! Husk at litt blod ikke trenger å bety noe. Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet inn enda, men jeg er 99% sikker på at det er en begynnende SA. Har vondt og kramper i nederste del av magen, men håper det "bare" er en SA og at jeg ikke må operere bort den siste egglederen min!!! Mannen min er kjempelei seg og det gjør meg ekstra trist :(

Takk for støtten 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh herregud, stakkers deg mrs impatient :-( håper for guds skyld at det ikke er utenfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en koselig side♡ er veldig kjekt med noen å dele erfaringer med så tidlig i svangerskapet.vi har prøvd i ett år nå og er hoppende glad for 2 streker i går ♡ har ei jente på 3 år fra før

4+4 uker her:-)

 

Åh tenker så på deg mrs impatient♡lykke til..

Endret av Januar erten♡
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Impatient! Håper det går bra med deg, selv om det ser mørkt ut så er det vel noen som har blødninger i svangerskapet og det går bra! Håper det er saken i ditt tilfelle. Høres ut som om du har en god mann og en som kommer til å bli en fantastisk pappa en dag. Håper av hele mitt hjerte at egglederen din ikke er skadet og at du har fått vite litt mer nå! 

Mange klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og selvfølgelig et hjertelig velkommen til deg Januar-Erten! 

Her er det lykke og bekymring om hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer JanuarErten :) :)

 

Jeg ble sendt hjem fra legevakta i natt etter å ha blitt undersøkt av en hyggelig lege. Han tok seg god tid og sjekket både ditt og datt. Tror ikke det er en ny ex.u, men skal tilbake på sykehuset om noen få timer for å sjekke med ultralyd. Han mente at selv om jeg har både blødning (ganske sparsom foreløpig) og litt smerter så trenger det ikke være noe galt. Jeg derimot har mister alt håp :(

 

Mannen min er helt fantastisk, så snill og god! Blir en super pappa en dag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å ha hverandre i sånne situasjoner. Krysser fingrene for at det går bra på ultralyd :) Hvor langt er du på vei?

 

Skjønner at du forbereder deg på at det kan gå gale, men du vet, det kan gå bra også :) :) Håper på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg var 5+1 uker på vei, men ikke nå lenger dessverre. Det var en "vanlig" spontanabort (egglederen er fin og frisk!). Så da får vi bare vente på at blødningen stopper for å prøve igjen ;) Fikk forresten beskjed om at vi ikke får utredning før en eventuell spontanabort skjer igjen pga ex.u telles ikke med (det var en abnormalitet og ikke en spontanabort).. Jaja, da er det på'ån igjen med sex hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Lei meg på dine vegne. Synes også det er veldig dårlig at de ikke tar med ex.u i beregningen, og at du eventuelt må miste enda en gang før du får hjelp.

 

Håper det går bra neste gang med deg, plutselig så slår lykke spiren til :D For min del har det tatt 4 ganger, ser ut som om det kanskje skal gå rette veien denne gangen her :) Så tenk som så at sannsynligheten for at det skal gå bra neste gang, må jo bare øke for hver eneste gang!

 

Masse lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var trist lesning mrs-impatient :-( men godt det "bare" var en sa, og ikke exu, selv om at det føltes feil og skrive det! Jeg håper det klaffer for dere igjen straks, og for en god mann du har, blir nok en flott pappa!!!

Sender deg gode og varme klemmer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snille damer :)

Har det faktisk ganske greit, var jo ikke langt på vei så dette er på en måte "bare" en forsinket mens! Vi får bare prøve igjen :) Mannen min er den beste mannen i verden synes jeg  :hjerter_rundt:

Klemmer tilbake og takk igjen for omtanken  :hug:  Krysser fingrene for dere alle at alt går bra!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på siden her jeg også :) Veldig leit å lese at det ikke gikk igjennom med Mrs-impatient :( Men ønsker deg og din kjære lykke til med videre prøving! Du kan hvertfall bli befruktet! 

Jeg har endelig fått en positiv test etter ett år med intensiv :P prøving :) Beregnet termin 8 Januar! Føles veldig rart å endelig ha blitt gravid :D Gratulerer til alle sammen <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at det ikke gikk rette veien, men bra det ikke var en exu! Krysser fingrene for at det klaffer igjen snart!

Gratulerer til dere med positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babyfin:)

Slenger meg på her jeg og:) Termin 9 Jan:) Trist og lese om deg Mrs-impatient, lykke til med prøving igjen:)

Endret av Babyfin:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig var det vår tur!

4 uker her idag! :-D Lykkelig og krysser fingrer, tær og alt for at det skal gå fint! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har lyst til å bestille privat tidlig ul for å sjekke at alt er som det skal. Siden dette er min første er jeg nok litt ekstra bekymret. Når bør man ta denne? :)

Hei Karooline. Jeg snakket med min private gyn om det samme, og hun sa det var vanlig mellom uke 6-12, siden en da kan se om hjertet slår. Dersom du er interessert i å måle nakkefold bør du vente lenger enn uke 6. Jeg har bestilt tidlig UL, men venter til uke 11. Da er det ikke sååå lenge å vente til den ordinære. Jeg skjønner at du er bekymret, og det er jeg også, men husk at det ikke er så mye en kan gjøre fra eller til utenom å leve sunt :) Vi får smøre oss med tålmodighet ;)

 

 

Gravid for første gang her og ! :-) Lurer på om hvordan man går frem å bestiller tidlig ultralyd? Tar man kontakt med legen eller en privat klinikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har lyst til å bestille privat tidlig ul for å sjekke at alt er som det skal. Siden dette er min første er jeg nok litt ekstra bekymret. Når bør man ta denne? :)

Hei Karooline. Jeg snakket med min private gyn om det samme, og hun sa det var vanlig mellom uke 6-12, siden en da kan se om hjertet slår. Dersom du er interessert i å måle nakkefold bør du vente lenger enn uke 6. Jeg har bestilt tidlig UL, men venter til uke 11. Da er det ikke sååå lenge å vente til den ordinære. Jeg skjønner at du er bekymret, og det er jeg også, men husk at det ikke er så mye en kan gjøre fra eller til utenom å leve sunt :) Vi får smøre oss med tålmodighet ;)

 

 

Gravid for første gang her og ! :-) Lurer på om hvordan man går frem å bestiller tidlig ultralyd? Tar man kontakt med legen eller en privat klinikk? 

 

Jeg tok bare kontakt med min tidligere gyn som tar i mot pasienten uten henvisning. Men som skrevet i en tidligere melding så koster jo dette litt. Du kan jo høre med din fastlege om han/hun vil henvise deg, så blir det billigere. Vet ikke hvor lett eller vanskelig det er å få fastlegen til å henvise. Og forresten gratulerer til deg FrøkenAK :) Trist å høre om deg Mrs-impatient. Lykke til videre.

Endret av LilleCam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synn mrs-impatient :/ velkommen og gratulerer til dere nye som er blitt gravide ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oookeiiii,, har funnet vogna jeg ønsker å kjøpe på finn, den så strøken ut, og selges i nærheten+ litt ekstrautstyr. Er jeg helt kokko om jeg kjøper vogn nå?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...