Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

Singababy: Åååh bor du i Singapore?! Har vært der og synes det er så utrolig fin plass :) Kan jeg spørre hva du gjør der? Jobber eller studerer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs-impatient selvfølgelig kan du spørre! Jeg gjør ingen av delene, mannen jobber her. Jeg er foreløpig i forlenget permisjon etter forrige baby. Har bodd her i to år nå! Kjempefint sted å ha barn, eneste negative må være at vi er så langt unna familien i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes helt fantastisk ut :) Det er jo et stykke unna Norge, men samtidig er det jo "bare" 12-15 timers flytid hjem. Og det er jo en kjempetrygg plass for både barn og voksne! Her i Trondheim snør det (1.mai...) så du får nyte finværet i Singapore :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Mrs-impatient, så fantastisk å se deg tilbake her allerede! Ville bare ønske deg masse, masse lykke til, denne gangen går det hele veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Mrs-impatient, så fantastisk å se deg tilbake her allerede! Ville bare ønske deg masse, masse lykke til, denne gangen går det hele veien!

Tuuuuuusen takk Kjøttmeis :hug:  Søren, nå begynte jeg nesten å grine igjen..! Hihi, lettrørt sa du!

Får håpe at alle gode ting er tre og med det fjerde skal det skje :) (Mitt fjerde svangerskap dette her, så nå får det søren meg gå hele veien!) 

 

Hvor langt er du på vei nå?? :)

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei :) da fant jeg rette forumet, termin 6 januar på meg også! Tidlig ute da, men fint å ha en plass å lufte tanker, da man gjerne ikke sier noe til folk rundt enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med alle som kommer inn her! Gratulerer til alle og velkommen! Her klarte ikke mannen å holde munn, og sa det til en venn i dag.. Hehe, litt moro at han er så stolt! Jeg tenker at det ikke er krise, hvis det ikke går bra så blir det kjempetrist, men vi håper selvfølgelig at det går bra! Håper vi alle holder følge i ca åtte mnd til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med så mange allerede :) er fra Haugesund selv :) er forhåpentligvis første barn dette.. Er 6uker i dag.. I denne ligger de 2uker som legges på :) har ikke så mye symptomer enda heller.. Håper på en måte de kommer:) da jeg mistet i fjor så var det heller ikke mye.. Så er ganske redd, nervøs og utolmodig kjenner jeg.. Må roe meg litt ned men kan ikke slutte å tenke.. Sist gang sa jeg hele tiden at jeg kommer til å miste.. Å det gjore jeg.. Har en litt annen følelse denne gangen.. Håpe håper håper..<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne hvis du er 6 uker i dag (6+0) så har du termin i desember ;-)

 

Anonymous poster hash: 3341f...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heisann Mrs-impatient, så fantastisk å se deg tilbake her allerede! Ville bare ønske deg masse, masse lykke til, denne gangen går det hele veien!

Tuuuuuusen takk Kjøttmeis :hug:  Søren, nå begynte jeg nesten å grine igjen..! Hihi, lettrørt sa du!

Får håpe at alle gode ting er tre og med det fjerde skal det skje :) (Mitt fjerde svangerskap dette her, så nå får det søren meg gå hele veien!) 

 

Hvor langt er du på vei nå?? :)

 

Straks 19 uker her, småen sparker og hikker, og alt er bare velstand. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør du meg så er du hjertelig velkommen uansett, Marianne-86! En del av oss med januar baby kommer til å få i desember, noen i februar! Synes det er koseligere om alle føler seg inkludert! Så hjertelig velkommen og gratulerer med spiren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er fort gjort å få tidligere eller senere.. Termin datoene varier veldig.. Men tidligste er 1.1.15.. Seneste som har komt er 6.1.15. Er ikke sikkert spiren blir en gang.. Så ingen har garanti for noen ting.. Glatulerer til dere også med lille spiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står 1.1.15 på gravid appen min anonym bruker..

Det gjør det på min også, og jeg er 5+1 idag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Står 1.1.15 på gravid appen min anonym bruker..

Det gjør det på min også, og jeg er 5+1 idag ;-)

Står 5+1 på min også :) da ligger vi likt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du var 6+0 i går og har funnet en termin kalkulator som sier at du har termin den 01.01, så beregner den et svangerskap på 41 uker. :-)

 

Anonymous poster hash: 3341f...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Står 1.1.15 på gravid appen min anonym bruker..

Det gjør det på min også, og jeg er 5+1 idag ;-)

Står 5+1 på min også :) da ligger vi likt:)

Ja det gjør vi, og det er så spennende :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Står 1.1.15 på gravid appen min anonym bruker..

Det gjør det på min også, og jeg er 5+1 idag ;-)
Står 5+1 på min også :) da ligger vi likt:)
Ja det gjør vi, og det er så spennende :-)

Mhm:) hvordan er din form da? Symptomer? Selv har jeg ikke så mye akkurat nå.. Har type menssmerter og murringer.. Kjenner puppene er anderledes når jeg går ned trapper og niplene er mer ømme..usikker på om jeg er kvalmen.. Kansje litt innimellom :/ er så utrolig utålmodig, bekymret og redd, Samtidig som jeg gleder meg noe sinnsykt:) håper virkelig spiren blir denne gang <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Står 1.1.15 på gravid appen min anonym bruker..

Det gjør det på min også, og jeg er 5+1 idag ;-)
Står 5+1 på min også :) da ligger vi likt:)
Ja det gjør vi, og det er så spennende :-)

Mhm:) hvordan er din form da? Symptomer? Selv har jeg ikke så mye akkurat nå.. Har type menssmerter og murringer.. Kjenner puppene er anderledes når jeg går ned trapper og niplene er mer ømme..usikker på om jeg er kvalmen.. Kansje litt innimellom :/ er så utrolig utålmodig, bekymret og redd, Samtidig som jeg gleder meg noe sinnsykt:) håper virkelig spiren blir denne gang <3

Jeg har sovet dårlig hver natt i 1 uke nå, hvor jeg må på do på slaget kl 05 hver natt:-) ellers er jeg veldig oppblåst i magen. De siste dagene har jeg vært småkvalm om morningen, men det går over når jeg spiser mat. Nipplene hat også begynt å bli ømme ;-) men alle symptomer er hjertelig velkommen, selv om at jeg innerst inne håper at jeg slipper unna den aller verste kvalmen *bankibordet*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daaaa har jeg ringt å fått første legitime som gravid :) gleder meg :) dama jeg snakket med begynte å beklage at det var litt ventetid og ikke noe ledig i dag!! :) Jeg forklarte at det ikke var noe som hastet og at det var bare det at jeg hadde tatt en graviditetstest som viste seg og være positiv ( sa jeg glad som ei lerke) åh.. Ja.. Da regnet jeg med at dette er noe du ønsker da sa hun, ja dette er nøye planlagt sa jeg :) :) tihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...