Gå til innhold

November 2014 baby❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Endelig over i 2. trimester! Er 13+0 i dag og ønsker alle November damene hjertelig velkommen! So far, so good!😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig med terminliste!💚

 

1. Sunnisol, mipmipmip

2. Nummer2.2014, Bamsemams74, spire.nr.2<3

3. DrømmeSofie, Toolose

4. JeanetteMarie

5.

6. Tuppen85

7.

8. illyheart, tikl

9. Bonusmamma, Love my kidz, Silhouette, MammaMia

10. Håpet om nr 3 :-)

11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth

12. AKO91, frø-i-magen, Optatium

13. Snurrballong, Limona, Gi89

14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78

15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma

16. Malv, Pixxi, sminth, Ina-83

17. VurdererBaby

18.Solstråle86

19. Milli, Coccobahhia

20. Sirimalen, prøvestadiet, Bifrost, RosaParasoll

21.

22.Yasmin❤️hvor er du lille spire❤️, Eliamali

23. lykkeligravid2, Mrs meg, Abcsilje

24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89

25. To små troll

26.

27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone

28. Novemberlykke

29. Ponkepenk, bellina

30. Frupedersen, Challe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yei!  :danse:  Synes alle kan hinte litt om når magen begynner å stikke fram osv, jeg er førstegangs og her er det ingen antydning til mage. Selv om hjertelyden av mini er mellom symfysen og navelen nå, så han har begynt å komme langt opp allerede! :) Er bare 12+3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer inn hit om 10 dager! :D

 

bonusmamma jeg har hatt mage en ukes tid nå, er 11+2 og førstegangs. Men jeg kjenner ikke livmoren, som jeg vet ihvertfall (vet ikke hvordan den skal kjennes ut heller). Men jeg tror det er tarmer og sånn som flyttes oppover og det er det som gjør at man får mage i begynnelsen. Og jeg tror også at det er veldig ulikt fra person til person når man får mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer inn hit om 10 dager! :D

 

bonusmamma jeg har hatt mage en ukes tid nå, er 11+2 og førstegangs. Men jeg kjenner ikke livmoren, som jeg vet ihvertfall (vet ikke hvordan den skal kjennes ut heller). Men jeg tror det er tarmer og sånn som flyttes oppover og det er det som gjør at man får mage i begynnelsen. Og jeg tror også at det er veldig ulikt fra person til person når man får mage.

da kommer du jo om 5 dager? :D

ja, klar over at det er forskjellig fra person til person, synes bare det er moro om vi ser hvor forskjellige vi er ang når magen dukker opp hos oss her inne  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner ikke 2. trimester ved 12 fullgåtte uker, altså på dag 13+0? Eller har jeg misforstått?

 

(Ikke at det spiller noen rolle i sammenheng med når vi flytter over hit altså, lurer bare;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 fullgåtte er 12+0.. 13 fullgåtte uker er 13+0. Vanligst her inne er at 1 tri er ferdig etter 12+0, men sett diskusjoner på novembergruppen hvor fler har sagt 13+0. Riktig svar er at det ikke er noe fasitsvar. Så man må bare velge det man føler for:-)

 

Anonymous poster hash: 17b05...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 fullgåtte er 12+0.. 13 fullgåtte uker er 13+0. Vanligst her inne er at 1 tri er ferdig etter 12+0, men sett diskusjoner på novembergruppen hvor fler har sagt 13+0. Riktig svar er at det ikke er noe fasitsvar. Så man må bare velge det man føler for:-)Anonymous poster hash: 17b05...a51

Hehe, ja selvsagt er det 12+0, det sier seg jo selv:) Tror jeg var en smule overtrøtt når jeg begynte å fundere på det i går...:/ Takk for svar:)

 

Forresten, er det noen som kan innvie en "gravid i moden alder", uten forumerfaring fra tidligere, i kunsten å skrive smiletegn og andre fine figurer? (Har motet meg opp lenge for å tørre å spørre altså, så ikke gjør narr av mine maglende kunnskaper!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

12 fullgåtte er 12+0.. 13 fullgåtte uker er 13+0. Vanligst her inne er at 1 tri er ferdig etter 12+0, men sett diskusjoner på novembergruppen hvor fler har sagt 13+0. Riktig svar er at det ikke er noe fasitsvar. Så man må bare velge det man føler for:-)Anonymous poster hash: 17b05...a51

Hehe, ja selvsagt er det 12+0, det sier seg jo selv:) Tror jeg var en smule overtrøtt når jeg begynte å fundere på det i går...:/ Takk for svar:)

Forresten, er det noen som kan innvie en "gravid i moden alder", uten forumerfaring fra tidligere, i kunsten å skrive smiletegn og andre fine figurer? (Har motet meg opp lenge for å tørre å spørre altså, så ikke gjør narr av mine maglende kunnskaper!;)

Og der kom det jaggu en smiley uten at jeg skrev noe annet enn det samme som ovenfor hvor det bare ble til kolon og parantes?!?! Hva gjorde jeg anderledes for å få den dit???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle 2. trimester-damer:) Sitter her og prøver å få tida til å gå sånn på morgenkvisten! Våknet klokka 06.00 og var lys våken. Tror jeg er i ferd med å bli et a-menneske...;)

 

Min mage har absolutt begynt å vise. Sliter med påkledningen på jobb, for jeg orker ikke å fortelle det til hele gjengen helt enda. Magen kjenner i tillegg forstrekt ut på en måte, spesielt i nedkant...? Merkelig. Har funnet ut at trang singlet under en løs litt kortere bluse eller topp skjuler magen sånn noenlunde, men jeg tror folk lurer nå altså:)

 

I går fikk jeg også endelig fingen ut og bestilte meg en mammabukse fra Happymum. Det er bare et tidsspørsmål før det blir nødvendig å gå over til mer romslige plagg...Hva med dere andre, har dere kjøpt noe mammatøy? Noen tips til bra nettbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen medisin regnes nok 2.trimester å starte ved 13+0, altså ved inngangen til uke 14. Det står også her inne på terminforumene. Men ser det til og med er de som regner seg ferdig med første trimester ved 11+0, siden de da er gått inn i den 12 uka. Men jeg venter til jeg er 13+0 før jeg anser meg som over kneika ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap startet jeg med mammabukser rundt uke 10-12, men denne gangen har jeg ikke behov ennå. Venter liksom litt på det ja for er så koselig med mage ♡

 

Blør fortsatt, men føler likevel at det er stabilt. Har googlet veldig mye om temaet og kommet fram til at det enten er forliggende morkake eller truende abort. Hvis det er sånt er det viktig å ta det veldig med ro. Så her blir det roligste helgen noensinne hehe, men er verdt det hvis jeg klarer å berge lille i magen :) Lege og ul på mandag ☆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker inn her jeg, selv om jeg egentlig ikke skal hit før på tirsdag :P 12+5 i dag, og nå er det offentliggjort for de fleste :) Var på kontroll på torsdag og fikk høre verdens fineste lyd, et lite hjerte som gallopperte avgårde i 156 slag/min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig lillyheart :) Gleder meg kjempemye til ul jeg også, for håpet er der fortsatt, forventningene er store. Og så er det ikke så nøye om når vi er i 2. tri, mener å huske vi har termin bare en dag fra hverandre vi to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom det jaggu en smiley uten at jeg skrev noe annet enn det samme som ovenfor hvor det bare ble til kolon og parantes?!?! Hva gjorde jeg anderledes for å få den dit???

 

 

Det var nok fordi du hadde mellomrom. Om det er mellomrom mellom . og smileyen så blir det sånn "bilde".

Om du ikke har mellomrom så blir det . :)

 

Håper du skjønner hva jeg mente? :)

Endret av Ulvemamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker til OUL i dag! Måtte tiden gå fort....😄 Spent på å få vite kjønnet, selv om jeg har en veldig følelse på at det er gutt som gjemmer seg inni der!💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på plass her jeg også😊 13 uker i dag og etter å ha vært på sykehuset og fått sett at alt ser greit ut, kan jeg endelig slippe skuldrene ned litt😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må strykes på lista dessverre, for blødningene mine viser seg å være abort :( Mest sannsynlig har mini dødd for ca fire uker siden. Skal tilbake til sykehuset i morgen for å få den ut.

 

Kjempetrist :(

 

Men skal jo prøve igjen, når vi er klare for det. Masse lykke til dere andre, nyt tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må strykes på lista dessverre, for blødningene mine viser seg å være abort :( Mest sannsynlig har mini dødd for ca fire uker siden. Skal tilbake til sykehuset i morgen for å få den ut.

Kjempetrist :(

Men skal jo prøve igjen, når vi er klare for det. Masse lykke til dere andre, nyt tiden :)

huff så trist:( ta vare på deg selv og lykketil!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må strykes på lista dessverre, for blødningene mine viser seg å være abort :( Mest sannsynlig har mini dødd for ca fire uker siden. Skal tilbake til sykehuset i morgen for å få den ut.

Kjempetrist :(

Men skal jo prøve igjen, når vi er klare for det. Masse lykke til dere andre, nyt tiden :)

Så utrolig trist å høre :(

Varme tanker og en klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må strykes på lista dessverre, for blødningene mine viser seg å være abort :( Mest sannsynlig har mini dødd for ca fire uker siden. Skal tilbake til sykehuset i morgen for å få den ut.

 

Kjempetrist :(

 

Men skal jo prøve igjen, når vi er klare for det. Masse lykke til dere andre, nyt tiden :)

Åååååneiiii!!!!😞 Så utrolig trist.... Ta vare på deg selv så godt det går! Go klem.💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med terminliste!💚

 

1. Sunnisol, mipmipmip

2. Nummer2.2014, Bamsemams74, spire.nr.2<3

3. DrømmeSofie, Toolose

4. JeanetteMarie

5.

6. Tuppen85

7.

8. illyheart, tikl

9. Bonusmamma, Silhouette, MammaMia

10. Håpet om nr 3 :-)

11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth

12. AKO91, frø-i-magen, Optatium

13. Snurrballong, Limona, Gi89

14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78

15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma

16. Malv, Pixxi, sminth, Ina-83

17. VurdererBaby

18.Solstråle86

19. Milli, Coccobahhia

20. Sirimalen, prøvestadiet, Bifrost, RosaParasoll

21.

22.Yasmin❤️hvor er du lille spire❤️, Eliamali

23. lykkeligravid2, Mrs meg, Abcsilje

24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89

25. To små troll

26.

27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone

28. Novemberlykke

29. Ponkepenk, bellina

30. Frupedersen, Challe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen følelse på kjønn? Jeg er veldig usikker, men heller litt mot gutt. Svangerskapet er en mellomting mellom hvordan jeg var med gutten og jenta mi, så vanskelig å si! UL 4. juni.

 

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting å sammenligne med, men har vært bombesikker hele veien på at det blir en gutt! Merkelige greier... Noen forteller at de liksom bare vet kjønnet, og at det ofte stemmer! 😄

 

Har ikke vært så mye plaget til nå, bare veldig sliten! Men, nå tror jeg jammen det er noe bekkenløsning som presser på!? Hvis jeg har gått en lang tur eller drevet med noe fysisk, så får jeg rett og slett vondt i halebenet! Dette stråler litt ut i høyre ben! Så dette kan jo bli gøy!🙈 NOT!!!😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...