Gå til innhold

Til dere som er mye sengeliggende eller som hviler mye

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har de siste ukene hvilt mye pga. dårlig form, har ingen energi i det hele tatt.

Har fått beskjed fra fastlegen min at jeg må begynne på klexane hvis jeg ikke er i noe aktivitet. Bruker noen av dere dette - og har fått det anbefalt?

Fortsetter under...

Jeg har brukt Klexane, men gjør det ikke nå. Fikk det blant annet til lange flyturer for å forebygge blodpropp, og etter operasjon og svangerskap. Sprøyter som er enkle å sette selv, og jeg er egentlig ikke så komfortabel med sånt.

jeg har bruker fragmin (samme som klexane) setter en sprøyte hver dag...

det er ikke noe farlig for babyen i hvert fall :) men litt kjedelig for mor å få blåmerker på magen :P men heller blå, enn ingen små....

åh! sorry for at jeg skriver dette inn i denne tråden... men såg plutselig nicket ditt Tante_Esel! og har ikke sett det på lenge! hvordan går d med deg?? hvor langt på vei er du?? :) jeg husker ikke hvor mange egg du satte inn eller hvor mange som til slutt festet seg da.. blir d 1 eller 2 på deg/dere?? og har svangerskapet gått bra så langt? :) kanskje ikke så bra siden du har svart på denne tråden, eller? mye sengeliggende? :/

Endret av all i want is u

Men da snakker vi veldig sengeliggende?! Er også mye i ro, hviler masse.. Flere ganger, hver dag. Inaktiv. Men har ikke hørt noe om klexane/fragmin, står derimot på albyl-e tabletter frem til uke 37 pga to tidligere svangerskapsforgiftninger. Er derfor jeg må ta det veldig med ro og hvile masse, har stigende blodtrykk som forventet nå i uke 35+1.

Annonse

Men da snakker vi veldig sengeliggende?! Er også mye i ro, hviler masse.. Flere ganger, hver dag. Inaktiv. Men har ikke hørt noe om klexane/fragmin, står derimot på albyl-e tabletter frem til uke 37 pga to tidligere svangerskapsforgiftninger. Er derfor jeg må ta det veldig med ro og hvile masse, har stigende blodtrykk som forventet nå i uke 35+1.

Hei!

Fikk kontrabeskjed fra jordmor i går og trenger ikke gå på det hvis man ikke er helt sengeliggende som du sier.

Blir jo helt forvirret over alle de forskjellige beskjedene som er ute og går.

Takk for svar alle sammen :)

åh! sorry for at jeg skriver dette inn i denne tråden... men såg plutselig nicket ditt Tante_Esel! og har ikke sett det på lenge! hvordan går d med deg?? hvor langt på vei er du?? :) jeg husker ikke hvor mange egg du satte inn eller hvor mange som til slutt festet seg da.. blir d 1 eller 2 på deg/dere?? og har svangerskapet gått bra så langt? :) kanskje ikke så bra siden du har svart på denne tråden, eller? mye sengeliggende? :/

hei snuppa ;)

Vi klarte det naturlig vi, etter 4 fersk og 2 frys <3 er ei lita jente i magen og er 30+1 uker på vei :)  jeg tar blodfortynnende pga IVFhistorien.. ikke fordi jeg er sengeliggende heldigvis :) Men har vært et tft svangerksap med kvalme oppkast migrene og div.... hehe... men det er verdt det :) I juli får vi vel endelig hilse på mirakelet :) Gleder meg vilt :)

Hva med deg?

ååh, så fantastisk Tante_Esel!! :) :) husker så godt den tida inne på ass befruktning delen av forumet, og det var liksom noen som jeg syntes fortjente det enda mer enn meg og andre.. blant annet deg etter alle forsøkene dine. så at du har kommet deg til 30+1 er kjempe kjekke nyheter :) :) ei lita hjemmelaget prinsesse - perfekt ;)

dumt du har hatt et tøft svangerskap. har vel ikke hatt et spesielt lett ett jeg heller. kvalme og oppkast frem til uke 13-14, og bekkenproblemer etter det med mye vondt. kvalme også igjen fra uke 20 som er blitt verre og verre, men en annen type kvalme (uten brekninger og oppkast). også andre kjipe plager, men skal ikke kjede deg med å ramse dem opp :P kjenner jeg er fryktelig sliten. først aih/ivf-karusell, og så dette svangerskapet... men, jeg er SÅ takknemlig og prøver å klage minst mulig :)

er 37+3 jeg i dag, så 3 uker eksakt igjen til termin :)

massssse lykke til videre de siste ti ukene dine!!!! ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...