Gå til innhold

Hvor gamle er dere som er i dette forumet?


Filippa79

Anbefalte innlegg

Jeg er 44 og venter nr.1. Kan ikke på noen måte tro det jeg selv skriver, for vi hadde gitt opp å få barn for flere år siden. Etter flere runder med assistert befruktning, og utallige DIU, el-tester osv, resignerte vi da jeg rundet 42. Tenkte at nå må vi begynne å planlegge livet med bare oss to, og glede oss over mulighetene det gir. Jeg kan ikke helt glede meg enda, det er bare 6 fullgåtte uker, men det er iallefall første gang jeg har sett en positiv test, så det har vi nå opplevd da :)

 

Tar en dag av gangen og gleder meg over å være gravid (tør nesten ikke skrive ordet engang), men prøver å ha et realistisk syn på det hele. 

 

Guri malla så spennende! Jeg krysser fingrene for spira di:)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg er 44 og venter nr.1. Kan ikke på noen måte tro det jeg selv skriver, for vi hadde gitt opp å få barn for flere år siden. Etter flere runder med assistert befruktning, og utallige DIU, el-tester osv, resignerte vi da jeg rundet 42. Tenkte at nå må vi begynne å planlegge livet med bare oss to, og glede oss over mulighetene det gir. Jeg kan ikke helt glede meg enda, det er bare 6 fullgåtte uker, men det er iallefall første gang jeg har sett en positiv test, så det har vi nå opplevd da :)

 

Tar en dag av gangen og gleder meg over å være gravid (tør nesten ikke skrive ordet engang), men prøver å ha et realistisk syn på det hele.

 

Høres ut som en god solskinshistorie .

Gir håp for andre som også har prøvd det meste.

Ønsker deg og den voksende maven alt godt . ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er 42 og tre uker på vei med vårt første barn! Dvs fra befruktning, egentlig 5 uker etter slik man regner, visstnok. Har lupus, og er spent på hvordan det går, med alder og underliggende sykdom, men foreløpig er formen på topp! 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nettopp oppdaget at vi er gravide😊etter prøving i over 5 år.

Blir 41 år, har 3 barn på 13,15 og 22 år.

 

Anonymous poster hash: 22062...7ae

Lenke til kommentar

Er 42 .Har en sønn på 5 år.Og har prøvd å gi han et søsken siden 2011.

Har vært igjennom en sa & en ma . Er nå 12 uker på vei og håper alt kommer til og se bra ut på ultralyden i morgen. Har så langt tatt en dag av gangen. Men håper og kunne flytte meg til 2.trim.

Og kunne nyte resten av svangerskapet. ;)

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Trodde ikke jeg skulle finne veien tilbake hit igjen. Men i dag fikk jeg 2 blå klare streker og er i sjokktilstand.

 

Jeg er 41 år, og har en gutt på 6 år og jente på 2 år. Vi har også en englegutt som skulle vært 8 år.

 

Graviditeten var ikke planlagt som nevnt, men jeg er ikke lei meg for at det har skjedd :) Håper bare spiren blir et lite søsken tilslutt. Har hatt blødninger fra ganske tidlig i de to siste svangerskapene, og ser ut til at det følger med denne gangen også. Så krysser alt for at det går bra :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

31 år og prøver på nr 3 :) 2 barn på 7 og 5 fra før :)

 

Anonymous poster hash: 08ddf...a0a

Akkurat som meg :) 31 år og prøver på nr. 3 :) 2 barn på 7 og 5 fra før. 

Vi har prøvd lenge på nr. 3 nå... 

 

Anonymous poster hash: 08ddf...a0a

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

31 år og prøver på nr 3 :) 2 barn på 7 og 5 fra før :)

 

Anonymous poster hash: 08ddf...a0a

Akkurat som meg :) 31 år og prøver på nr. 3 :) 2 barn på 7 og 5 fra før.

Vi har prøvd lenge på nr. 3 nå...

 

Anonymous poster hash: 08ddf...a0a

Vil vel ikke akkurat si at dere hører til på "gravid i moden alder" da ;)

 

Anonymous poster hash: a0853...5f3

Lenke til kommentar

Jeg rekker akkurat å føde før jeg fyller 40 neste sommer. Har en på åtte fra før og har prøvd leeeenge på nr. 2. Førstemann kom "av seg selv".

Jeg er nervøs for alt. Skal til UL-delen av duo-test neste uke. Jeg tenker liksom at det ikke kan gå bra siden jeg er gammel og har slitt så lenge, men håper selvfølgelig med alt jeg har. Har vært på to UL hvor alt så bra ut.

Formen er grei, men jeg er fremdeles veldig trøtt nå i slutten av uke 10. Må stadig snike meg til en powernap på jobb...



Anonymous poster hash: 766a4...aa2
Lenke til kommentar

 

Jeg rekker akkurat å føde før jeg fyller 40 neste sommer. Har en på åtte fra før og har prøvd leeeenge på nr. 2. Førstemann kom "av seg selv".

Jeg er nervøs for alt. Skal til UL-delen av duo-test neste uke. Jeg tenker liksom at det ikke kan gå bra siden jeg er gammel og har slitt så lenge, men håper selvfølgelig med alt jeg har. Har vært på to UL hvor alt så bra ut.

Formen er grei, men jeg er fremdeles veldig trøtt nå i slutten av uke 10. Må stadig snike meg til en powernap på jobb...

 

Anonymous poster hash: 766a4...aa2

 

 

Dette er da selvfølgelig IVF. Siste forsøk!

 

Anonymous poster hash: 766a4...aa2

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har svart her tidligere, men det endte dessverre i BO.

 

Fikk positiv test idag. Er lykkelig og redd på en gang. Bo'n sitter frisk i minnet enda. Håper så onderlig at det skal gå bra denne gangen.  Kan ikke gjøre annet enn å prøve tenke positivt :)

 

Jeg er akkurat fylt 41 år og dette blir da nr 4. Termin 10 Oktober.

Lenke til kommentar

Jeg er 42 år og gravid i uke 11+1 med nr. 2. Det har vært en lang reise for å komme hit jeg er nå med 4 mislykkede ivf - forsøk og deretter 3 spontanaborter samt 1 partiell blæremola derpå. Og dette på intet mindre enn 2 år. Så håper at det går veien nå, for dette blir siste gang :-)

Lenke til kommentar

Ser at denne tråden er langt fra ny, men da jeg nettopp har tatt opp medlemskapet her og nå "snuser" rundt her igjen, så hiver jeg meg på likevel!

Blir 36 om noen mnd og venter nr 4 - ikke planlagt og holder på å innfinne meg med fakta.... Uke 10 i dag, formen er ELENDIG! I'm getting to old for this shit....



Anonymous poster hash: 7664c...7f0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...