Gå til innhold

jeg trenger råd og hJELP ang trusler og farlig person


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Du fikk TELEFONSVARER da du ringte nødnummeret? Det er ikke mulig.

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Nei, det er ikke mulig i det hele tatt. Rart altså.

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Du fikk TELEFONSVARER da du ringte nødnummeret? Det er ikke mulig.

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Nei, det er ikke mulig i det hele tatt. Rart altså.

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

Vi hørte kun et slags "stopp" i pipetonen før det fortsatt igjen og endte med en dame som snakket på engelsk. Selvfølgelig ikke mulig. Kan desverre ikke forklare det da det var det som skjedde, men kun en gang da! Hastet med å ringe opp igjen på nytt

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at jeg nevnte det til den hyggelige politimannen og han hadde hørt om det tidligere, men visste ikke hvorfor. Så er visst ikke eneste . Nå gikk det greit, men det hadde ikke gått greit om ikke hun var der, og før hun kom følte jeg på det veldig når han "jaktet" slik

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Du fikk TELEFONSVARER da du ringte nødnummeret? Det er ikke mulig.

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Nei, det er ikke mulig i det hele tatt. Rart altså.

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

Vi hørte kun et slags "stopp" i pipetonen før det fortsatt igjen og endte med en dame som snakket på engelsk. Selvfølgelig ikke mulig. Kan desverre ikke forklare det da det var det som skjedde, men kun en gang da! Hastet med å ringe opp igjen på nytt

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Og etter det ringte du tre ganger til før en snill politimann ringte deg opp igjen. Dette blir for dumt. Jeg vet ikke hva du får ut av dette her, men jeg synes at det er stygt gjort av deg. Jeg kjenner veldig godt til nødnettet, jobber i en bedrift som var konkurrenter til Motorola og dro det akkurat ikke i land.

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Du fikk TELEFONSVARER da du ringte nødnummeret? Det er ikke mulig.

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Nei, det er ikke mulig i det hele tatt. Rart altså.

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

Vi hørte kun et slags "stopp" i pipetonen før det fortsatt igjen og endte med en dame som snakket på engelsk. Selvfølgelig ikke mulig. Kan desverre ikke forklare det da det var det som skjedde, men kun en gang da! Hastet med å ringe opp igjen på nytt

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Og etter det ringte du tre ganger til før en snill politimann ringte deg opp igjen. Dette blir for dumt. Jeg vet ikke hva du får ut av dette her, men jeg synes at det er stygt gjort av deg. Jeg kjenner veldig godt til nødnettet, jobber i en bedrift som var konkurrenter til Motorola og dro det akkurat ikke i land.

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Nei den snille ringte meg opp 1 time etter og satt opp time til imorgen for å anmelde. Og for å gi meg info om personen. Og lun det! Han hadde ikke noe med 112 og gjøre

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Du fikk TELEFONSVARER da du ringte nødnummeret? Det er ikke mulig.

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Nei, det er ikke mulig i det hele tatt. Rart altså.

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

Vi hørte kun et slags "stopp" i pipetonen før det fortsatt igjen og endte med en dame som snakket på engelsk. Selvfølgelig ikke mulig. Kan desverre ikke forklare det da det var det som skjedde, men kun en gang da! Hastet med å ringe opp igjen på nytt

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Og etter det ringte du tre ganger til før en snill politimann ringte deg opp igjen. Dette blir for dumt. Jeg vet ikke hva du får ut av dette her, men jeg synes at det er stygt gjort av deg. Jeg kjenner veldig godt til nødnettet, jobber i en bedrift som var konkurrenter til Motorola og dro det akkurat ikke i land.

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Nei den snille ringte meg opp 1 time etter og satt opp time til imorgen for å anmelde. Og for å gi meg info om personen. Og lun det! Han hadde ikke noe med 112 og gjøre

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

 

HI, forstår at det er mye. Tok du navnet på den snille politimannen? Lov meg at om du skal møte ham så må det være på politihuset! En kjent politiker fortalte meg mye rart som skjedde med mobilen her i Norge som hørtes ut som ren fiction. 

 

Anonymous poster hash: bcde7...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Du fikk TELEFONSVARER da du ringte nødnummeret? Det er ikke mulig.Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Nei, det er ikke mulig i det hele tatt. Rart altså.Anonymous poster hash: 769e9...a44
Vi hørte kun et slags "stopp" i pipetonen før det fortsatt igjen og endte med en dame som snakket på engelsk. Selvfølgelig ikke mulig. Kan desverre ikke forklare det da det var det som skjedde, men kun en gang da! Hastet med å ringe opp igjen på nyttAnonymous poster hash: 5cae8...930
Og etter det ringte du tre ganger til før en snill politimann ringte deg opp igjen. Dette blir for dumt. Jeg vet ikke hva du får ut av dette her, men jeg synes at det er stygt gjort av deg. Jeg kjenner veldig godt til nødnettet, jobber i en bedrift som var konkurrenter til Motorola og dro det akkurat ikke i land.Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Nei den snille ringte meg opp 1 time etter og satt opp time til imorgen for å anmelde. Og for å gi meg info om personen. Og lun det! Han hadde ikke noe med 112 og gjøre Anonymous poster hash: 5cae8...930

Det var ikke det at de eventuelt ringte opp igjen som jeg reagerte på. Telefonsvarer kan kobles inn ved ekstrem pågang, noe som ikke har vært gjort foreløpig i Norge. At du ringer 5 ganger uten å få svar, at det er noe galt med nødnettet uten at vi har fått vite om det. Nei, tror ikke det.

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forklarer kun det som skjedde ( Såklart uten en hel del), men hele meningen med denne tråden her var å lufte meg når jeg var på mitt aller mest såre punkt. Jeg fikk hjelp og støtte igjennom helgen frem til idag, dagen er nå over og det har skjedd masse. Men hadde jeg ikke skrevet her, hadde jeg aldri kontaktet politi en eneste gang! Så dere fortjener skryt og et takk :)

 

Nei fikk ikke navnet til den politimannen ,men meningen var å få en time, og få vite litt info, men fikk en trygghet følelse og det trengtes.

 

Så igjen. Takk til dere støttende

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forklarer kun det som skjedde ( Såklart uten en hel del), men hele meningen med denne tråden her var å lufte meg når jeg var på mitt aller mest såre punkt. Jeg fikk hjelp og støtte igjennom helgen frem til idag, dagen er nå over og det har skjedd masse. Men hadde jeg ikke skrevet her, hadde jeg aldri kontaktet politi en eneste gang! Så dere fortjener skryt og et takk :)

 

Nei fikk ikke navnet til den politimannen ,men meningen var å få en time, og få vite litt info, men fikk en trygghet følelse og det trengtes.

 

Så igjen. Takk til dere støttende

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Bra at du fikk lufte litt her da, HI.

 

Du får vel informasjonen om personen i morgen og det ble ikke gitt på telefonen i dag? Kanskje jeg bare leser feil.

 

Du er vel litt i sjokk nå tenker jeg, håper det går bra med familien rundt deg.

 

 

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forklarer kun det som skjedde ( Såklart uten en hel del), men hele meningen med denne tråden her var å lufte meg når jeg var på mitt aller mest såre punkt. Jeg fikk hjelp og støtte igjennom helgen frem til idag, dagen er nå over og det har skjedd masse. Men hadde jeg ikke skrevet her, hadde jeg aldri kontaktet politi en eneste gang! Så dere fortjener skryt og et takk :)

 

Nei fikk ikke navnet til den politimannen ,men meningen var å få en time, og få vite litt info, men fikk en trygghet følelse og det trengtes.

 

Så igjen. Takk til dere støttende

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

HI ha folk rundt deg og si alt til de. Skriv ned og spør etter navn hele tiden. Det er noe som ruller nå.

http://www.verdidebatt.no/debatt/cat1/subcat2/thread11489234/#post_11489234

Om du er en ekte person så vit at det er mange som er med deg. Beklager at jeg kobler ut, det blir for nært. Spis og slapp av HI!

 

Anonymous poster hash: bcde7...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg forklarer kun det som skjedde ( Såklart uten en hel del), men hele meningen med denne tråden her var å lufte meg når jeg var på mitt aller mest såre punkt. Jeg fikk hjelp og støtte igjennom helgen frem til idag, dagen er nå over og det har skjedd masse. Men hadde jeg ikke skrevet her, hadde jeg aldri kontaktet politi en eneste gang! Så dere fortjener skryt og et takk :)

 

Nei fikk ikke navnet til den politimannen ,men meningen var å få en time, og få vite litt info, men fikk en trygghet følelse og det trengtes.

 

Så igjen. Takk til dere støttende

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Bra at du fikk lufte litt her da, HI.

 

Du får vel informasjonen om personen i morgen og det ble ikke gitt på telefonen i dag? Kanskje jeg bare leser feil.

 

Du er vel litt i sjokk nå tenker jeg, håper det går bra med familien rundt deg.

 

 

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

 

Noe info fikk jeg idag. Ekte navn, jobb, osv osv. Og det faktum at jeg må gjøre det jeg kan for å holde han unna. De forsto godt alvoret. Til syvende og sist.

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pa telefon fikk du denne informasjonen, HI? Uffa meg, for en dårlige rutiner hos politiet der du bor. Men men, det er jo ikke viktig for deg. Men dette er ikke som det skal gjøres altså. Skremmendes.



Anonymous poster hash: 769e9...a44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pa telefon fikk du denne informasjonen, HI? Uffa meg, for en dårlige rutiner hos politiet der du bor. Men men, det er jo ikke viktig for deg. Men dette er ikke som det skal gjøres altså. Skremmendes.

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

 

det ble ikke sagt noe farlig info, eller om bakgrunn eller noe. Jeg ville absolutt vite ekte navnet på personen. 

Det var ikke noe som helst betenkeligheter med å gi ut navnet og det jeg lurte aller mest på. Resten skal taes når anmeldelsen blir lagt inn. 

 

Jeg er ikke kjent med politiet i det hele tatt, og aner ikke deres rutiner. Jeg ble meget skremt da det var absolutt null hjelp å få. De betrygget med at det ikke skjer neste gang for nå lå saken høyere. Men det får man jo se når man EVT kommer så langt ( selv om jeg ikke håper det). 

 

Ille at det ikke er reglene for politiet, men jeg ba virkelig om det, i frykt, i adrenalin kick(?) i et slags sinne... 

Og det viktigste av alt oppi det er at jeg ble tatt alvorlig, og vare på til slutt. TIL SLUTT.  

 

Tiden videre får vi se!

 

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres litt rart ut at du skal gjøre det du kan for å holde han unna. Det burde ikke være din jobb. Man skal kunne gå fritt uten og bli plaget og få trusler om vold. Hva kan du stille opp med mot denne farlige mannen. Klart at du ikke skal ta kontakt med han. Vil han ha tak i deg blir du ganske makteløs i din oppgave å holde han unna. Jeg håper du får hjelp og at politiet er rask neste gang om du skulle trenge hjelp.

 

Anonymous poster hash: 654c8...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres litt rart ut at du skal gjøre det du kan for å holde han unna. Det burde ikke være din jobb. Man skal kunne gå fritt uten og bli plaget og få trusler om vold. Hva kan du stille opp med mot denne farlige mannen. Klart at du ikke skal ta kontakt med han. Vil han ha tak i deg blir du ganske makteløs i din oppgave å holde han unna. Jeg håper du får hjelp og at politiet er rask neste gang om du skulle trenge hjelp.

 

Anonymous poster hash: 654c8...b08

Fikk beskjed av politiet at når det hadde skjedd noe ville de bry seg, men før fikk jeg bare bytte nr og slappe av. Ikke være så hysterisk! Når man blir truet og er redd, så er man bare teit. Best å holde seg til folk man kjenner i Norge er mitt råd!

 

Anonymous poster hash: bcde7...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så grusomt å få slike beskjeder. Jeg syns ikke dette er greit i det hele tatt. Du er nok ikke den eneste som sliter med denne instansen. Det er utrolig synd at det er slik. Forhåpentligvis holder mannen seg unna. Håper du får mer informasjon i morgen.

Jeg hadde ikke klart å hatt en slik fare hengende over meg.

For en stund siden ble venninna mi plaga av en mann hun møtte på byen.Det endte med anmeldelse og denne mannen kom i fengsel. Sonet sin dom og slapp ut igjen. Venninnen min flyttet langt unna. Jeg ser henne svært sjeldent. Denne mannen var å spanet etter henne i området lenge etterpå. Kikket i vinduer der hun bodde og til naboene. Jeg er så glad hun er trygg et annet sted.

Det er synd at Norge ikke er et trygt sted. Venninnen min ble truet på livet. Hadde hun ikke gjort det hun fikk beskjed om så hadde det vært over. Trenger ikke være fremmede engang. Familie vold finnes også i massevis.

 

Anonymous poster hash: 654c8...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unner ingen å oppleve voldelige handlinger. Helst skulle du få slippe å ha en slik fare hengende over deg. Det er utmattende.

Jeg hadde flyttet. Men det er meg. Jeg ville ikke tatt noen risk.

 

Anonymous poster hash: 654c8...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter snart ti år i politiet - og flere distrikter kan jeg fortelle dere alle at HI lyver.

 

Man får ikke etterforsker med EN GANG. Man leverer anmeldelse og saken går til etterforsk og jurist.

 

INGEN politistasjoner har så dårlige rutiner at ting skjer slik HI sier. Man får heller ikke 'tidspunkt' for anmeldelse - men for oppfølgingsavhør.

ALT politi plikter å ta imot ammeldelse NÅR DU ER DER. Ingen går fra 'vi har ikke tid' til 'her er etterforsker'.

 

Koser du deg med å lyve HI? Det er mye rart i min etat men dette er tull. Og nei, du kommer ALDRI til tflsvar på 112. Nødnetter har ALDRI vært så overbelastet.

 

Du ødelegge for kvinner i nød, skam deg.

 

Anonymous poster hash: 808c4...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter snart ti år i politiet - og flere distrikter kan jeg fortelle dere alle at HI lyver.

 

Man får ikke etterforsker med EN GANG. Man leverer anmeldelse og saken går til etterforsk og jurist.

 

INGEN politistasjoner har så dårlige rutiner at ting skjer slik HI sier. Man får heller ikke 'tidspunkt' for anmeldelse - men for oppfølgingsavhør.

ALT politi plikter å ta imot ammeldelse NÅR DU ER DER. Ingen går fra 'vi har ikke tid' til 'her er etterforsker'.

 

Koser du deg med å lyve HI? Det er mye rart i min etat men dette er tull. Og nei, du kommer ALDRI til tflsvar på 112. Nødnetter har ALDRI vært så overbelastet.

 

Du ødelegge for kvinner i nød, skam deg.

 

Anonymous poster hash: 808c4...77e

Da kan jeg rett og slett si du får ringe dine kollegaer i Vestfold! For når man kommer til krimvakten her, med en anmeldelse av person, så må man ha time ( dette visste ikke jeg fra før) . De sa de ikke hadde tid, men jeg fikk forklart i skranken at det var virkelig alvor, og en etterforsker skrev ned all info og leste mld fra personen mens jeg var der. Hun hadde opprinnelig en time kl 12, så fikk "låne" hun fram til dette.

Når det gjelder å ringe osv så visste ikke engang han på tlf hva for slags tull det var, noe var set. Totalt uviktig sånn sett, for tid hadde de ikke uansett. Jeg er der at hvis du vil, og kan, gjerne sjekk med politi distriktet her for saken ligger her. Du har lest tråden og det er info der som her. Jeg har ikke grunn til å sitte på et mamma nett å lyve om slike ting som kun involverer meg selv! Og jobber du i politiet kan du helt sikker finne den saken. Ikke frykter jeg det, for søren heller om jeg er en løgner. Dette er mitt liv!!

 

Jeg har skrevet både positivt og negativt om dagen idag. Feks med politet . Og gjett om de fikk høre det når jeg sto der så sinnsykt hjelpesløs mens ledige patruljerer ikke kom inn "for de hadde ikke tid". Vet du hvor sinnsykt frustrerende det er, å ikke få hjelp når man virkelig og alvorlig talt trenger det?!? Når man ikke ser utveier , for den støtten man ble lovet to dager i forveien aldri kom?! At jeg satt min lit til nettopp de?!

 

Du kan være så mye politi du ønsker, jeg sier ikke noe som helst på det, og sjekk gjerne saken min, vær så god, men ikke kom og sitt og si at jeg "utnytter" eller hetser folk med reelle provlemer, for det er nettopp en slik jævlig sak jeg er i!!

 

Takk for meg!!

Og takk for hjelpen til dere andre!

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter snart ti år i politiet - og flere distrikter kan jeg fortelle dere alle at HI lyver.

 

Man får ikke etterforsker med EN GANG. Man leverer anmeldelse og saken går til etterforsk og jurist.

 

INGEN politistasjoner har så dårlige rutiner at ting skjer slik HI sier. Man får heller ikke 'tidspunkt' for anmeldelse - men for oppfølgingsavhør.

ALT politi plikter å ta imot ammeldelse NÅR DU ER DER. Ingen går fra 'vi har ikke tid' til 'her er etterforsker'.

 

Koser du deg med å lyve HI? Det er mye rart i min etat men dette er tull. Og nei, du kommer ALDRI til tflsvar på 112. Nødnetter har ALDRI vært så overbelastet.

 

Du ødelegge for kvinner i nød, skam deg.

 

Anonymous poster hash: 808c4...77e

Og en ting til! Politiet selv ba meg vente med anmeldelse frem til vi så om han kom idag eller ikke, og deretter ta det videre! Så jo, jeg fikk en TIME avtale fra politiet idag, om å komme imorgen og skrive en anmeldelse og (søke?) om voldsalarm og det som er. Jeg har spurt de mye da det er helt fremmed for meg. Glad noen er ordentlig i politiet og ikke tar alt som en løgn. Men vær så god. Sjekk det du vil. Saken ligger der.

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter snart ti år i politiet - og flere distrikter kan jeg fortelle dere alle at HI lyver.

Man får ikke etterforsker med EN GANG. Man leverer anmeldelse og saken går til etterforsk og jurist.

INGEN politistasjoner har så dårlige rutiner at ting skjer slik HI sier. Man får heller ikke 'tidspunkt' for anmeldelse - men for oppfølgingsavhør.

ALT politi plikter å ta imot ammeldelse NÅR DU ER DER. Ingen går fra 'vi har ikke tid' til 'her er etterforsker'.

Koser du deg med å lyve HI? Det er mye rart i min etat men dette er tull. Og nei, du kommer ALDRI til tflsvar på 112. Nødnetter har ALDRI vært så overbelastet.

Du ødelegge for kvinner i nød, skam deg.Anonymous poster hash: 808c4...77e

Det kan hende at HI ikke kan de riktige betegnelsene, det betyr ikke at hun ikke snakker sant. Og det stemmer ikke at man alltid får lov til å levere anmeldelse, jeg har selv blitt bedt om å komme tilbake en annen dag. Jeg synes det høres ut som det er du som lyver, jeg!

 

Lykke til videre, HI, jeg tenker på deg!

 

Anonymous poster hash: dd4bf...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før tenkte jeg at om man stod i en akutt situasjon som trusler pr tlf, så er det nok best å ringe politiet og gi beskjed med en gang.  

Men jeg vet bedre nå, man kontakter lege og advokat, ha bevis på sin egen helsetilstand og la de som kan systemet levere inn en anmeldes. Og selvsagt informerer alle sine nærmeste! HI jeg håper for din del at du er en journalist som dikter opp alt for å skape en sak. Er du ikke det skaff deg en advokat, du kan ikke kjefte på politiet. Hva skal du redde verden?



Anonymous poster hash: bcde7...389
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Før tenkte jeg at om man stod i en akutt situasjon som trusler pr tlf, så er det nok best å ringe politiet og gi beskjed med en gang.

Men jeg vet bedre nå, man kontakter lege og advokat, ha bevis på sin egen helsetilstand og la de som kan systemet levere inn en anmeldes. Og selvsagt informerer alle sine nærmeste! HI jeg håper for din del at du er en journalist som dikter opp alt for å skape en sak. Er du ikke det skaff deg en advokat, du kan ikke kjefte på politiet. Hva skal du redde verden?

 

Anonymous poster hash: bcde7...389

Jeg kjeftet i form av at de lovet å stille opp raskt ( de visste tidspunkt han kom), men jeg hørte ikke mer om den patruljebilen som skulle komme, frem til de ringt meg over rn time i ettertid. De tok det til seg. Politiet ( de flrste iallfall) leker ikke Gud. De er mennesker. Og han jeg snakket med forsto godt. Hadde aldri turt å gi kritikk til politiet hvis jeg ikke følte at de tok meg på alvor osv. Etter de fant ut hvem det var osv( takket være at j skaffet skilt nr... Puh...) så skjerpet de inn saken ! Og det er jo bra. Nei, jeg kan desverre ikke redde verden, nå prøver jeg kun å redde meg selv !

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har taushetsplikt og kan ikke gi deg navn og info om denne personen.

 

Uansett hvor sint og redd du er så kan ikke politiet dele sånt med deg. Hvorfor skal de gi deg info om en mann du ikke har anmeldt.

 

Først var han så veldig kjent og viktig og mange jeg visste sikkert hvem han var. Så har du ikke det ekte navnet hans. Det får du utdelt av politiet. Basert på hva da?

 

Dette er bare tull. Typisk å si takk for meg når løgnene ikke fungerer lenger.

 

 

 

Anonymous poster hash: 753ae...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...