Gå til innhold

jeg trenger råd og hJELP ang trusler og farlig person


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenker på deg! :) Sender deg mange styrkende tanker ;)

 

Men jeg synes fremdeles du burde la politiet vite når det er meningen at han skal komme...

politiet vet når han i teorien skal komme. De har bedt meg ringe 112, når dette skjer

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det Værste du kan gjøre er å vise at du er redd han og at du tror på truslene hans. Nei, orn voldsalarm, en rotweiler, anmeld mannen og meng deg med andre. Fær til folk og få folk til å overnatte.. Gjør ka som helst for å skremme han vekk, true han tilbake med det du kan finne på.. Finnes vel farlige menn som gjør hva som helst for å hjelpe oss jenter

ja, det er det verste jeg kan gjøre. Så jeg må vise meg fra en skikkelig tøff side. Noe som er vanskelig når jeg vet nøyaktig hva han vil og skal . Rottweileren min døde i fjor, ellers skulle jeg GJERNE hatt den. Sukk... den kunne reddet meg fra alt. Voldsalarm skal skaffes for tiden fremover. Det jeg må huske på er at det er nok garantert IKKE over etter idag. Det har bare endret karakter deretter. 

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg og ikke komme med personlige detaljer. Du syns Kanskje ikke det er så farlig å bli gjenkjent. Jeg er veldig skeptisk, ikke sikkert det har noen betydning. Jeg hadde ikke turt å skrive noe som kunne gjenkjent meg i en slik situasjon.

 

 

Anonymous poster hash: 654c8...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er var, på det jeg skriver. Men skal være mer forsiktig fra nå. Ikke det at jeg tror noen kjenner meg igjen, da jeg har svært lite bekjentskap, men takk for påminnelsen. Det er lett å glemme i en slik situasjon



Anonymous poster hash: 5cae8...930
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så merkelig at politiet sier du bare skal ringe når han kommer. Gudene vet hvor langt unna de er og hvor lang tid det tar for dem å komme fram. Jeg hadde ihvertfalk IKKE gått rundt alene på skolen i dag, allier deg med de sterkeste gutta i klassen og hold deg sammen med dem!

Syns også det er litt merkelig at han liksom skulle komme å hente deg i klasserommet, foran alle elevene, for hva skal han liksom si om du nekter å bli med ham? Jeg skal hente "Kari" nå, for jeg skal voldta henne"? Han hadde jo ALDRI i verden sluppet unna med det, samtidig som du da ville hatt en haug av vitner!

 

Nei, hi, velger å tro at dette er tomme, og veldig lite gjennomtenke, trusler fra en desperat mann. Hvis det finnes et snev av fornuft i denne mannen så innser han vel selv hvor latterlig dette er! Tviler på at han kommer til å valse inn og hale deg ut, men uansett så bør du ta forholdsregler og alliere deg med politiet og de rundt deg!

 

Ønsker deg lykke til, skulle ønske det var noen som kunne gitt ham en real omgang juling så han ikke hadde klart å stå oppreist på flere uker!

 

Anonymous poster hash: 78cae...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er det som har en rottwailer som døde i fjor i det området du er fra. Det er slik du må tenke. kanskje ikke av betydning for de som bor i nord eller Bergen. Min erfaring er at Norge ikke er så stort. Det er alltid noen som kjenner noen. Godt du vil være forsiktig. Det jeg tenker på er at her ligger det informasjon du kanskje ikke vil at enkelte skal vite. Og når først rykte går er det ikke til å stoppe.

Når du senere får dette på avstand er det kanskje ikke like hyggelig om alle vet hva du gikk igjennom. Det er personlig. Du kan ha litt kontroll på hva andre vet og hvem. Men blir det allemannseie kan det fort bli lagt til informasjon som ikke stemmer med virkeligheten. Du skal leve med dette i virkeligheten etterpå.

Det er fort gjort for enkelte å plusse to og to sammen og så vet de at det er deg. Det gjør Kanskje ikke noe. Men vil du begynne på et nytt sted senere er det godt at ingen vet om det. Du vil i hvertfall ikke at denne mannen skal vite hvor du er. Jeg hadde blitt veldig paranoid av tanken på at denne mannen som evt. kjenner noen som kjenner noen som gir informasjon til denne mannen om hvor du er og hva du driver med.

Jeg selv følger med på min voldsmann hvor han bor og at han fremdeles er gift. Det gir meg trygghet. Jeg vil tro at en voldsmann bruker samme taktikken.

 

Anonymous poster hash: 654c8...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må du gå til skolen? Jeg hadde meldt meg syk og dratt et annet sted. Hvorfor sette du deg inn i situasjonen istedenfor å prøve å unngå den?



Anonymous poster hash: 769e9...a44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Må du gå til skolen? Jeg hadde meldt meg syk og dratt et annet sted. Hvorfor sette du deg inn i situasjonen istedenfor å prøve å unngå den?

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

 

fordi personen må stoppes. Noe politiet sa også. At jeg skal dra. 

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så merkelig at politiet sier du bare skal ringe når han kommer. Gudene vet hvor langt unna de er og hvor lang tid det tar for dem å komme fram. Jeg hadde ihvertfalk IKKE gått rundt alene på skolen i dag, allier deg med de sterkeste gutta i klassen og hold deg sammen med dem!

Syns også det er litt merkelig at han liksom skulle komme å hente deg i klasserommet, foran alle elevene, for hva skal han liksom si om du nekter å bli med ham? Jeg skal hente "Kari" nå, for jeg skal voldta henne"? Han hadde jo ALDRI i verden sluppet unna med det, samtidig som du da ville hatt en haug av vitner!

 

Nei, hi, velger å tro at dette er tomme, og veldig lite gjennomtenke, trusler fra en desperat mann. Hvis det finnes et snev av fornuft i denne mannen så innser han vel selv hvor latterlig dette er! Tviler på at han kommer til å valse inn og hale deg ut, men uansett så bør du ta forholdsregler og alliere deg med politiet og de rundt deg!

 

Ønsker deg lykke til, skulle ønske det var noen som kunne gitt ham en real omgang juling så han ikke hadde klart å stå oppreist på flere uker!

 

Anonymous poster hash: 78cae...de6

det har jeg tenkt på også, at de kan jo være langt unna. Selv om politi stasjone er nær. Han vet ikke klasserom nr nå, for rommet er byttet. han tror og forventer at jeg kommer ut. Og det skal jeg. ETter politiet er tilkalt( og selvfølgelig IKKE alene) . Har alliert meg med de sterke tøffe guttene, og de skal være med meg fra start til slutt. Det med klasserommet, jeg tror nok aldri han hadde gått inn sånn, men alle i klassen forventer jo at man da går ut når man blir spurt etter. Men jeg har tatt opp dette med lrer, selv om dette ikke blir et problem nå tenker jeg. Og går han inn på skolen så tar man det derfra. JEg er ikke alene.

Ledelsen har blitt snakket med( av lærer) tilfelle det durer politibiler rundt.......

 

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, javel. Merkelig men men, de har ikke navnet til personen?

 

Lykke til da, HI. Det går sikkert bra.



Anonymous poster hash: 769e9...a44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok, javel. Merkelig men men, de har ikke navnet til personen?

 

Lykke til da, HI. Det går sikkert bra.

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

 

nei, det har de ikke.

 

 

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Trodde det fordi du sa at han var kjent og likt i politiet.

 

Masse lykke til!



Anonymous poster hash: 769e9...a44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok. Trodde det fordi du sa at han var kjent og likt i politiet.

 

Masse lykke til!

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

 

både ja og nei :) han er det, men jeg har ikke hele navnet nemlig. Men men... jeg kommer meg ut nå. Orker ikke sitte hjemme lenger. 

 

Takk for alt dere har gjort!

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ok. Trodde det fordi du sa at han var kjent og likt i politiet. Masse lykke til!Anonymous poster hash: 769e9...a44

 

både ja og nei :) han er det, men jeg har ikke hele navnet nemlig. Men men... jeg kommer meg ut nå. Orker ikke sitte hjemme lenger.  Takk for alt dere har gjort! Anonymous poster hash: 5cae8...930

Du har ikke hele navnet, men du har jo mye annen informasjon om han og politiet kjenner i utgangspunktet til han. Hvis ikke politiet klarer å finne ut av hvem han er på bakgrunn av det der, så må jeg si at jeg får liten tiltro til deres etterforskningsevner.

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolen vil jeg tro er et trygt sted, der har du mange som er forberedt.

Jeg ville trodd du ikke får besøk i dag. Det vil gjøre det mye værre og utryggheten 1000 ganger værre. Da vil du være i alarmberedskap i lang tid fremover. Denne mannen går fri. Jeg syns det er rart om denne mannen dukker opp i dag hvis han vet at du har mange rundt deg og politiet på din side. Han må jo vite at han taper, ville jeg trodd. Enten er han dum som går i en slik felle eller så er han virkelig syk.

Jeg vil han skal bli tatt og håper det. Det er ikke derfor jeg skriver. Men det er viktig å tenke hva ville denne mannen tenkt og gjort. Han må jo ha en hel hær for å vinne over deg i dag.

 

Anonymous poster hash: 654c8...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting som gjør at han kunne latt være å komme er for da blir det enda mindre troverdig. At han slår til senere når ingen tror på deg fordi det er falsk alarm. Jeg mener ikke å skremme deg. Jeg ønsker at du kommer deg vekk og at det ordner seg.

 

Anonymous poster hash: 654c8...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolen vil jeg tro er et trygt sted, der har du mange som er forberedt.

Jeg ville trodd du ikke får besøk i dag. Det vil gjøre det mye værre og utryggheten 1000 ganger værre. Da vil du være i alarmberedskap i lang tid fremover. Denne mannen går fri. Jeg syns det er rart om denne mannen dukker opp i dag hvis han vet at du har mange rundt deg og politiet på din side. Han må jo vite at han taper, ville jeg trodd. Enten er han dum som går i en slik felle eller så er han virkelig syk.

Jeg vil han skal bli tatt og håper det. Det er ikke derfor jeg skriver. Men det er viktig å tenke hva ville denne mannen tenkt og gjort. Han må jo ha en hel hær for å vinne over deg i dag.

 

Anonymous poster hash: 654c8...b08

Han vet ikke om at politiet er varslet, ei heller at jeg har sladret.

 

Men slik dere skriver nå er noe jeg tenker veldig på fra før...... Han sier han kommer. Psykisk knekk. Han kommer kkke.... Jeg går og er livredd hele tiden. Feks kommer ikke han idag så er det ingen som tror meg videre, eller at det bare er tull fra hans side. Og når jeg da er alene så slår han til. Garantert!!! Det er ikke over selv om han feks ikke stiller opp idag. Han merker endringer Pga jeg ikke skriver.... Men at jeg har sladret vet han ikke enda.

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du svare på hvorfor politiet ikke klarer å finne ut av hvem han er?



Anonymous poster hash: e07f7...9a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan du svare på hvorfor politiet ikke klarer å finne ut av hvem han er?

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Han er ikke anmeldt enda. De ba meg avvente til etter idag for å se om han kommer, evt hva som skjer videre. Jeg har ikke hatt mer kontakt med de, men uansett hva som skjer etter idag så ska jeg ta kontakt.

Jeg tviler ikke et sekund på at de finner ut hvem han er ( ikke vanskelig) , når saken er opprettet

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, det er klart at de tror deg når du viser meldingene du nå har fått! Det holder å anmelde ham for disse truslene du har fått på sms. Gå nå ned på politistasjonen igjen IDAG og vis dem til politiet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, det er klart at de tror deg når du viser meldingene du nå har fått! Det holder å anmelde ham for disse truslene du har fått på sms. Gå nå ned på politistasjonen igjen IDAG og vis dem til politiet!

Helt enig! Du har jo vist dem meldingene som tikket inn når du var der? Det burde jo være nok? Lurer virklig på hvilken (udugelig) politistasjon du var på altså.

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spør HI om noe personlig. Max uflax er om denne mannen ser tråden. Max uflax er om denne mannen hadde lest denne tråden og dermed visst om alt. Mange menn vet jo om denne siden. Denne tråden ligger åpen for alle. Det er fort gjort at denne tråden kan komme i gale hender. Tråden er lett tilgjengelig. Man kan Google noen ord i overskriften og får opp denne tråden. Sted og personlig opplysninger har blitt utlevert. Kjenner man riktig folk er det ingen problemer å finne ut hvem som står bak tråden. Max uflax. Men jeg ville holdt meg på den sikre siden om jeg var HI. Samler man sammen alle opplysninger HI har kommet med syns jeg det er skremmende mye.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 654c8...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til opplysning så nærmer denne tråden seg 12000 visninger. Det er vilt. Jeg ønsker det beste for HI. Men husk at vi mammaer er ikke de eneste som er her inne å leser.

 

Anonymous poster hash: 654c8...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg # 372, det var egentlig et retorisk spørsmål. :)

 

 



Anonymous poster hash: 769e9...a44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...