Gå til innhold

jeg trenger råd og hJELP ang trusler og farlig person


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonymous poster hash: baa36...ee2

Det du skriver er helt riktig og det er faktisk mye av det han sier også. Han ser på meg som en deilig utfordring og ønsker på alle måter å knekke psyken totalt, og fy faen som han klarer det!! dette har ikke kun vært i det siste , men godt over 1 Mnd , men jeg har fortrengt det og latt som det ikke eksisterer, og ja, han sier at jeg er ikke typen til å si det til andte( noe som stemmer) så jeg har holdt kjeft.

Jeg syns det er så ille at der ute sitter det en familie som er sammen med en slik mann. Han har fortalt om sine tidligere ofre, men jeg er den som aldri skal slippe unna på noen måte.. Desverre. Jeg vurderte politi i starten, men jævelen har klart å få meg til å frykte de jævlige konsekvensene som kommer deretter . Man kan tenke at herregud så dum og naiv jeg er( ja, naiv er jeg) , men det har desverre vært lett å tro på disse ordene hand. En sterk psyke, det har han. Dere tenker vel at det aldri hadde skjedd dere, men det kunne det absolutt.

I starten var det kun en seksuell undertone og det var aldri mer enn det, men min psyke trigget visst veldig mye. Han er veldig åpen og forteller ting veldig direkte. Og han har på en rar måte en viss forståelse for ting også. Men ikke for dette ang å ta meg så klart. Jeg vet at hadde jeg møtt han til uken, så hadde det ikke blitt siste gang. Men stiller jeg ikke opp, så finner han meg til slutt. Men jeg har gardert meg med ei venninne som skal være med på politiet. Jeg håper de kan gjøre noe, men jeg frykter at med en gang det lekker ut, så sitter jeg i klisteret og angrer når panikken er på det verste. Jeg tør ikke forestille meg det, samtidig som jeg vet hva som skal skje.

Jeg har aldri hatt noe med politiet å gjøre så jeg vet ikke hvordan de tar slike saler, og det er en av grunnene til at jeg har vært tilbakeholden men jeg er så redd.... At nå må jeg bare..... Og jeg skal holde meg mest mulig ute av huset på dagtid slik at jeg iallfall ikke er fastlåst der. Bilen er mitt tryggere sted i slik..

Jeg har desverre møtt min overmann.

 

Han kom jo i er "bakholdsangrep" og tok meg skikkelig for en Mnd siden... Og det blikket har brent seg fast.

Det verste er at han er såpass "kjent" og til og med her inne er det garantert folk som kjenner han :(

 

Dere må gjerne tro det er troll, og Gud som jeg skulle ønske det....

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

 

Hvordan kan du påstå han er kjent for mange når du ikke vet navnet?

 

 

 

Anonymous poster hash: 753ae...526

 

For jeg har fått det printet inn siden januar! For første gang idag , når jeg fikk vite nogenlunde det motsatte ( iallfall noe) at det ikke stemmer! Jeg har jo etter en god stund trodd på alt. Stolt? Nei, men ikke alt for unaturlig heller ... Trodde jeg

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

 

Lurer samboeren ikke på hva du holder på med nå, HI? Han vet jo ikke om noe og hvis dette er ekte merker han vel at du fyrer deg opp akkurat nå?

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

 

Jeg er alene hjemme.... Og jeg fyrer meg ikke opp. På noen som helst måte. Jeg sier for siste gang. Jeg trengte kun råd for veien videre i en tung situasjon. Som enda ikke er over .

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

 

Du er alene hjemme? I en situasjon som dette?

 

Ok HI, jeg melder meg ut her fordi dette er det mest urealistiske jeg har hørt. Beklager hvis jeg tar helt feil. Ønsker deg uansett massy lykke til videre.

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Denne tråden beviser meg at noen er på denne siden kun for å skape fordommer og frykt! Svært synd for dette er et forum som har gitt meg mye positivt!

 

Anonymous poster hash: bcde7...389

Vil du snart forklare hva du vil frem til, 389?

 

 

Anonymous poster hash: 808c4...77e

 

Dette er en trolle tråd! 

 

Anonymous poster hash: bcde7...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får tro hva dere vil.

 

Jeg melder meg ut ( frem til tråden slettes ) det er helt klart tydelig at jeg får klare meg med de få støttene jeg har her, i "virkeligheten", enn å be om råd på nett. Det er noen her inne som vet hvem jeg er, som vet sannheten. Og at jeg ikke er en løgner. Men det er virkelig ikke det som er viktig. Trenger man råd, uansett sak så kan man ikke be om det her uten at det vris og vendes på. Takk til de som hadde tro, selv om det var "teit og dum tråd". Takk

 

Og jeg håper du tror meg den dagen det er jeg som sitter foran deg politi.

 

Takk for hjelpen til dere

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten slik at jeg skulle ønske jeg kunne møte på deg, du som jobber i samme område. Ikke av en slem grunn, men for å se at noen saker kan kanskje virke rare, merkelige og usannsynlige. Men jeg står foran deg, med saken liggende på maskina dl, med både opptak fra 112, logg fra denne uken, og videre.

 

Jeg er kanskje dum og teit osv. Kanskje Derfor den mannen klarte å lure meg, psyke meg ned og på god vei til overfall? Hvem vet. Kanskje han klarer det neste gang ( som han sier) ....jeg håper virkelig st jeg slipper å komme inn til politiet etter at han skulle klart noe slik.... At det kan forhindres på noen måte. For dette , dette er jævlig!!!

 

Selv du som er politi trenger ikke tro meg. Ikke nå, ikke når jeg står foran deg. Du er garantert en omsorgsfull person, som har tro på de som kommer inn. Kanskje det blir deg jeg prater med neste. Jeg vet kkke, men vit en ting. Dette er reelt og det er vondt. Jeg trenger IKKe alles tro. Men jeg ljuger ikke om insatser feks. Eller hendelser. Var ikke engang alene under dette. Bevisene er på tlf. Psyken mon kan ingen fikse ....

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Vet du hva? Om dette mot all formodning skulle være sant så råder jeg deg til å kontakte akutt-dps. Jeg kan garantere at jeg ikke har saken din - jeg kommenterer ikke på en sak som er kjent for meg. Jeg kan hellet ikke åpne din sak om den finnes.

 

Vi to prater sammen kun her inne og jeg er ikke interessert i å ta deg på noen måte, men de tingene du sier er totalt ugjenkjennelig fra alle lensmannskontorer jeg kjenner. Det er faktisk ikke sånn det opereres.

 

Skulle det mot all formodning være sant - kanskje du skriver ting for å ikke bli gjenkjent så vil jeg mane deg til å slutte å spre forvirring.

 

Mammaforumer er en stor arena for kvinner i slike saker og når noen finner tråden din er det mitt ansvar at de leser at politiet ikke er sånn. De må vite at de kan få hjelp.

 

Anonymous poster hash: 808c4...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg mange gode klemmer hi.

Ikke la de anonyme her inne gjøre dagen din verre enn den har vært. Du har gjennomgått nok nå, og det meste som skrives i denne tråden i kveld er langt over streken!

 

Du vet hvor jeg står:) jeg vil ikke skrive mer i tråden nå, men bare ta kontakt med meg igjen hvis du ønsker:)

 

Håper du får sovet litt i natt, så snakkes vi igjen senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mammaforumer er en stor arena for kvinner i slike saker og når noen finner tråden din er det mitt ansvar at de leser at politiet ikke er sånn. De må vite at de kan få hjelp.

 

Anonymous poster hash: 808c4...77e

 

 

Du lykkes svært dårlig i å skape tiltro til politiet med måten du blander deg inn her.

 

Og du viser svært dårlige kunnskaper om mennesker i truede situasjoner. Du burde også vite at folk som aldri tidligere har vært i kontakt med politiet, ikke har peiling på hva de ulike enheter, avdelinger og grader heter, og derfor selvsagt vil formidle dette noe klønete i den kommunikasjonsformen et slikt chatte-forum har. 

 

Anonymous poster hash: 70f78...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Mammaforumer er en stor arena for kvinner i slike saker og når noen finner tråden din er det mitt ansvar at de leser at politiet ikke er sånn. De må vite at de kan få hjelp.

 

Anonymous poster hash: 808c4...77e

 

Du lykkes svært dårlig i å skape tiltro til politiet med måten du blander deg inn her.

 

Og du viser svært dårlige kunnskaper om mennesker i truede situasjoner. Du burde også vite at folk som aldri tidligere har vært i kontakt med politiet, ikke har peiling på hva de ulike enheter, avdelinger og grader heter, og derfor selvsagt vil formidle dette noe klønete i den kommunikasjonsformen et slikt chatte-forum har.

 

Anonymous poster hash: 70f78...b88

Dette handler ikke om hvilke titler og begreper hun bruker:)

 

Anonymous poster hash: 808c4...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi er alene sier hun. Alene hjemme kvelden etter mannen skulle voldta henne og han faktisk sto foran skolen. Han er ikke anmeldt og ikke pågrepet. Hvorfor i alle dager skal hun være alene hjemme nå? Jeg skjønner det bare ikke.

 

Jeg vil virklig tro på Hi og merker at jeg ikke klarer å ikke tenke på denne saken, fordi det er jo forferdelig hvis dette er ekte.

 

Jeg skjønner det bare ikke.

 

Anonymous poster hash: 769e9...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg har veldig vanskelig for å tro deg. Med tanke på hvor hyppig du oppdaterer også.

Daglig jobber jeg med voldsofre. Og de trenger min hjelp. Og politiet sin. Du forteller en underlig historie som ikke er sann. Det var nok svært spennende å lage en slik historie - men du forstår ikke konsekvensen sv det. Du er ikke alene om å gjøre sånt

 

VÆR SÅ SNILL FOLKENS LA OSS FÅ DETTE AVKLART;

 

NØDNETTET HAR ALDRI VÆRT OVERBELASTET SÅ MAN FÅR MOBILSVAR IKKE VED UTØYA OG IKKE NÅ

 

DU FÅR VOLDSALARM VED EN SLIK TRUSSEL

 

INGEN DISTRIKT ER SÅ OVERBELASTA AT DU MÅ VENTE OVER EN UKE MED Å ANMELDE!!

 

VÆR SÅ SNILL!!! slike saker har prioritet!! Det er et MÅL i seg selv å få de anmeldt!!' Et HOVEDMÅL!! For HELE norges politi!!!

 

Anonymous poster hash: 808c4...77e

 

 

Vet du - med den skrikingen din med store bokstaver så mister du all troverdighet.

Ingen seriøse politibetjenter ville forholdt seg til en slik sak på en så useriøs måte som det du gjør her.

Det er faktisk så ille at jeg kunne tenkt meg å ta utskrift av dette og sende det inn for å høre om dette er en adferd som sømmer seg for en politibetjent i aktiv tjeneste i slike saker.

Jeg vil tro at du med disse innleggene dine beveger deg helt på kanten av hva du har lov til... hvis du da virkelig er politi. Og er du politibetjent, så viser du en skremmende holdning!

 

Det du gjør med disse innleggene er faktisk så ille at du like gjerne kunne vært mannen som truer HI - men på en snedig måte. For seriøs utøver av politiyrket fremstår du i hvert fall på ingen måte som!

 

Du  påstår i tillegg at du jobber daglig med voldsofre - vel, da burde du vite langt bedre enn å sette dem inn i en mal som passer alle. Og du burde vite enormt mye mer enn å dømme noen som løgner ut fra et nettforum, en person du aldri har møtt, en person hvis sak du ikke har mer enn få detaljer om. Uten å kjenne til saken, personen eller noe annet så konkluderer du med at historien er løgn.

Du fremstår her gjennomsyret useriøs og uprofesjonell uansett hva du hevder å jobbe med!

 

For en politibetjent å kommentere en så potensielt alvorlig sak privat på nettet, trekke konklusjoner, det er så graverende at jeg meget sterkt vurderer å ta dette videre! Politiet bør ha retningslinjer å følge i slike tilfeller, og om ikke retningslinjene er klare nok, så er dine kommentarer her trolig nok til å få satt dette høyt opp på dagsorden. Vestfold Politidistrikt er ikke så stort, så det vil være fort gjort for de ansvarlige å finne ut hvem du er - hvis du jobber i politiet der. Noe jeg ikke tror du gjør!

 

 

 

 

Anonymous poster hash: baa36...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Om dette mot all formodning skulle være sant så råder jeg deg til å kontakte akutt-dps. Jeg kan garantere at jeg ikke har saken din - jeg kommenterer ikke på en sak som er kjent for meg. Jeg kan hellet ikke åpne din sak om den finnes.

 

Vi to prater sammen kun her inne og jeg er ikke interessert i å ta deg på noen måte, men de tingene du sier er totalt ugjenkjennelig fra alle lensmannskontorer jeg kjenner. Det er faktisk ikke sånn det opereres.

 

Skulle det mot all formodning være sant - kanskje du skriver ting for å ikke bli gjenkjent så vil jeg mane deg til å slutte å spre forvirring.

 

Mammaforumer er en stor arena for kvinner i slike saker og når noen finner tråden din er det mitt ansvar at de leser at politiet ikke er sånn. De må vite at de kan få hjelp.

 

Anonymous poster hash: 808c4...77e

 

 

Har politiet utnevnt deg til sin egen mammaforumvokter? ;)

 

Igjen så viser du at du ikke leser og tar til deg hva HI har skrevet. Ja, hun har skrevet om noen ting som ikke har gått slik de burde etter boka. Men hun har også - gang på gang - fremhevet at hun er så glad fordi hun faktisk ble trodd, at hun tross alt har fått god hjelp (bortsett fra i dag da det var akutt), hun føler seg ivaretatt etter siste samtale med politiet i dag og at det skal leveres inn anmeldelse i morgen, vurdere voldsalarm osv.

 

Det er rett og slett skremmende at en påstått politibetjent går ut og snakker slik du her gjør!

 

Anonymous poster hash: baa36...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er nesten slik at jeg skulle ønske jeg kunne møte på deg, du som jobber i samme område. Ikke av en slem grunn, men for å se at noen saker kan kanskje virke rare, merkelige og usannsynlige. Men jeg står foran deg, med saken liggende på maskina dl, med både opptak fra 112, logg fra denne uken, og videre.

 

Jeg er kanskje dum og teit osv. Kanskje Derfor den mannen klarte å lure meg, psyke meg ned og på god vei til overfall? Hvem vet. Kanskje han klarer det neste gang ( som han sier) ....jeg håper virkelig st jeg slipper å komme inn til politiet etter at han skulle klart noe slik.... At det kan forhindres på noen måte. For dette , dette er jævlig!!!

 

Selv du som er politi trenger ikke tro meg. Ikke nå, ikke når jeg står foran deg. Du er garantert en omsorgsfull person, som har tro på de som kommer inn. Kanskje det blir deg jeg prater med neste. Jeg vet kkke, men vit en ting. Dette er reelt og det er vondt. Jeg trenger IKKe alles tro. Men jeg ljuger ikke om insatser feks. Eller hendelser. Var ikke engang alene under dette. Bevisene er på tlf. Psyken mon kan ingen fikse ....

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Vet du hva? Om dette mot all formodning skulle være sant så råder jeg deg til å kontakte akutt-dps. Jeg kan garantere at jeg ikke har saken din - jeg kommenterer ikke på en sak som er kjent for meg. Jeg kan hellet ikke åpne din sak om den finnes.

 

Vi to prater sammen kun her inne og jeg er ikke interessert i å ta deg på noen måte, men de tingene du sier er totalt ugjenkjennelig fra alle lensmannskontorer jeg kjenner. Det er faktisk ikke sånn det opereres.

 

Skulle det mot all formodning være sant - kanskje du skriver ting for å ikke bli gjenkjent så vil jeg mane deg til å slutte å spre forvirring.

 

Mammaforumer er en stor arena for kvinner i slike saker og når noen finner tråden din er det mitt ansvar at de leser at politiet ikke er sånn. De må vite at de kan få hjelp.

 

Anonymous poster hash: 808c4...77e

Vet du hva? Innimellom er faktisk politiet akkurat sånn som HI beskriver. Jeg tok selv kontakt med krimvakta en gang jeg skulle anmelde en sak ang vold i nær relasjon, og fikk time 4 dager etterpå. Årsak? Dårlig bemanning pga kurs og ferieavvikling.

Jeg avsto fra å gå til den timen, belastningen var stor nok bare ved å bli avvist i skranken.

 

Etter en tid tok jeg igjen kontakt med politiet, men den gang ringte jeg og ba om å få snakke med noen på volds-og sedelighetsavdelingen. Da ble det fart i sakene, jeg kunne komme inn umiddelbart. Så avvisning og dårlig oppfølging kan faktisk skje, selv hos politiet.

 

Anonymous poster hash: dac93...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kunne du tro at det var en kjent mann når du tidligere hadde blitt overfalt av han? Du unnlater å svare.

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne fikk også hjelp av politiet den aktuelle dagen. Anmeldelse ble hun bedt om å levere, det gjorde hun 1-2 dager etterpå. Dette trenger ikke være løgn. Venninnen min hadde også en time med politiet som hjalp henne med anmeldelsen. Det er ikke så rart det HI forteller.

 

Anonymous poster hash: 654c8...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avisning skjer overalt. Legevakt. Mange eksempel. Noen dør i helsekø.

Dette er verdens rikeste land.

 

Anonymous poster hash: 654c8...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, jeg tror deg fortsatt og synes det er unødvendig at du skal måtte bruke krefter på å forsvare deg her. Jeg har rapportert tråden i håp om at din forespørsel om sletting skal vurderes så fort som mulig.

 

Anonymous poster hash: 9ab93...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, jeg tror deg fortsatt og synes det er unødvendig at du skal måtte bruke krefter på å forsvare deg her. Jeg har rapportert tråden i håp om at din forespørsel om sletting skal vurderes så fort som mulig.

 

Anonymous poster hash: 9ab93...1bd

Takk for hjelpen. Jeg så aldri for meg dette. Jeg ba kun om hjelp, og det ga dere meg. En løgner er jeg ikke, men jeg orker ikke forsvare meg. Mine nære og politiet vet sannheten, og de tror meg, jeg har jo beviser... Men hadde d ikke vært for dere hadde jeg aldri gått til politi Pga hjernevasking ( rett og slett). Jeg trodde aldri de skulle tro meg, men alle gjorde det og for en fantastisk lettelse!! Dere som trodde meg fikk meg opp og frem! De som ikke tror, det var jo fra starten forventet . Men takk :)

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du har fått hjelp HI. Det var det du ba om råd til, du har fått det du trengte og trenger ikke oss her inne mer nå. Litt skjær i sjøen blir det nok fremover kanskje ikke alle forstår deg helt intuitivt. Du sier jo at du er en lukket person.

Siden du ber om at tråden skal bli slettet så støtter jeg det for din del og håper det skjer i løpet av dagen. Synes de som ikke har fått med seg slutten bør få lese når du krangler med "politiet" her inne. Om politiet skriver og dikterer et mamma forum så er det en nyhet for media i seg selv ;) Det skal de ikke ha myndighet til ;)

 

Lykke til videre i livet ditt!



Anonymous poster hash: bcde7...389
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt at du har fått hjelp HI. Det var det du ba om råd til, du har fått det du trengte og trenger ikke oss her inne mer nå. Litt skjær i sjøen blir det nok fremover kanskje ikke alle forstår deg helt intuitivt. Du sier jo at du er en lukket person.

Siden du ber om at tråden skal bli slettet så støtter jeg det for din del og håper det skjer i løpet av dagen. Synes de som ikke har fått med seg slutten bør få lese når du krangler med "politiet" her inne. Om politiet skriver og dikterer et mamma forum så er det en nyhet for media i seg selv ;) Det skal de ikke ha myndighet til ;)

 

Lykke til videre i livet ditt!

 

Anonymous poster hash: bcde7...389

Selvsagt kan politiet være her inne på fritiden og komme med meninger. Bør vi kanskje ha en utsiling på hvem som ikke kan svare i tråden? Altså leger, politi eller feks telemontører som kan bekrefte at 112 nettet virker, de får ikke svare?

 

Hvem har grei nok utdannelse til å svare synes du? Selvsagt ikke de som har direkte tilgang til saken, men fordi en politi forklarer rutiner så er ikke det taushetsbelagte opplysninger.

 

Journalister har gransket saken pga mye av det hi kommer med er faktisk førstesidestoff. Men det er ikke hold i noe av det.

 

Tror du virkelig på at når politiet får beskjed om en farlig mann skal komme og voldta hi på en skole, de får nøyaktig klokkeslett og sted, de har sett voldsomme smser med trusler osv, da gidder de ikke komme?

 

På en skole er politiet ekstra varsomme. Det er mye folk og en vet aldri hva en psyko mann vil finne på.

 

Tror du også at hi ligger alene nattenetter dette? Hvor er samboer og barna? Hvorfor lar faren og venninna hi ligge alene en natt dersom denne farlige mannen på mystisk vis bare sender meldinger når hi er alene?

 

Selvsagt bør tråden slettes nå for hi vet jo selv at hun ikke klarer følge med på dette lenger.

 

Hvorfor svarer hun for eksempel ikke på hvordan denne personen kan være så kjent for mange og ha så mye makt, men plutselig vet hun ikke navnet hans.

 

Anonymous poster hash: 753ae...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Godt at du har fått hjelp HI. Det var det du ba om råd til, du har fått det du trengte og trenger ikke oss her inne mer nå. Litt skjær i sjøen blir det nok fremover kanskje ikke alle forstår deg helt intuitivt. Du sier jo at du er en lukket person.

Siden du ber om at tråden skal bli slettet så støtter jeg det for din del og håper det skjer i løpet av dagen. Synes de som ikke har fått med seg slutten bør få lese når du krangler med "politiet" her inne. Om politiet skriver og dikterer et mamma forum så er det en nyhet for media i seg selv ;) Det skal de ikke ha myndighet til ;)

 

Lykke til videre i livet ditt!

 

Anonymous poster hash: bcde7...389

Selvsagt kan politiet være her inne på fritiden og komme med meninger. Bør vi kanskje ha en utsiling på hvem som ikke kan svare i tråden? Altså leger, politi eller feks telemontører som kan bekrefte at 112 nettet virker, de får ikke svare?

 

Hvem har grei nok utdannelse til å svare synes du? Selvsagt ikke de som har direkte tilgang til saken, men fordi en politi forklarer rutiner så er ikke det taushetsbelagte opplysninger.

 

Journalister har gransket saken pga mye av det hi kommer med er faktisk førstesidestoff. Men det er ikke hold i noe av det.

 

Tror du virkelig på at når politiet får beskjed om en farlig mann skal komme og voldta hi på en skole, de får nøyaktig klokkeslett og sted, de har sett voldsomme smser med trusler osv, da gidder de ikke komme?

 

På en skole er politiet ekstra varsomme. Det er mye folk og en vet aldri hva en psyko mann vil finne på.

 

Tror du også at hi ligger alene nattenetter dette? Hvor er samboer og barna? Hvorfor lar faren og venninna hi ligge alene en natt dersom denne farlige mannen på mystisk vis bare sender meldinger når hi er alene?

 

Selvsagt bør tråden slettes nå for hi vet jo selv at hun ikke klarer følge med på dette lenger.

 

Hvorfor svarer hun for eksempel ikke på hvordan denne personen kan være så kjent for mange og ha så mye makt, men plutselig vet hun ikke navnet hans.

 

Anonymous poster hash: 753ae...526

Jeg svarer gjerne på en siste ting. Det med kjent, det er i forbindelse med yrket. Og kun det. Jeg kan ikke fortelle mer utover det, men jeg har fått opplysninger videre fra det.

 

Forsidestoff? At ei jente blir plaget og truet ? Det skjer desverre nok hele tiden . Men hadde drept meg selv, om min sak skulle komme på noe forside, eller bakside for den saks skyld! Jeg ønsker ikke at det skal blåse seg opp. Jeg ønsker fred fra denne personen! Thats it!!! Er det for mye å forlange ? Jeg håper også at jeg kommer til å få det, fortere jo bedre.

 

Jeg trenger ikke, skal ikke, og ønsker ikke motbevise. Jeg har fakta. De som trenger fakta har den. Jeg ba om hjelp! Jeg har fått det!!!fra mange her, og fra politi som hjelper meg videre! Bedre blir det ikke på dette punktet !

 

Takk

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at du svarer, men du slur deg rundt. Du skrev først at han er kjent og at sannsynligvis flere her inne visste hvem han var. Deretter skriver du at han ikke er kjent, at det er en annen person enn du først antok. Det at det ikke er denne kjente personen får du med deg flere dager ETTER at han har overfalt deg. Hvordan kunne du unngå å se at det ikke var denne kjente personen?

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Godt at du har fått hjelp HI. Det var det du ba om råd til, du har fått det du trengte og trenger ikke oss her inne mer nå. Litt skjær i sjøen blir det nok fremover kanskje ikke alle forstår deg helt intuitivt. Du sier jo at du er en lukket person.

Siden du ber om at tråden skal bli slettet så støtter jeg det for din del og håper det skjer i løpet av dagen. Synes de som ikke har fått med seg slutten bør få lese når du krangler med "politiet" her inne. Om politiet skriver og dikterer et mamma forum så er det en nyhet for media i seg selv ;) Det skal de ikke ha myndighet til ;)

 

Lykke til videre i livet ditt!

 

Anonymous poster hash: bcde7...389

Selvsagt kan politiet være her inne på fritiden og komme med meninger. Bør vi kanskje ha en utsiling på hvem som ikke kan svare i tråden? Altså leger, politi eller feks telemontører som kan bekrefte at 112 nettet virker, de får ikke svare?

 

Hvem har grei nok utdannelse til å svare synes du? Selvsagt ikke de som har direkte tilgang til saken, men fordi en politi forklarer rutiner så er ikke det taushetsbelagte opplysninger.

 

Journalister har gransket saken pga mye av det hi kommer med er faktisk førstesidestoff. Men det er ikke hold i noe av det.

 

Tror du virkelig på at når politiet får beskjed om en farlig mann skal komme og voldta hi på en skole, de får nøyaktig klokkeslett og sted, de har sett voldsomme smser med trusler osv, da gidder de ikke komme?

 

På en skole er politiet ekstra varsomme. Det er mye folk og en vet aldri hva en psyko mann vil finne på.

 

Tror du også at hi ligger alene nattenetter dette? Hvor er samboer og barna? Hvorfor lar faren og venninna hi ligge alene en natt dersom denne farlige mannen på mystisk vis bare sender meldinger når hi er alene?

 

Selvsagt bør tråden slettes nå for hi vet jo selv at hun ikke klarer følge med på dette lenger.

 

Hvorfor svarer hun for eksempel ikke på hvordan denne personen kan være så kjent for mange og ha så mye makt, men plutselig vet hun ikke navnet hans.

 

Anonymous poster hash: 753ae...526

Jeg svarer gjerne på en siste ting. Det med kjent, det er i forbindelse med yrket. Og kun det. Jeg kan ikke fortelle mer utover det, men jeg har fått opplysninger videre fra det.

 

Forsidestoff? At ei jente blir plaget og truet ? Det skjer desverre nok hele tiden . Men hadde drept meg selv, om min sak skulle komme på noe forside, eller bakside for den saks skyld! Jeg ønsker ikke at det skal blåse seg opp. Jeg ønsker fred fra denne personen! Thats it!!! Er det for mye å forlange ? Jeg håper også at jeg kommer til å få det, fortere jo bedre.

 

Jeg trenger ikke, skal ikke, og ønsker ikke motbevise. Jeg har fakta. De som trenger fakta har den. Jeg ba om hjelp! Jeg har fått det!!!fra mange her, og fra politi som hjelper meg videre! Bedre blir det ikke på dette punktet !

 

Takk

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

 

Selv bruker ikke jeg min yrkestittel til å få folk til å respektere meg her inne. Mange ganger er jeg med i debatter her der jeg prøver å vise til linker og info folk kan lese selv. Grunnen er at om jeg hadde sagt hva jeg har drevet med så ville ikke folk tro meg og det ville kun skape frykt. Kanskje jobber du i politiet, men det finnes folk over dere som bestemmer hverdagen din. Vil du like å bli truet på den? Ingen bør få en dom på et åpent forum! Kanskje betyr ikke troll så mye når alt kommer til alt? Folk bør kunne tenke selv!

 

Her inne må man finne seg i at retorikk og rettskriving er det man mest blir bedømt på. Det synes jeg faktisk er positivt. For selv om jeg kan mye kan jeg alltid lære å skrive bedre! 

 

HI, du klarer deg! Det hører man lang vei. Lykke til ;)

 

Dette var veldig lærerikt ;)

 

Anonymous poster hash: bcde7...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at du svarer, men du slur deg rundt. Du skrev først at han er kjent og at sannsynligvis flere her inne visste hvem han var. Deretter skriver du at han ikke er kjent, at det er en annen person enn du først antok. Det at det ikke er denne kjente personen får du med deg flere dager ETTER at han har overfalt deg. Hvordan kunne du unngå å se at det ikke var denne kjente personen?

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Ikke utseende-kjent!!! Men Pga yrket sitt !!! Det er jo det jeg har levd på flere Mnd! Og fryktet sådan...... Makten derfra !! Ikke kjent med utseende osv, langt ifra!! Jeg har fått høre daglig om dette , så fikk jeg kanskje vite noe motsatt. Info legges ikke her. Men ja, jeg har hele tiden vært bombesikker på st denne mannen er kjent via yrket, og den makten der.!!

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du sier at du svarer, men du slur deg rundt. Du skrev først at han er kjent og at sannsynligvis flere her inne visste hvem han var. Deretter skriver du at han ikke er kjent, at det er en annen person enn du først antok. Det at det ikke er denne kjente personen får du med deg flere dager ETTER at han har overfalt deg. Hvordan kunne du unngå å se at det ikke var denne kjente personen?Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Ikke utseende-kjent!!! Men Pga yrket sitt !!! Det er jo det jeg har levd på flere Mnd! Og fryktet sådan...... Makten derfra !! Ikke kjent med utseende osv, langt ifra!! Jeg har fått høre daglig om dette , så fikk jeg kanskje vite noe motsatt. Info legges ikke her. Men ja, jeg har hele tiden vært bombesikker på st denne mannen er kjent via yrket, og den makten der.!! Anonymous poster hash: 5cae8...930

Hvis det er en så kjent person som flere her inne ville visst hvem var, så virker det veldig merkelig at ingen vet hvordan personen ser ut. Også veldig rart å ikke google bilde av denne kjente personen når du vet at du blir forfulgt.

 

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du sier at du svarer, men du slur deg rundt. Du skrev først at han er kjent og at sannsynligvis flere her inne visste hvem han var. Deretter skriver du at han ikke er kjent, at det er en annen person enn du først antok. Det at det ikke er denne kjente personen får du med deg flere dager ETTER at han har overfalt deg. Hvordan kunne du unngå å se at det ikke var denne kjente personen?

 

Anonymous poster hash: e07f7...9a2

Ikke utseende-kjent!!! Men Pga yrket sitt !!! Det er jo det jeg har levd på flere Mnd! Og fryktet sådan...... Makten derfra !! Ikke kjent med utseende osv, langt ifra!! Jeg har fått høre daglig om dette , så fikk jeg kanskje vite noe motsatt. Info legges ikke her. Men ja, jeg har hele tiden vært bombesikker på st denne mannen er kjent via yrket, og den makten der.!!

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

 

HI, det er mange både kvinner og menn som er kjente som bruker ufine hersketeknikker mot mennesker som de kan få til å gjøre ting for seg. Dette vet media mye om pga folk tipser de. Noen ganger så vil gjerne arbeidsplasser ryke om man gjør noe for å hjelpe en person. Da blir det økonomi som til syvende og sist teller. Heldigvis du har fått hjelp. Ikke redd verden nå da :)

 

Anonymous poster hash: bcde7...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er den at igår var responstiden på 112 på under 1 minutt. Det pleier den forsåvidt og være i ukedagene. Det er riktig at det kan ta en del tid før politiet kommer, men dersom HI har alliert seg med skolen... Så rart at en virkelig farlig mann kommer. Og kun HI ringer? Og attpåtil kommer hun ikke gjennom?

 

Alt HI skriver er jo snadder for avisene nå som de 'gransker' politiet.. Det er mange ting som skurrer.. Hi er alene hjemme med to små barn når utrolig farlig mann truer henne? Og politiet vet det?

 

Ja, i tilfeller hvor anmeldelsen ikke er alvorlig kan du måtte vente. Men i over en uke?

 

Fatter faktisk ikke at dere tror på dette. Jeg forstår at dere som har engasjert dere i HI sin historie ikke vil bli lurt, men dere må se litt hvordan hun svarer også. Ingen direkte svar, 'truer' med å slette tråden(og da kommer venninnegjengen her inne for å kritisere oss med kjennskap til sånt for å være slemme), får hun spørsmål som ikke kan fjerne hennes anonymitet så sier hun '...kan ikke skrive om det' - mens andre totalt ESSENSIELLE gjenkjenbare ting øses ut.

 

Og får hun tiltale drar hun'jeg er i kjellern nå'. Og det kan godt hende HI har det vanskelig og har opplevd noe vondt, men jeg tror dette var en spøk som ble dratt for langt.

 

Anonymous poster hash: 808c4...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...