Gå til innhold

jeg trenger råd og hJELP ang trusler og farlig person


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det er langt... advarsel..

 

For noen mnd ble jeg kjent med en mann på chat. KUN prat og tull.. ikke noe seriøst. 

Det var da en del sex prat, men ikke noe mer enn det.

 

Dette er en høyt utdannet mann, med mye "makt". 

 

Det endret seg plutselig... nå får jeg trusler.Han skal voldta meg, knekke meg psykisk og fysisk. I starten var jeg såpass naiv at : jaja så klart liksom..Sæææærlig..Jeg er sterk psykisk og tålt det meste.

nå knekker han meg..får mld som grøsser.. han har funnet ut all info om meg, og vet hvor jeg er osv. Han har alerede bestemt dag han skal komme på skolen min, og voldta meg. Kommer jeg ikke frivillig mot bilen hans, kommer han hjem til huset mitt. Jeg får kraftige trusler om hvis jeg sier noe til noen....Og jeg har ikke sagt noe. Ikke skal jeg gjøre det heller.. helt til nå... Jeg vil til politiet, men samtidig ikke.

 

Jeg har ikke mld på tlf nå( for jeg slettet de) , men jeg har hørt at de kan gjennnoprette slikt. Vet ikke om dette stemmer.

 

mine tidligere erfaringer med politi er at de henlegger, og ikke tar ting alvorlig. Og skjer dette i dette tilfellet, så kommer denne mannen hjem til meg og ødelegger meg fysisk og psykisk for resten av livet.

Jeg er vant til å holde ting inni meg, ikke snakke om det osv, men for første gang i livet er jeg livredd. Denne mannen har forgrepet seg på flere før, men mener jeg er spesiell, for jeg kan så mye psykologi, og kan psyken til en mann., om dere skjønner...

 

neste uke skal han komme til skolen min.... og stiller jeg ikke opp utafor der og da, drar han meg ut av skolen. Han har en slik påvirkning på folk at han slipper unna med det meste.

Jeg er så redd..samtidig, møter jeg han på onsdag... så... blir jeg hardt voldtatt. brutalt. og det blir ikke siste gang heller. Men første vel og merke....  Sier jeg noe til politiet ( har lyst å bare lufte det for de) og de ikke gjør noe, så..... må jeg ta straffen, og straffen er ( det minste straffen) er å få knekt fingrene mine.....3-4 stk.... og å ødelegge analen min.sykt? ja, men reeelt..( selv om jeg forstår at ikke folk tror meg....)

Det er også et av problemene mine, hvem skulle tro på noe så dumt og usannsynlig?

 

på noen av mld hans, svaret til han er feks. ja jeg forstår, ja.. ja .. akkurat som jeg samtykker? men svarer jeg ikke som forventet, så straffer det seg til uka... Det er sykt!  men selvsagt på de fleste mld så står det ( a meg være!! slutt!! hold deg unna meg!! osv osv......) 



Anonymous poster hash: 5cae8...930
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var kanskje feil å skrive det her, men ja....... jeg måtte bare få ut redselen



Anonymous poster hash: 5cae8...930
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅMÅMÅ snakke med politiet. Hvis noe skjer deg, så skjønner de jo hvor landet ligger. 

Og du må spare på alt han sender deg, alt skriftlig, logg alt. Skriv gjerne ned i en loggbok når, hvor og hvordan han kontakter deg også.

Og fortell alle i din nærhet om dette, familie, venner osv. Jo flere som vet, jo mindre farlig blir han, og jo mer graver han sin egen grav.

Gå til politiet så snart du kan!



Anonymous poster hash: 75884...c5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.... jeg er så redd for at hvis det blir feks henlagt, eller "gitt litt faen i" , så får jeg straff ......... alvorlig. Jeg føler tiden min renner ut. Og når det skjer, skal jeg gå tilbake til politiet..... og? jeg aner ikke :(



Anonymous poster hash: 5cae8...930
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontak politiet med en gang. De kan gi deg feks vokdsalarm. Ikke slett meldinger som kommer heretter. De kan muligens gjenopprette meldinger igjen.

 

Jeg har selv vært utsatt for lgnende trusler, denne mannen påsto å ha makt, at han kunne skade meg og mine. Jeg gikk rett til politiet og det ble brått slutt på truslene, var en kjenning av dem som likte å true kvinner, men som ikke gjennomførte, han tente på å skremme og fantasere.

 

Anonymous poster hash: e754f...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vis politiet alt du har av bevis. Få besøksforbud. Gi beskjed til alle du kjenner om denne fullstendig gale personen. Ikke vær alene verken hjemme eller på aktiviteter ute. Bo hos noen, eller noen kan sove hos deg.

Gi beskjed på jobben din.

 

Hold oss oppdatert, lykke til. Dette hørtes helt vanvittig ut!

 

Anonymous poster hash: 41ea7...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at politiet kan få fram meldingene igjen såfremt telefonen ikke har blitt satt tilbake til fabrikkinnstillingene. Kontakt dem og be om hjelp, vil anbefale deg å ta direkte kontakt med avd. for vold og sedelighetssaker.

 

Anonymous poster hash: dac93...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt politiet, blir det henlagt, er din bekymring i det minste registrert. Viser melding og Mail o.l til alle du kjenner, til kolleger, studievenner, what not, allier deg med noen! Anmeld hver eneste trussel, jo flere anmeldelser, jo mer seriøst tar politiet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du MÅMÅMÅ snakke med politiet. Hvis noe skjer deg, så skjønner de jo hvor landet ligger. 

Og du må spare på alt han sender deg, alt skriftlig, logg alt. Skriv gjerne ned i en loggbok når, hvor og hvordan han kontakter deg også.

Og fortell alle i din nærhet om dette, familie, venner osv. Jo flere som vet, jo mindre farlig blir han, og jo mer graver han sin egen grav.

Gå til politiet så snart du kan!

 

Anonymous poster hash: 75884...c5d

 

jeg tør desverre ikke si dette til noen. har kun sagt til ei venninne, og mer klarer jeg ikke. der går liksom grensen min..... 

Jeg skal snakke med politiet på mandag, og kan i verste fall "fremprovosere" frem noen klare mld fra han før jeg går inn dit. MEn han sier selv at jeg har ikke en sak uansett hva, siden vi snakket åpen ( for lenge siden) før jeg visste at det var ekte..og reelt!!! 

JEg har aldri vært redd før, nå er jeg dødsredd.....jeg vet hva som skal skje, jeg vet hva som skjer om jeg ikke hører på..eller går mot.. jeg er livredd for å skrive det her også

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, å si det, til og med skrive det her, er livsfarlig..( han har visst gjort det med mange andre ungjenter, men jeg er visst spesiell for jeg forstår meg på det psykiske)...

 

men nå er jeg svak. psyken faller i grus. En del av meg sier jeg får bare oppleve det som skal skje onsdag, for det kan jeg fysisk takle, men får han vite at jeg har sladret, så klarer jeg ikke det fysiske som skal skje..... det gjør jeg ikke



Anonymous poster hash: 5cae8...930
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til politiet, da har du det i alle fall registrert, og det hjelper MYE hvis han gjør noe.

 

Be om hjelp der og da, de kan hjelpe med besøksforbud og voldsalarm. Det kjipe med besøksforbud er at det gjelder ikke hvis han ikke har fått det, men voldsalarm "gjelder uansett". 

 

Ikke vær alene, få noen du stoler på til å være hos deg, eller helst ikke vær hjemme. Og ring nødnummeret hvis han dukker opp, det er lettere for dem i tillegg hvis de kjenner saken din og hvis du ringer.

 

Håper du får hjelp og beskyttelse og alt ordner seg til slutt ;)

 

Jeg satt uten bevis og anmeldte X-en min, ble trodd av han som skrev anmeldelsen, men saken ble henlagt. Men jeg fikk besøksforbud og voldsalarm ;) Så du kan få hjelp selv om saken blir henlagt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til politiet, da har du det i alle fall registrert, og det hjelper MYE hvis han gjør noe.

 

Be om hjelp der og da, de kan hjelpe med besøksforbud og voldsalarm. Det kjipe med besøksforbud er at det gjelder ikke hvis han ikke har fått det, men voldsalarm "gjelder uansett". 

 

Ikke vær alene, få noen du stoler på til å være hos deg, eller helst ikke vær hjemme. Og ring nødnummeret hvis han dukker opp, det er lettere for dem i tillegg hvis de kjenner saken din og hvis du ringer.

 

Håper du får hjelp og beskyttelse og alt ordner seg til slutt ;)

 

Jeg satt uten bevis og anmeldte X-en min, ble trodd av han som skrev anmeldelsen, men saken ble henlagt. Men jeg fikk besøksforbud og voldsalarm ;) Så du kan få hjelp selv om saken blir henlagt :)

personen vet når jeg er alene, og har holdt et godt øye med det......

Det sekundet den mannen får vite at jeg har sladret, har jeg ødelagt kroppen min for livet............

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å la deg manipulere av en sånn fyr. Du risikerer ingenting med å gå til politiet. Unngå å gå alene, kjøp deg en sikkerhetslås, skaff dg forsvarsspray å ha i en lett tilgjengelig lomme eventuelt.

 

Ikke vent til mandag hvis du får nye trusler i helgen. Politiet er tilgjengelig nå i helgen også.

 

Anonymous poster hash: e754f...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Du MÅMÅMÅ snakke med politiet. Hvis noe skjer deg, så skjønner de jo hvor landet ligger. 

Og du må spare på alt han sender deg, alt skriftlig, logg alt. Skriv gjerne ned i en loggbok når, hvor og hvordan han kontakter deg også.

Og fortell alle i din nærhet om dette, familie, venner osv. Jo flere som vet, jo mindre farlig blir han, og jo mer graver han sin egen grav.

Gå til politiet så snart du kan!

 

Anonymous poster hash: 75884...c5d

 

jeg tør desverre ikke si dette til noen. har kun sagt til ei venninne, og mer klarer jeg ikke. der går liksom grensen min..... 

Jeg skal snakke med politiet på mandag, og kan i verste fall "fremprovosere" frem noen klare mld fra han før jeg går inn dit. MEn han sier selv at jeg har ikke en sak uansett hva, siden vi snakket åpen ( for lenge siden) før jeg visste at det var ekte..og reelt!!! 

JEg har aldri vært redd før, nå er jeg dødsredd.....jeg vet hva som skal skje, jeg vet hva som skjer om jeg ikke hører på..eller går mot.. jeg er livredd for å skrive det her også

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

 

Få venninna di til å bo hos deg når han skal hente deg, har du vitne så tørr de mindre. I tillegg til at da er dere to å kontakte hjelp ;)

 

Eventuelt kan du dra på krisehjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å skjerme alle rundt meg. Min bestevenninne merket ikke noe særlig på meg heller...

Jeg har en samboer, han har ikke fått vite, for først, hadde han klikket fordi vi chattet noen mnd tilbake, deretter hadde han drept denne personen. Jeg vil ikke blande inn noen, jeg vil bare at det skal ta slutt, slik at jeg kan få livet mitt tilbake!!!
Nå vet min venninne dette, som har opplevd mye selv, som skal støtte meg, og som hu sa så NEKTER hu at jeg skal møte denne personen"frivillig" til uka, og skal fysisk stoppe meg. Men jeg VET at skaden blir større om jeg ikke stiller opp.... hva har skjedd med psyken min :(



Anonymous poster hash: 5cae8...930
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps, denne personen har gjort dette før. flere ganger. MEN har familie i tillegg til alt dette...så det skjer ikke no før til uka, for nå er personen hjemme med familie...sykt...



Anonymous poster hash: 5cae8...930
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gå til politiet, da har du det i alle fall registrert, og det hjelper MYE hvis han gjør noe.

 

Be om hjelp der og da, de kan hjelpe med besøksforbud og voldsalarm. Det kjipe med besøksforbud er at det gjelder ikke hvis han ikke har fått det, men voldsalarm "gjelder uansett". 

 

Ikke vær alene, få noen du stoler på til å være hos deg, eller helst ikke vær hjemme. Og ring nødnummeret hvis han dukker opp, det er lettere for dem i tillegg hvis de kjenner saken din og hvis du ringer.

 

Håper du får hjelp og beskyttelse og alt ordner seg til slutt ;)

 

Jeg satt uten bevis og anmeldte X-en min, ble trodd av han som skrev anmeldelsen, men saken ble henlagt. Men jeg fikk besøksforbud og voldsalarm ;) Så du kan få hjelp selv om saken blir henlagt :)

personen vet når jeg er alene, og har holdt et godt øye med det......

Det sekundet den mannen får vite at jeg har sladret, har jeg ødelagt kroppen min for livet............

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

 

Da bør du få noen til å bo hos deg, å ikke være alene. Ta med deg noen du stoler på å gå til politiet, helst høre om du kan dra fra jobben (be om en time fri for du må på et møte).

 

Eventuelt dra på et krisehjem og be om hjelp? De kan hjelpe med det meste, og der kommer han ikke inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta med min eneste venninne som vet om dette.... lufte det for politiet iallfall....

Får han vite det så kommer han hjem til meg..uansett....da rekker ikke politiet frem. Er jeg ute og kjører er jeg god på å kjøre fort, så får jeg håpe at det holder..

 



Anonymous poster hash: 5cae8...930
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er flink til å skjerme alle rundt meg. Min bestevenninne merket ikke noe særlig på meg heller...

Jeg har en samboer, han har ikke fått vite, for først, hadde han klikket fordi vi chattet noen mnd tilbake, deretter hadde han drept denne personen. Jeg vil ikke blande inn noen, jeg vil bare at det skal ta slutt, slik at jeg kan få livet mitt tilbake!!!

Nå vet min venninne dette, som har opplevd mye selv, som skal støtte meg, og som hu sa så NEKTER hu at jeg skal møte denne personen"frivillig" til uka, og skal fysisk stoppe meg. Men jeg VET at skaden blir større om jeg ikke stiller opp.... hva har skjedd med psyken min :(

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

 

Snakk med samboern, han kan hjelpe deg. Da kan han alltid være hjemme i lag med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er flink til å skjerme alle rundt meg. Min bestevenninne merket ikke noe særlig på meg heller...

Jeg har en samboer, han har ikke fått vite, for først, hadde han klikket fordi vi chattet noen mnd tilbake, deretter hadde han drept denne personen. Jeg vil ikke blande inn noen, jeg vil bare at det skal ta slutt, slik at jeg kan få livet mitt tilbake!!!

Nå vet min venninne dette, som har opplevd mye selv, som skal støtte meg, og som hu sa så NEKTER hu at jeg skal møte denne personen"frivillig" til uka, og skal fysisk stoppe meg. Men jeg VET at skaden blir større om jeg ikke stiller opp.... hva har skjedd med psyken min :(

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

 

Snakk med samboern, han kan hjelpe deg. Da kan han alltid være hjemme i lag med deg ;)

 

hadde det bare vært så enkelt....... Jeg må klare dette på egenhånd. For min familie sin skyld. det eneste jeg frykter sånn sett er jo at han får vite at jeg har sladret, slik at han kommer raskere enn det politiet kan gjøre deretter...

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstår vel selv at det å fortelle om problemet til politiet vil være en sikkerhet? Ring dem eller send dem en mail om du er så sikker på at han får tak i deg før du kommer frem. Med mindre mannen er stokk dum vil han ikke skade noen hvis han vet at han blir tatt for det.

 

Du har kort sakt valget mellom å fortelle om truslene eller å sitte å vente på å bli angrepet.



Anonymous poster hash: bbecc...778
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg er flink til å skjerme alle rundt meg. Min bestevenninne merket ikke noe særlig på meg heller...

Jeg har en samboer, han har ikke fått vite, for først, hadde han klikket fordi vi chattet noen mnd tilbake, deretter hadde han drept denne personen. Jeg vil ikke blande inn noen, jeg vil bare at det skal ta slutt, slik at jeg kan få livet mitt tilbake!!!

Nå vet min venninne dette, som har opplevd mye selv, som skal støtte meg, og som hu sa så NEKTER hu at jeg skal møte denne personen"frivillig" til uka, og skal fysisk stoppe meg. Men jeg VET at skaden blir større om jeg ikke stiller opp.... hva har skjedd med psyken min :(

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

 

Snakk med samboern, han kan hjelpe deg. Da kan han alltid være hjemme i lag med deg ;)

 

hadde det bare vært så enkelt....... Jeg må klare dette på egenhånd. For min familie sin skyld. det eneste jeg frykter sånn sett er jo at han får vite at jeg har sladret, slik at han kommer raskere enn det politiet kan gjøre deretter...

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

 

Hvordan skal du klare det på egenhånd? Du er redd for at han skal dukke opp, du har en samboer som har god grunn til å være hjemme 24/7, utnytt den delen. Når du skal klare slikt må du alliere deg med flere, å klare det selv utsetter bare det du MÅ gjøre, som i dette tilfelle anmelde og be om hjelp.

 

Hvis du ikke bor ekstremt øde så kommer de ganske fort hvis du ringer politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du forstår vel selv at det å fortelle om problemet til politiet vil være en sikkerhet? Ring dem eller send dem en mail om du er så sikker på at han får tak i deg før du kommer frem. Med mindre mannen er stokk dum vil han ikke skade noen hvis han vet at han blir tatt for det.

 

Du har kort sakt valget mellom å fortelle om truslene eller å sitte å vente på å bli angrepet.

 

Anonymous poster hash: bbecc...778

 

det verste er at jeg vet nøyaktig når angrepet skjer...........

 

jeg er bare redd at det blir en "sak" ut av det, men at innen de kan stoppe det, så er han der

 

Anonymous poster hash: 5cae8...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en merkelig tråd. Troll? Uansett: meld det til politiet og ha med deg pepperspray og blyant ;) skarpe blyanter er vonde å få i øyet.

 

Anonymous poster hash: 50cb5...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...