Gå til innhold

**Desemberbarna 2014**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Jeg fortalte det med en gang testen var positiv. Men har litt med hva man jobber med. Jeg jobber med barn med utfordrende atferd, så for meg var det viktig å fortelle med en gang sånn at vi kunne tilpasse jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har brukt gendermaker, MÅ det være morgenurin?

Står så på pakken, så jeg gjorde det. Litt morsomt at den ble rosa og legen mener det er ei jente i magen. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er morgenurin, når jeg tisser 3-4ganget pr natt?

Prøv å holde deg fra 3 til 7 om du klarer f.eks :) 4 timer skal være minimum! Og ikke drikk no mer ikveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov fra 00-06, SAMMENHENGENDE! Det er ny rek siden jeg ble gravid!!! Herregud, MAGISK!!! Ingen tisseturer i natt! JEG ELSKER Å VÆRE FERDIG MED FØRSTE TRIMESTER!!! Og gendermakern sa jente, så da får vi bare vente å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på UL i denne uka - var da 13+0. Herlighet så spent jeg var i forkant! hadde hørt en herlig hjertelyd hos lege senest noen dager før, men var likevel spent og nervøs for å se om alt var som det skulle med baby.. UL viste en perfekt liten skapning der alle mål var helt på merket! :hjertesmil:  :hjertesmil:  Fantastisk å se - nå kan jeg endelig begynne å nyte graviditeten. Termin fortsatt 18.des :jepp:  Legen antydet en gutt, men det gjorde han v 13 uker forrige gang også og det viste seg å være en jente! Får ha tålmodighet frem til OUL 18.juli. Er nå 13+4 og har visst vært i 2.trimester noen dager uten å være klar over det!? Appen min sier også at 2.tm begynner ved 14+0  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov fra 00-06, SAMMENHENGENDE! Det er ny rek siden jeg ble gravid!!! Herregud, MAGISK!!! Ingen tisseturer i natt! JEG ELSKER Å VÆRE FERDIG MED FØRSTE TRIMESTER!!! Og gendermakern sa jente, så da får vi bare vente å se

Så deilig ;D finnes ikke noe bedre enn det :) Min sa også jente, og det er visst en jente som bor i magen her også. Tilfeldighet? Morro alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer PetitAnge :) finnes ikke noe bedre følelse enn å vite at alt er bra med den lille i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei,

 

Ser det er gått nesten en måned siden folk har vært aktiv her. Jeg har denne gangen holdt meg litt unna grupper, pga blødninger tidlig i svangerskap, og jeg fortsatt er på gruppen etter forrige barn i 2012. MEN, har dere en facebook gruppe? Jeg prøvde å søke og skrive inn linken over i nettleser, men kom ingen vei. Vet dere om andre termingrupper på facebook? Gratulerer til dere alle som venter i desember. Spennende tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :-) vi er flyttet over til 2.trimester :-) kom inn dit! Der kan også noen hjelpe deg med facebook :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...