Gå til innhold

Livredd for at babyen min har druknet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde dette vært troll hadde hun vel ikke oppdatert halv tre, da hadde hun vel sovet?

 

Anonymous poster hash: b53ba...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde dette vært troll hadde hun vel ikke oppdatert halv tre, da hadde hun vel sovet?

 

Anonymous poster hash: b53ba...bca

Kan jo være barna har vært våkne?

 

Anonymous poster hash: 77216...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg, hadde jeg dratt på legevakten igjen og sagt at jeg ikke drar hjem med barnet og KREVD barnet innlagt til observasjon. Hadde ikke turt å ha ansvaret for det alene! Dra eventuelt til en spesialist i dag, privat hvis det må til, for å få skikkelig hjelp!

Syns så synd på deg! Håper det går bra med den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største trolleriet her er nok alle som påstår at dette er trolling. Og snakk om å ikke ha et eget liv når man velger å gå gjennom alle HIs innlegg for å sjekket klokkeslett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette er jo bare helt sykt! Her er den en baby som har blitt holdt under vann og som etterpå puster raskt, har hevelse over lungen, feber og krampe, og så tar helsepersonell så lett på det?! Jeg ser det allerede er nevnt, men jeg hadde tatt med meg babyen tilbake og krevd innleggelse! Jeg hadde blitt rasende på en slik behandling!

Jeg håper den lille gutten din har det bra. Har selv en liten en på samme alder og mammahjertet mitt gråter når jeg tenker på gutten din:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Det er HELT utrolig at så mange av dere må mase og gnåle om trolling!

At HI har vært skikkelig uheldig i sin vurdering når mht å løpe fra barna i et minutt, og det aldri burde ha skjedd så er det likevel menneskelig å gjøre slike feil.

Feil man aldri kan tilgi seg selv for om det skulle gå galt!

Slutt å gnåle om at hun er dum, at hun troller osv osv for det eneste dere vil oppnå er å triumferende kunne si i ettertid om det viser seg å være tull, at "Hva VAR det jeg sa"!!! Er det virkelig så viktig for dere?

Menneskers ekle behov for å ha rett, for å vite best, for å være best!

 

La oss heller ta denne jenta alvorlig for er det tilfelle så er det synd på henne og hun kunne like gjerne vært en av oss andre, for ingen her er så feilfrie at det ikke kunne være en av oss som "dummet seg ut" slik, om kanskje ikke akkurat på samme måte.

 

Jeg håper inderlig at det går fint med den lille og at den ikke vil få noen varige mèn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har rapportert tråden. For enten så er dette et tulleinnlegg, eller så er et lite barns liv i fare!

 

Anonymous poster hash: 0993d...55f

Syns det er fryktelig dumt om innlegget blir slettet,hvis HI er i en tilstand hvor hun ikke klarer å forstå alvoret og derfor tyr til et forum for råd. Hva om vi her inne er "de eneste" som faktisk kan hjelpe akkurat nå?

 

Anonymous poster hash: fd663...323

 

Rapporterte det ikke for å få det slettet, men for at moderator skulle ta kontakt med HI,- enten for å avsløre tull eller få skaffet øyeblikkelig hjelp!

 

Anonymous poster hash: 0993d...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har rapportert tråden. For enten så er dette et tulleinnlegg, eller så er et lite barns liv i fare!

 

Anonymous poster hash: 0993d...55f

Syns det er fryktelig dumt om innlegget blir slettet,hvis HI er i en tilstand hvor hun ikke klarer å forstå alvoret og derfor tyr til et forum for råd. Hva om vi her inne er "de eneste" som faktisk kan hjelpe akkurat nå?

 

Anonymous poster hash: fd663...323

 

Rapporterte det ikke for å få det slettet, men for at moderator skulle ta kontakt med HI,- enten for å avsløre tull eller få skaffet øyeblikkelig hjelp!

 

Anonymous poster hash: 0993d...55f

 

 

Moderator skal skaffe HI øyeblikkelig hjelp? Hva skjer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke et troll. Dette er en mor i sjokk som ikke får hjelp til barnet sitt. Og ikke er hun anonym lenger heller. Håper barnet blir sjekket ordentlig i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du handla fort og rasjonellt som fekk ungen til å skrike og få opp vatnet.  Lege har lytta på ungen, og konstatert at det ikkje er vatn i lungene, så at han kan drukne no skjønar eg ikkje. 

Men når han no får feber stussar eg over rådet om å berre skulle gje han paracet og legge seg å sove.  Han har hatt skittent såpevatn i lungene, og eg tenkjer at feberen kan vere teikn på aspirasjonspneumoni? (lungebetennelse)  Er sikker på at dei på AMK sentralen vil forstå bekymringa di, og hadde nok ringt for å få ein second opinnion.

Det er ikke vannet en drukner av ved tørrdrukning, men at strupehodet lukker seg i reflex slik at en ikke får puste! Så at det ikke høres vann i lungene er ingen sikkerhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele denne tråden er merkelig. Det henger liksom ikke på greip noe av det. 

Får håpe Hi får hjelp, på den ene eller den andre måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Synes du handla fort og rasjonellt som fekk ungen til å skrike og få opp vatnet. Lege har lytta på ungen, og konstatert at det ikkje er vatn i lungene, så at han kan drukne no skjønar eg ikkje.

Men når han no får feber stussar eg over rådet om å berre skulle gje han paracet og legge seg å sove. Han har hatt skittent såpevatn i lungene, og eg tenkjer at feberen kan vere teikn på aspirasjonspneumoni? (lungebetennelse) Er sikker på at dei på AMK sentralen vil forstå bekymringa di, og hadde nok ringt for å få ein second opinnion.

Det er ikke vannet en drukner av ved tørrdrukning, men at strupehodet lukker seg i reflex slik at en ikke får puste! Så at det ikke høres vann i lungene er ingen sikkerhet!

Under livredningskurs lærte vi at det er vann i lungene, og lungene fungerer som svamper, derfor tørrdrukner man. I samme måte som når noen dør etter de har innhalert mye røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Har rapportert tråden. For enten så er dette et tulleinnlegg, eller så er et lite barns liv i fare!

 

Anonymous poster hash: 0993d...55f

Syns det er fryktelig dumt om innlegget blir slettet,hvis HI er i en tilstand hvor hun ikke klarer å forstå alvoret og derfor tyr til et forum for råd. Hva om vi her inne er "de eneste" som faktisk kan hjelpe akkurat nå?

 

Anonymous poster hash: fd663...323

 

Rapporterte det ikke for å få det slettet, men for at moderator skulle ta kontakt med HI,- enten for å avsløre tull eller få skaffet øyeblikkelig hjelp!

 

Anonymous poster hash: 0993d...55f

 

 

Moderator skal skaffe HI øyeblikkelig hjelp? Hva skjer? 

 

Ja moderator har vel tilgang til ip adressen evt personopplysninger, og kan få ringt HI opp og snakket hun til fornuft?

 

Anonymous poster hash: 0993d...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Synes du handla fort og rasjonellt som fekk ungen til å skrike og få opp vatnet. Lege har lytta på ungen, og konstatert at det ikkje er vatn i lungene, så at han kan drukne no skjønar eg ikkje.

Men når han no får feber stussar eg over rådet om å berre skulle gje han paracet og legge seg å sove. Han har hatt skittent såpevatn i lungene, og eg tenkjer at feberen kan vere teikn på aspirasjonspneumoni? (lungebetennelse) Er sikker på at dei på AMK sentralen vil forstå bekymringa di, og hadde nok ringt for å få ein second opinnion.

Det er ikke vannet en drukner av ved tørrdrukning, men at strupehodet lukker seg i reflex slik at en ikke får puste! Så at det ikke høres vann i lungene er ingen sikkerhet!

Under livredningskurs lærte vi at det er vann i lungene, og lungene fungerer som svamper, derfor tørrdrukner man. I samme måte som når noen dør etter de har innhalert mye røyk.

 

http://www.rodekorsforstehjelp.no/default.aspx?articleid=115&pageId=59&news=1

 

Anonymous poster hash: 0993d...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillehi

 

 

 

Hi her igjen,

 

Jeg skrev tråden fordi jeg var bekymret, som sagt når jeg hadde fått han opp fra vannet fremprovosere jeg gråt ved å klipe han hardt (lært det på babysvømming) imens jeg kjefta på firåringen, babyen begynte å gråte etter 15-20 sekund. Dette med å fremprovosere gråt hos så små vrenger lungene (naturlig reflex )

 

Lukkemuskelen slutter i 4-6 mnd alderen hvis den ikke trenes opp. Babyen er født med skjult ganespalte, han er ikke operert enda og har derfor ikke lukke eller sugevnen på topp.

 

Etter å ha kledet han og han kastet opp vannet i gråt, fikk han rødfargen tilbake. Jeg la merke til at venstre lunge hadde en liten hevelse med en gang, men den gikk tilbake til normal etter gråt/oppkast av vann. Han responderer fint og virket seg selv

 

Jeg kledde på han og la han i senga for å gi flaske. Den ville han ikke ha, skubbet seg fra han

 

(Fireåringen satt fortsatt i badekaret) fordi hun klarer det, og oppi alt tenkte jeg at isteden for å ta henne opp å kle på henne oppi alt så prioriterte jeg å legge babyen for å så ta et alvorsord senere med henne når minste hadde sovnet....

 

Så set gjorde jeg, og etter det skrev jeg innlegget her

 

Så ringte jeg legevakten å bør avvist

 

Så ringte jeg en gang til rundt klokka 22 etter å ha flyttet minste på stua, for å holde er øye med han, han sov men pustet fort. Jeg ringte igjen klokka 22... Og fikk komme inn, vi var der 22.30

 

Da sjekket jo legen det, og jo jeg er ikke overhysterisk, men han legen tok jo like lett på det som meg. Tok han ikke ut ab bilstolen, bare hørte fort på lungene med teloskopet og sa det hørtes fint ut.... Han telte ikke åndedragene, eller reagerte på at minste hoster veldig mye... Føler meg ikke trygg på hans beslutning -men han sendte oss hjem og sa at dette skulle jeg ikke tenke på, eller se etter i natt...

 

(Det kommer jeg til å gjøre)

 

Han mente også at gutten vår sugde fint, da prøvde jeg å forklare han at han Jan ikke suge uten vakum i ganen, og at han ikke har lukkerefleks... Men det ignorerte legen

 

Så nå er "trollet" hjemme igjen....

Altså du er alene med to barn og du orker først ikke gå til lege pga 4 åringen som sover.

 

Du skriver et laaaangt innlegg her kl 22.29 ( vil si en time senere så i realiteten 23.29)

 

Da har du altså ringt lege ca kl 22.00 ifølge deg. Dere var ifølge deg hos legen kl 22.30.

 

Så på den halvtimen har du ordnet barnevakt eller tatt med deg begge barna og rast avgårde til legen.

 

22.30 var dere hos legen.

 

23.15 - tre kvarter etterpå tar du deg tid til å skrive spørsmål om trolling her inne og 23.29 et langt innlegg.

 

Hva med den syke babyen og firåringen din? Var det viktigere å bruke tid her inne enn å få ungene i seng, sjekke tilstanden på barna osv. Dersom jeg hadde time 22.30 hos legevakt med 1-2 barn med meg så hadde jeg ikke hatt tid til å være hos legen, kjøre hjem, kle av oss, roe barna, legge barna, puste selv på tre kvarter fra timestart hos legen.

 

Regner jo ikke med at 4 åringen har lagt seg til å sove helt greit i kveld etter noe så traumatisk (og med rette sint og stresset mor)?

 

Anonymous poster hash: 77216...8fd

Der sier du det jeg tenker. Og det beviser vel egentlig at HI enten troller eller har fullstendig, glin gærne prioriteringer. Ikke er hun bekymret for storebror som nesten drepte lillebror heller. Og nå kan hun ikke skylde på sjokk heller.

Idioti fra ende til annen.

 

Anonymous poster hash: bf2ea...25e

For det første var det storesøster, ikke storebror. Og hvordan i allverden klarer du å tolke at hun ikke brydde seg om eldste? Selvfølgelig gjør hun det, men hun valgte å prioritere den syke babyen der og da. Hadde hun ikke gjort det hadde dere vel klandret henne for det og! Tror nok hun ivaretok storesøster på beste måte, nå får dere slutte med alle de usaklige kommentarene!!

Og tenk på det...... Hvis hun IKKE hadde oppdatert hadde noen garantert hatt noe å si på det og, nei "til lags åt alle kan ingen gjera" og til HI: en god klem fra meg i vest💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hi her igjen,

 

Jeg skrev tråden fordi jeg var bekymret, som sagt når jeg hadde fått han opp fra vannet fremprovosere jeg gråt ved å klipe han hardt (lært det på babysvømming) imens jeg kjefta på firåringen, babyen begynte å gråte etter 15-20 sekund. Dette med å fremprovosere gråt hos så små vrenger lungene (naturlig reflex )

 

Lukkemuskelen slutter i 4-6 mnd alderen hvis den ikke trenes opp. Babyen er født med skjult ganespalte, han er ikke operert enda og har derfor ikke lukke eller sugevnen på topp.

 

Etter å ha kledet han og han kastet opp vannet i gråt, fikk han rødfargen tilbake. Jeg la merke til at venstre lunge hadde en liten hevelse med en gang, men den gikk tilbake til normal etter gråt/oppkast av vann. Han responderer fint og virket seg selv

 

Jeg kledde på han og la han i senga for å gi flaske. Den ville han ikke ha, skubbet seg fra han

 

(Fireåringen satt fortsatt i badekaret) fordi hun klarer det, og oppi alt tenkte jeg at isteden for å ta henne opp å kle på henne oppi alt så prioriterte jeg å legge babyen for å så ta et alvorsord senere med henne når minste hadde sovnet....

 

Så set gjorde jeg, og etter det skrev jeg innlegget her

 

Så ringte jeg legevakten å bør avvist

 

Så ringte jeg en gang til rundt klokka 22 etter å ha flyttet minste på stua, for å holde er øye med han, han sov men pustet fort. Jeg ringte igjen klokka 22... Og fikk komme inn, vi var der 22.30

 

Da sjekket jo legen det, og jo jeg er ikke overhysterisk, men han legen tok jo like lett på det som meg. Tok han ikke ut ab bilstolen, bare hørte fort på lungene med teloskopet og sa det hørtes fint ut.... Han telte ikke åndedragene, eller reagerte på at minste hoster veldig mye... Føler meg ikke trygg på hans beslutning -men han sendte oss hjem og sa at dette skulle jeg ikke tenke på, eller se etter i natt...

 

(Det kommer jeg til å gjøre)

 

Han mente også at gutten vår sugde fint, da prøvde jeg å forklare han at han Jan ikke suge uten vakum i ganen, og at han ikke har lukkerefleks... Men det ignorerte legen

 

Så nå er "trollet" hjemme igjen....

Altså du er alene med to barn og du orker først ikke gå til lege pga 4 åringen som sover.

 

Du skriver et laaaangt innlegg her kl 22.29 ( vil si en time senere så i realiteten 23.29)

 

Da har du altså ringt lege ca kl 22.00 ifølge deg. Dere var ifølge deg hos legen kl 22.30.

 

Så på den halvtimen har du ordnet barnevakt eller tatt med deg begge barna og rast avgårde til legen.

 

22.30 var dere hos legen.

 

23.15 - tre kvarter etterpå tar du deg tid til å skrive spørsmål om trolling her inne og 23.29 et langt innlegg.

 

Hva med den syke babyen og firåringen din? Var det viktigere å bruke tid her inne enn å få ungene i seng, sjekke tilstanden på barna osv. Dersom jeg hadde time 22.30 hos legevakt med 1-2 barn med meg så hadde jeg ikke hatt tid til å være hos legen, kjøre hjem, kle av oss, roe barna, legge barna, puste selv på tre kvarter fra timestart hos legen.

 

Regner jo ikke med at 4 åringen har lagt seg til å sove helt greit i kveld etter noe så traumatisk (og med rette sint og stresset mor)?

 

Anonymous poster hash: 77216...8fd

Der sier du det jeg tenker. Og det beviser vel egentlig at HI enten troller eller har fullstendig, glin gærne prioriteringer. Ikke er hun bekymret for storebror som nesten drepte lillebror heller. Og nå kan hun ikke skylde på sjokk heller.

Idioti fra ende til annen.

 

Anonymous poster hash: bf2ea...25e

Men det er jo dette som har skjedd med riktige tidspunkt sånn ca. Det var bare vi på legevakten begge gangene, altså vi slapp å vente. Første sjekka legen minste i fem minutter, andre besøket 20 minutt med prøver å div. Vi bor 5 minutter fra sykehuset/legevakten og tilhører et sykehus i helsevest uten barneavdeling.

 

Dere sa jo at jeg kunne få en nabo til å komme å sitte her så det gjorde jeg første gangen vi var på legevakta, andre gangen rundt 03.00 ringte jeg naboen og hun koblet seg opp på video-babycallen fra sitt hus men fireåringen var hjemme å sov. Naboen min er en Barndomsvenninne og vi bruker ofte å gjøre det slik, vi bor vegg i vegg nesten (8 m mellom husene)

 

Jeg trenger igrunn ikke forsvare meg, men det er dette og slik som har skjedd både hva legevakten sa og amk med vent. Dere som ikke tror meg kan jo prøve å sette seg inn i min situasjon å sitte her alene mitt på natten å få slike svar og behandling av lege og sykepleier. Når jeg ringte 113 henvendte jo de seg til samme legevakt som vi hadde vært hos tidligere, så det hele ansvaret står jo på han... Han var ellers en grei og positiv lege, enda jeg følte at han tok veldig lett på det med å nesten ikke sjekke barnet første gang, og igrunn ikke super undersjøkelse andre gang. Han sa at feberen var sikkert kroppens reaksjon på at han hadde hatt såpevann i lungene... Siden den steg så fort til 40 var det krampe, men selvfølgelig bortsett fra febern var han fin (så ikle på ant inghaleringer eller hostingen) sendte oss hjem med råd om å gi en paracet til idag tidlig

 

Vi skal uansett til fastlegen snart

 

Anonymous poster hash: 92b01...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Så etter at det eine barnet gjekk under vatn då det blei forlatt av voksen i badekaret,lot hi det andre barnet sitja igjen ubevokta all den tida det tar å legga ein baby?

 

Hjelpemeg.

Det samme tenkte jeg!

Skulle jo tro at hun skrekken etter det som skjedde med babyen,men tydligvis ikke.

 

Anonymous poster hash: 581b4...585

Må dere gi dere, en fireåring klarer fint å bade alene.

 

Anonymous poster hash: 6f760...0a3

Det trodde jeg om gutten min på 2.5 år og!

9 av 10 ganger gikk det bra også,men den ene gangen fikk han plutselig hodet under vann.

 

Anonymous poster hash: 581b4...585

Haha, nå må jeg nesten le litt av deg!

Det er en stor forskjell på en 4 åring og en 2,5 åring, sant?

En fireåring klarer fint noen minutter alene i badekaret, du kan jo ikke direkte sammenligne dette? Det blir litt dumt...

 

Anonymous poster hash: 42a83...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

".....hun koblet seg opp på video-babycallen fra sitt hus men fireåringen var hjemme å sov. Naboen min er en Barndomsvenninne og vi bruker ofte å gjøre det slik, vi bor vegg i vegg nesten (8 m mellom husene)"

 

Bekymringsverdig hvordan du skjøtter barna dine. Går fra dem i badekaret, klarer ikke skaffe legehjelp og går fra en 4-åring alene om natta.

 

Hjelpes!!



Anonymous poster hash: eeacc...817
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var 

 

 

 

 

 

Så etter at det eine barnet gjekk under vatn då det blei forlatt av voksen i badekaret,lot hi det andre barnet sitja igjen ubevokta all den tida det tar å legga ein baby?

 

Hjelpemeg.

Det samme tenkte jeg!

Skulle jo tro at hun skrekken etter det som skjedde med babyen,men tydligvis ikke.

 

Anonymous poster hash: 581b4...585

Må dere gi dere, en fireåring klarer fint å bade alene.

 

Anonymous poster hash: 6f760...0a3

 

Det trodde jeg om gutten min på 2.5 år og!

9 av 10 ganger gikk det bra også,men den ene gangen fikk han plutselig hodet under vann.

 

Anonymous poster hash: 581b4...585

 

 

Det at det er stor forskjell mellom en fireåring og en toåring hopper du glatt over?

Jeg hadde aldri latt en toåring sitte alene, men en fireåring? Jo, det går an i et minutt eller to altså.

 

Anonymous poster hash: 547ef...b2c

 

 

Det var ikke snakk og ett minutt eller to. Andre med mindre god samvittighet her?

 

Anonymous poster hash: 0ed23...4ec

 

 

Nei, men det betyr ikke at jeg innser at alle mennesker gjør feil her i livet.

 

Anonymous poster hash: 547ef...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått fra barna mine, jeg gikk 3-4 meter i fra badekaret å hentet en håndbok og siden de satt så fint putta jeg inn i tørketrommelen og trykket på start... Jo ryggen var til i 30 sekund, men det føltes igrunn ut som en rasjonell og fornuftig ting akkurat da

 

Nå vet ikke du hvordan vi bor, men vi har Apple sin video call så da kan naboen ha den på å se at fireåringen ligger å sover, blir varslet om bevegelse eller lyd. Fra soverommet hennes og inn til mitt hadde det tatt henne 1 minutt å gå inn (vi har verandadør ut mot terassen nede rett ved soverommet

 

Vi bruker ofte å gjøre det slik da vi begge har mannfolk som er mye borte, hvis jeg må på butikken eller noe akutt som inatt

100% trygt, like trygt som om jeg skulle vært hjemme

 

Du mener du ikke var borte lenge fra badekaret og du anser det som trygt å gå fra et sovende barn.

 

Hva var det igjen som skjedde da du gikk fra ungene i badekaret?

 

Har du ikke lært noe som helst siden du fortsett å forsvare det du gjør. Det er enda mer bekymringsverdig. Beklager, men det er det!

 

Anonymous poster hash: eeacc...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud kor ekle noen er her inne.

 

Men slik har ein lov og vere her inne.

 

Typisk her inne 1 høne får 50 unger på 1 sek.

 

Anonymous poster hash: 11138...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom naboen er din barndomsvenninne og bor vegg i vegg med deg. Hvorfor spurte du ikke om hun kunne komme innom tidligere på kvelden når du følte deg så alene med ansvaret?

 

Hadde vært mye mer naturlig å få henne over å være to til å bedømme situasjonen, enn å bruke tid her inne.

 

Og om du har 5 min til legevakt, hvorfor reiste du da ikke bare ned med gutten og forlangte skikkelig undersøking. Brukte legen virkelig bare 5 min dersom det ikke var kø og andre folk på legevakten? Og du godtok det, uten å forlange skikkelig undersøkelse? Hos en lege med god tid?

 

Anonymous poster hash: 77216...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud dere syke anonyme som fortsetter hetse HI! Vil dere slutte nå eller trå frem med nick ivertfall for noen av dere har dratt det langt med skittkasting!

 

Anonymous poster hash: 8fe0e...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud dere syke anonyme som fortsetter hetse HI! Vil dere slutte nå eller trå frem med nick ivertfall for noen av dere har dratt det langt med skittkasting!

Skittkasting - men skjønner du da ikke at flere her er oppriktig _bekymret_ for barnet, eller barna? HI fremstår som svært lite reflektert her, om enn i det hele tatt troverdig.

 

Man kan ikke bare dulle med og klappe på skulderen her, skjønner du.

 

Anonymous poster hash: fa225...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fireåringen traumatisert, seriøst? Går jo alt for langt dette! Jeg er enig i at det høres uansvarlig ut at de ikke tar deg helt på alvor med de tegnene barnet har hatt/har. Hvordan går det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...