Gå til innhold

Livredd for at babyen min har druknet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

Ta han med til lege vakta da, han kan ha vann inni lungene og det er ikke bra Anonymous poster hash: 19553...a62

Du gadd å lete frem denne tråden????
HahaAnonymous poster hash: 1a42b...210

Ja var ikke dette kjempegøy du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta han med til lege vakta da, han kan ha vann inni lungene og det er ikke bra Anonymous poster hash: 19553...a62

seriøst?? Etter 340 svar, tror du ikke hun har gjort det innen nå? Tråden er også to uker gammel... Og hvis du gidder å lese litt i tråden så ser du at alt gikk bra, men fikk lungebetennelse fordi Jan antageligvis har fått vann i lungene... Men HEY! Takk for opplysningen!

 

Anonymous poster hash: 5325f...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta han med til lege vakta da, han kan ha vann inni lungene og det er ikke bra Anonymous poster hash: 19553...a62

Spesielt ille er det å gå med vann i lungene i to uker.. :fnise:

 

Anonymous poster hash: adba0...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ta han med til lege vakta da, han kan ha vann inni lungene og det er ikke bra Anonymous poster hash: 19553...a62

Du gadd å lete frem denne tråden????

Det kom fra rette kjerringa! Du er ikke normal!!!!!

 

Anonymous poster hash: f56e1...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ta han med til lege vakta da, han kan ha vann inni lungene og det er ikke bra Anonymous poster hash: 19553...a62

Du gadd å lete frem denne tråden????

Det kom fra rette kjerringa! Du er ikke normal!!!!! Anonymous poster hash: f56e1...930

Neivel...fatter bare virkelig ikke at enkelte gidder finne frem gamle tråder,i alle fall denne her da,om ett så alvorlig tema..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Da fikk jeg nok en gang bekreftet at alle dere som er her er noen hjerteråe, kalde, empatiløse, jævla BITCHER som gjør at jeg håper bibelen eller koranen er rett og at dere alle sammen pines i helvete til evig tid! Fy søren som jeg hater dere alle sammen her!!!!!!!



Anonymous poster hash: 78601...175
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, seriøst? Blir så imponert over sånt svada! :-p

 

Takk! Da fikk jeg nok en gang bekreftet at alle dere som er her er noen hjerteråe, kalde, empatiløse, jævla BITCHER som gjør at jeg håper bibelen eller koranen er rett og at dere alle sammen pines i helvete til evig tid! Fy søren som jeg hater dere alle sammen her!!!!!!!

 

Anonymous poster hash: 78601...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Da fikk jeg nok en gang bekreftet at alle dere som er her er noen hjerteråe, kalde, empatiløse, jævla BITCHER som gjør at jeg håper bibelen eller koranen er rett og at dere alle sammen pines i helvete til evig tid! Fy søren som jeg hater dere alle sammen her!!!!!!! Anonymous poster hash: 78601...175

Du hater alle sammen? Blir du tvunget til å være her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ta han med til lege vakta da, han kan ha vann inni lungene og det er ikke bra Anonymous poster hash: 19553...a62

Du gadd å lete frem denne tråden????

Det kom fra rette kjerringa! Du er ikke normal!!!!! Anonymous poster hash: f56e1...930

Mens du er helt i vater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk! Da fikk jeg nok en gang bekreftet at alle dere som er her er noen hjerteråe, kalde, empatiløse, jævla BITCHER som gjør at jeg håper bibelen eller koranen er rett og at dere alle sammen pines i helvete til evig tid! Fy søren som jeg hater dere alle sammen her!!!!!!! Anonymous poster hash: 78601...175

Du hater alle sammen? Blir du tvunget til å være her?

 

Det aner meg at 351 er trådstarter,  som er her med ny profil. 

Jeg forstår henne godt.

 

Anonymous poster hash: 37056...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk! Da fikk jeg nok en gang bekreftet at alle dere som er her er noen hjerteråe, kalde, empatiløse, jævla BITCHER som gjør at jeg håper bibelen eller koranen er rett og at dere alle sammen pines i helvete til evig tid! Fy søren som jeg hater dere alle sammen her!!!!!!! Anonymous poster hash: 78601...175

Du hater alle sammen? Blir du tvunget til å være her?

 

Det aner meg at 351 er trådstarter,  som er her med ny profil. 

Jeg forstår henne godt.

 

Anonymous poster hash: 37056...5d4

 

Hehe, ja hun skiftet først nick men skjønte ikke at alle trådene ble endret også da:) Ikke så lett få med seg alt:))

 

Anonymous poster hash: 24dc5...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi største tabbe er å legge ut noe sånt her inne, i galskapens forvridde verden der alle skal tenke og handle likt for å passe inn. Og gjør du ikke det så er det egentlig best å legge hodet på hoggestabben først som sist.

Heksejakt kalles dette, man skulle tro det før eller siden døde ut men det gjør det nok aldri.

 

Aner ikke hvorfor jeg gidder svare her igrunn..denne tråden trenger vel ikke flere svar.



Anonymous poster hash: 8d217...93d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjedde det noe i ettertid? Eller krysser alle bare fingrene for at HI har alt hun trenger i skuffer og skap mens barna er i badekaret?



Anonymous poster hash: 0ed23...4ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke denne tråden slettet eller stengt for nye kommentarer...?



Anonymous poster hash: 547ef...b2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...