Gå til innhold

Livredd for at babyen min har druknet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

HI, det faktum at du svarer saklig på all denne dritten tar jeg av meg hatten for.

 

Jeg derimot har tenkt til å si dette:

Etter å ha lest denne tråden er jeg helt sjokkert over ondskapen en del av kjerringene her viser fram bak den elendige unnskyldningen "vi er bekymret for barnet". Det er pisspreik. Dere er hyener som finner pervers glede i å tråkke på en som allerede ligger nede. Dere er alt det jeg jobber hardt for at mine barn ikke skal utvikle seg til å bli!

Takk, her har du skrevet akkurat det samme som jeg har tenkt. Så enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

HI, det faktum at du svarer saklig på all denne dritten tar jeg av meg hatten for.

Jeg derimot har tenkt til å si dette:

Etter å ha lest denne tråden er jeg helt sjokkert over ondskapen en del av kjerringene her viser fram bak den elendige unnskyldningen "vi er bekymret for barnet". Det er pisspreik. Dere er hyener som finner pervers glede i å tråkke på en som allerede ligger nede. Dere er alt det jeg jobber hardt for at mine barn ikke skal utvikle seg til å bli!

Jeg må bare svare deg på den.. Å kalle meg for en hyene som finner pervers glede i å tråkke på andre. Det er så drøyt, og så langt ifra virkeligheten at jeg vet nesten ikke hva jeg skal si! Jeg har ikke vert våken inatt fordi jeg er en pervers hyene som elsker å gjøre andre vondt. Det er HELT motsatt. Jeg har desverre sett for meg det verste, og vært virkelig bekymra. Og det er for faen ikke for å være slem og pervers!!

Dette blir bare så uendelig feil.....

Jeg gidder ikke sjekke anonymkoden din for å se hva du tidligere har skrevet, men dersom du er av de som har skrevet de tvers gjennom nedrige innleggene i denne tråden står jeg ved min forrige beskrivelse. Hvis du ikke har svart som en ondskapsfull hurpe var ikke innlegget tiltenkt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Aiaiai, for noe balluba.

Jeg var en av den som kommenterte litt krast igår, fordi jeg var direkte bekymret for at det muligens lå en baby en plass i landet som kanskje kom til å dø. Fikk ikke sove, og har tenkt på dere i hele dag. Godt å se at alt gikk bra!! :) men jeg er alikevel urolig. For du HI, du var redd babyen din nesten var druknet og det først du gjorde var å kle på han pysjen og gikk og la han. Deretter satt du på mobilen eller dataen istedet for å gi babyen din den hjelp og omsorg han trengte. Han kan ikke ringe 113 selv, det er din jobb. Og du svikta. Totalt. Jeg ser nå at du ringte 113 lenge etterpå, og det er jo kjempefint at du gjorde det! Men utfallet kunne blitt så aldeles mye verre, fordi du prioriterer så helt bak mål. En mor skal ikke trenge 200 sinte dibbere på nakken for å redde sitt eget barn!!

Og det jeg stusser aller mest på, er hvorfor mang skal klappe henne på skulderen og komme med godord som: "slapp av hi, vi har alle gjort feil og vert uopmerksomme. Jeg lar også barna mine bade litt alene, blablabla."

Men det er jo den delen jeg er minst irritert over. Selfølgelig så har nesten alle snudd ryggen til i noen sekunder eller mer når barna sitter å bader, og selfølgelig kan uhell skje alle. Det må ha vert utrolig fælt for deg å komme inn og se hva som hadde skjedd! Og jeg har full sympati for det, og vil egentlig gi deg en klem. Helt til jeg tenker på hva du gjorde etterpå. Det er da alt svikta. Du legger babyen din til å sove, når du sier her at du er redd for at han drukner!! Jeg får så vondt av den lille babyen din som lå der alene så altfor lenge, mens mor sitter å dibber. Fakta er at han kunne dødd. Det var det DU som selv skreiv. Og DU valgte å sitte på dataen. Det syns jeg er på grensen til omsorgssvikt. Håper du er mer til stede for barna dine fremover når de trenger deg. Lykke til videre.

Jeg svikta ikke, jeg gjorde spedbarns livreddende som vi har lært på babysvømming så han fikk opp alt vannet fra lungene med en gang

Om jeg ikke hadde gjort det skulle jeg bare la han ligge til ambulansen kom i flere minutter da?

Etter at han kasta opp vannet fikk han fort fargen tilbake på leppene, og virket livlig -jeg observerte han i ti minutter før jeg kledde på han og la han. Han sovna fort å skubba bort flaska etter å ha drukket 20/30 ml av 150 som han bruker

Han puste fint og rolig da

Så la jeg eldste og sjekka han igjen og når jeg skrev innlegget fra mobil i senga vår hvor han lå å sov observerte jeg han jo samtidig.... Han sov! Jeg hadde ene hånda på bryste hans og telte inhalleringer

Så bestemte jeg meg for å ringe legevakten men ble avvist av sykepleieren i andre enden... Jeg tenkte ja, jo, men

Men ble oppfordret til å ringe igjen og da fikk vi komme inn. Legen hørte med stetoskopet imens han satt i bilstolen og vi var ferdige på legevakten etter fem minutt. Legen var hyggelig og mente at det hadde gått bra, sa jeg skulle sove godt inatt og ikke bekymre meg og hade bra

Men jeg valgte å være våken for å følge med, han sovnet ikke før 02 etter legevakt besøket 22.30 posta fort, når han sovnet fikk han feber med en gang og jeg ringte legevakten igjen (da hadde de fleste av dere sikkert lagt dere) fikk beskjed av legevakten å gi han paracet og legge meg til å sove

20 minutt senere fikk han krampe og da ringte jeg 113, bør satt på vent og mye om og men tja mhm og fikk dra tilbake til samme legevakt vi hadde vært hos tidligere. Etter undersøkelse på 20 minutt ble vi sendt hjem igjen.

Minstemann sov fra 04.30-08.30 og da leverte jeg i bhg å ringte fastlegen for time og fikk det klokka 12

Da hadde han fortsatt crp stigning, feber og hoste så vi fikk antibiotika kur og time for ørken på sykehuset klokka 15 idag. Rønken så fin ut og vi er hjemme. Mannen kom hjem klokka 16 og jeg gikk å la meg, har jo ikke sovet inatt... Ja jeg har oppdatert dere på tråden innemellom når vi har vært på venterom med legen eller minsten har sovet... Rett og slett fordi det er flere her som har engasjert seg og bekymret seg.

Minste har det fint til tross for lett lungebetennelse og feber. Om tilstanden blir verre ila helga skal jeg si ifra, men vi er hjemme nå. Da vurderer jeg å droppe å ringe legevakt/113 om han blir verre og bare rett på barneavd på nabosykehuset, vet ikke om det er mulig å få direkte innleggelse slik?

Ser at flere tror de er tull/troll når dere hører hva legevakten og amk har gjort, men det er det som har skjedd... Ja litt tafatt har det vært, men det er jo de som vet best somregel

Det var heller ikke meningen å få over 300 svar på tråden, at den skulle ta av slik... Igrunn skulle jeg ønske at alle anklagelaer kunne vært ryddet bort og at fakta står igjen og tråden til fremtiden når andre kommer opp i samme situasjon.

Når jeg Google tørr drukning var det lite erfaringer som kom opp (faktisk ingen) så jeg måtte lese på amerikanske forum hva som var vanlig prosedyre, tegn, symptomer... Men takk til dere som har lagt ut linker, har lest de! :) og Google og forum er en fin plass i slike situasjoner for å finne svar når man ikke helt stoler på legevaktebs avgjørelse/amk.

Hadde som sagt ønsket at han ble lagt inn til observasjon første 24 timer... Siden det kan skje da. Nå har det gått 24 timer og jeg føler ikke at tørrdrukkning er tilfelle lengere, men ikke gøy at han har lungebetennelse...

 

Tusen takk for svar. Ser jo absolutt at ting har skjedd på en helt annen måte enn det jeg, og sikkert mange andre, har trodd. Jeg er lei meg for at jeg trakk forhastede konklusjoner, og gikk ut ifra det verste. Hadde jeg visst dette, så hadde jeg aldri vert så krass og fæl mot deg. Jeg vil si unnskjuld til deg, og håper at alt roer seg nå. Og jeg håper ikke du tror jeg er en fæl dame som bare vil være ekkel mot deg i en vanskelig tid. Jeg var oppriktig redd og bekymret for barnet ditt, og så for meg en helt annen situasjon enn det du beskrev nå. Takk for at du oppklarte dette her!!

Hadde du tatt deg tid til å lese tråden skikkelig før du lirte av deg tiraden din hadde du sett at hi har beskrevet alt helt likt første gang.

 

Jeg håper virkelig at du har fått deg en lærepenge og tenker deg godt om neste gang du får lyst til å sette deg på din høye hest og kritisere et medmenneske som har opplevd noe så grusomt skremmende!

 

Fint at du ber om unnskyldning, men hi burde slippe å forklare seg igjen og igjen for at dere skvaldrekjerringer ikke evner å ta inn informasjonen første gang.

 

Anonymous poster hash: 61a20...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Så godt at du oppdaterte oss hi! Og at du har fått medisiner til den lille, masse god bedring. Du trenger ikke kaste bort tiden din på å sitte her og forsvare deg selv gang på gang, du har sikkert gjort det du kan! Og forhåpentligvis fikk du litt hjelp her inne også, selvom de hjelpende innleggene druknet i sinte meldinger.. :(

 

God klem, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke denne saken ferdig diskutert nå?

 

Anonymous poster hash: ffc2b...c0e

Hvorfor dyttet du den opp da?

 

Anonymous poster hash: b1d1c...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortvilende å gjøre sånne småbommerter som å ta ut av vaskemaskinen, som blir potensielt dødelig! Takk for at du delte dette på dib. Er selv veldig overbeskyttende på baby i badekaret, men har en veldig god grunn nå til å argumentere til bf hvorfor han ikke kan tømmevadkemaskinen mens baby bader...

 

Anonymous poster hash: 2347d...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er glad det virker som om det har gaatt fint. En ting jeg lurer veldg paa er om du fremdeles synes det er greit at barna sitter uten tilsyn i badekaret?

 

Anonymous poster hash: 0ed23...4ec

Jeg tror du nettopp sprengte skalaen for hvor dum man kan være.

 

 

Mener du fremdeles det, eller skylder du meg en unnskyldning? Jeg var overhode ikke ufin mot HI, men det var du mot meg.

 

Anonymous poster hash: 0ed23...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har moderator mulighet til å spore opp HI? I såfall tenker jeg en bekymringsmelding til barnevernet hadde vært en ide!?

 

Anonymous poster hash: a4573...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har moderator mulighet til å spore opp HI? I såfall tenker jeg en bekymringsmelding til barnevernet hadde vært en ide!?

Skulle skrives på nyeste innlegget, ikke dette...

Anonymous poster hash: a4573...72f

Anonymous poster hash: a4573...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har moderator mulighet til å spore opp HI? I såfall tenker jeg en bekymringsmelding til barnevernet hadde vært en ide!?

 

Anonymous poster hash: a4573...72f

På hvilket grunnlag da!?

 

Anonymous poster hash: 64b48...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har moderator mulighet til å spore opp HI? I såfall tenker jeg en bekymringsmelding til barnevernet hadde vært en ide!?

 

Anonymous poster hash: a4573...72f

På hvilket grunnlag da!?

 

Anonymous poster hash: 64b48...153

 

Kanskje på grunnlag av at hun skriver at hun fortsatt vil gå fra barna i badekaret dersom hun glemmer håndduker og at hun ler av hele greia sammen med naboene.

 

Skrev tidligere i denne tråden ang. HI sin lave evne til å reflektere over situasjonen. Pikk mye pes for det, men ser ut til at vi som var "hetsere" hadde rett. Dessverre for barna :(

 

 

Anonymous poster hash: eeacc...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Har moderator mulighet til å spore opp HI? I såfall tenker jeg en bekymringsmelding til barnevernet hadde vært en ide!?

 

Anonymous poster hash: a4573...72f

På hvilket grunnlag da!?

 

Anonymous poster hash: 64b48...153

Kanskje på grunnlag av at hun skriver at hun fortsatt vil gå fra barna i badekaret dersom hun glemmer håndduker og at hun ler av hele greia sammen med naboene.

 

Skrev tidligere i denne tråden ang. HI sin lave evne til å reflektere over situasjonen. Pikk mye pes for det, men ser ut til at vi som var "hetsere" hadde rett. Dessverre for barna :(

 

 

Anonymous poster hash: eeacc...817

Og du mener det er en barnevernssak? Så utrolig rart.

 

Anonymous poster hash: 64b48...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Har moderator mulighet til å spore opp HI? I såfall tenker jeg en bekymringsmelding til barnevernet hadde vært en ide!?

 

Anonymous poster hash: a4573...72f

På hvilket grunnlag da!?

 

Anonymous poster hash: 64b48...153

Kanskje på grunnlag av at hun skriver at hun fortsatt vil gå fra barna i badekaret dersom hun glemmer håndduker og at hun ler av hele greia sammen med naboene.

 

Skrev tidligere i denne tråden ang. HI sin lave evne til å reflektere over situasjonen. Pikk mye pes for det, men ser ut til at vi som var "hetsere" hadde rett. Dessverre for barna :(

 

 

Anonymous poster hash: eeacc...817

Og du mener det er en barnevernssak? Så utrolig rart.

 

Anonymous poster hash: 64b48...153

 

 

Et barn holdt på å dø fordi mor med vilje fikk fra barna og hun skriver at hun vil gjøre det igjen. Er ikke det barnvernssak så vet ikke jeg. Skal vi vente på at ett av barna dør før man gjør noe?

 

Anonymous poster hash: eeacc...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Har moderator mulighet til å spore opp HI? I såfall tenker jeg en bekymringsmelding til barnevernet hadde vært en ide!?

 

Anonymous poster hash: a4573...72f

På hvilket grunnlag da!?

 

Anonymous poster hash: 64b48...153

Kanskje på grunnlag av at hun skriver at hun fortsatt vil gå fra barna i badekaret dersom hun glemmer håndduker og at hun ler av hele greia sammen med naboene.

 

Skrev tidligere i denne tråden ang. HI sin lave evne til å reflektere over situasjonen. Pikk mye pes for det, men ser ut til at vi som var "hetsere" hadde rett. Dessverre for barna :(

 

 

Anonymous poster hash: eeacc...817

Og du mener det er en barnevernssak? Så utrolig rart.

 

Anonymous poster hash: 64b48...153

Et barn holdt på å dø fordi mor med vilje fikk fra barna og hun skriver at hun vil gjøre det igjen. Er ikke det barnvernssak så vet ikke jeg. Skal vi vente på at ett av barna dør før man gjør noe?

 

Anonymous poster hash: eeacc...817

Med vilje? Er du seriøst så begrenset at du må understreke at det var av even fri vilje hun forlot badet? I tilfelle vi andre skulle tro hun ble slept skrikende ut derfra av en gruppe ninjaer?

 

Det er så latterlig å mene at dette uhellet er omsorgssvikt og viser bare hvor mye inkompetente mennesker deg er der ute.

 

 

Anonymous poster hash: 64b48...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Har moderator mulighet til å spore opp HI? I såfall tenker jeg en bekymringsmelding til barnevernet hadde vært en ide!?

 

Anonymous poster hash: a4573...72f

På hvilket grunnlag da!?

 

Anonymous poster hash: 64b48...153

Kanskje på grunnlag av at hun skriver at hun fortsatt vil gå fra barna i badekaret dersom hun glemmer håndduker og at hun ler av hele greia sammen med naboene.

 

Skrev tidligere i denne tråden ang. HI sin lave evne til å reflektere over situasjonen. Pikk mye pes for det, men ser ut til at vi som var "hetsere" hadde rett. Dessverre for barna :(

 

 

Anonymous poster hash: eeacc...817

Og du mener det er en barnevernssak? Så utrolig rart.

 

Anonymous poster hash: 64b48...153

Et barn holdt på å dø fordi mor med vilje fikk fra barna og hun skriver at hun vil gjøre det igjen. Er ikke det barnvernssak så vet ikke jeg. Skal vi vente på at ett av barna dør før man gjør noe?

 

Anonymous poster hash: eeacc...817

Med vilje? Er du seriøst så begrenset at du må understreke at det var av even fri vilje hun forlot badet? I tilfelle vi andre skulle tro hun ble slept skrikende ut derfra av en gruppe ninjaer?

 

Det er så latterlig å mene at dette uhellet er omsorgssvikt og viser bare hvor mye inkompetente mennesker deg er der ute.

 

 

Anonymous poster hash: 64b48...153

 

 

Uhellet i seg selv er ikke det, men at hun skriver at hun vil gjøre det igjen er en stor svikt i omsorgen.

 

Anonymous poster hash: eeacc...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Veldig enig med noen andre her som berømmer HI for å svare saklig her, til tross krass kritikk og ekle svar!

Det viser bare at hun er et større menneske enn de fleste av oss andre som har svart på denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med noen andre her som berømmer HI for å svare saklig her, til tross krass kritikk og ekle svar!

Det viser bare at hun er et større menneske enn de fleste av oss andre som har svart på denne tråden!

Kanskje du bør lese denne...?

 

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144127709-jeg-skal-bade-barna-igjen-ikveld/page-4#entry146207261

 

Anonymous poster hash: 977d2...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra HIs 1. innlegg:

 

"20 min inn i badinga så jeg at det var tomt får håndklær og gikk for å hente på vaskerommet, (dør vis a vis badetommet, 2 meter unna) inne på vaskerommet tok jeg ut hånduk, så at vaskenaskina var ferdig så jeg tok ut innholdet å la det i tørketrommelen... Jeg hadde vel ryggen til vaskerommet 30 sekund, hørte igrunn ingenting og gikk tilbake "

 

HI sto to meter unna med ryggen vendt i 30 sek, skriver hun. Alt virker helt fint.

 

Datteren har dratt babyen opp og ut av stolen og sitter slik at babyen er helt under vann, og HI har ikke lagt merke til noe vannsprut eller noen uroligheter.

 

Her er det veldig mye som skurrer i mye av det som HI skriver, og det siste hun har skrevet i kveld er mildt sagt foruroligende.

 

 



Anonymous poster hash: 0ed23...4ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

 

Veldig enig med noen andre her som berømmer HI for å svare saklig her, til tross krass kritikk og ekle svar!

Det viser bare at hun er et større menneske enn de fleste av oss andre som har svart på denne tråden!

Kanskje du bør lese denne...?

 

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144127709-jeg-skal-bade-barna-igjen-ikveld/page-4#entry146207261

 

Anonymous poster hash: 977d2...57c

 

Burde nok det ja! Orker ikke lese hele, men det er klart uheldig å tulle med dette igjen, for da får hun mere pes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Veldig enig med noen andre her som berømmer HI for å svare saklig her, til tross krass kritikk og ekle svar!

Det viser bare at hun er et større menneske enn de fleste av oss andre som har svart på denne tråden!

Kanskje du bør lese denne...?

 

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144127709-jeg-skal-bade-barna-igjen-ikveld/page-4#entry146207261

 

Anonymous poster hash: 977d2...57c

Burde nok det ja! Orker ikke lese hele, men det er klart uheldig å tulle med dette igjen, for da får hun mere pes.

Uheldig fordi da får hun mere pes? Er det DET som er ille med denne saken? Du må jo være helt blåst i huet...?!

 

Anonymous poster hash: b1d1c...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

 

 

 

Veldig enig med noen andre her som berømmer HI for å svare saklig her, til tross krass kritikk og ekle svar!

Det viser bare at hun er et større menneske enn de fleste av oss andre som har svart på denne tråden!

Kanskje du bør lese denne...?

 

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144127709-jeg-skal-bade-barna-igjen-ikveld/page-4#entry146207261

 

Anonymous poster hash: 977d2...57c

Burde nok det ja! Orker ikke lese hele, men det er klart uheldig å tulle med dette igjen, for da får hun mere pes.

Uheldig fordi da får hun mere pes? Er det DET som er ille med denne saken? Du må jo være helt blåst i huet...?!

 

Anonymous poster hash: b1d1c...b1c

 

Vet du!! jeg gidder ikke engang svare deg mer for du er bare ute etter å krangle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ta han med til lege vakta da, han kan ha vann inni lungene og det er ikke bra



Anonymous poster hash: 19553...a62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta han med til lege vakta da, han kan ha vann inni lungene og det er ikke bra Anonymous poster hash: 19553...a62

Du gadd å lete frem denne tråden????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ta han med til lege vakta da, han kan ha vann inni lungene og det er ikke bra Anonymous poster hash: 19553...a62

Du gadd å lete frem denne tråden????
Haha

 

Anonymous poster hash: 1a42b...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...