Gå til innhold

Kan min søster adoptere barnet mitt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har ett spørsmål, kan min store søster (31 år) adoptere barnet mitt som blir født i juli? Vi begge bor i Norge og Pga vanskeligheter i mitt liv, så kan jeg ikke ta hånd om babyen. Derfor ønsker å la min søster adoptere barnet mitt hvor hun får mitt samtykke til å oppdra barnet etter hennes prinsipper. Jeg vil at hun skal være en mor for barnet mitt og jeg kan ikke finne en bedre enn min søster. Hun er med på det. Saken er slik, hun får sitt eget barn i april i år, pg har det ikke så bra med økonomien.. Så hva sier norske loven om vår situasjon? Kan jeg iså fall velge familier som ønsker å adoptere barn i Norge? Kan jeg velge dems bakgrunn?

 

Takk

 

Anonymous poster hash: 35d7f...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prat med barnevernet. om du bor i oslo kan jeg ambefalle sagene barnevern avdelingen. jeg vokste opp som barneverns barn & til stross for mye negativ presse er BV ofte veldig behjelpelige der det trengs. de vet hva som er mulig å gjennomføre & selv om du kansje ikke får velge den nye familien selv er det noe som heter åpen adopsjon eller foster barn ordning da har du fortsatt rettigeter som mor & kan besøke eller få besøk av barnet ditt gjevnlig :) masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...