Gå til innhold

Kjøkkenutstyreksperter, hvilken pannekakepanne er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anyone?

Anonymous poster hash: e2966...c84
Skrevet

Den fra Tupperware er best ;)

Anonymous poster hash: 6adfe...545
Skrevet

Har aldri vært fornøyd med noe fra Tupperware tidligere, men jeg lytter. Hva er så bra med pannen deres? Har du link?

Anonymous poster hash: e2966...c84

Skrevet

Altså, jeg har ikke erfaring med akkurat de to pannene der, men har en grillpanne i støpejern fra Le Creuset. Den er god, men blytung, og håndtaket på den kan bli varmt, så ikke bare bare hvis du vil snu pannekakene i lufta :-)

Har også en vanlig stekepanne i den belagte serien der fra Le Creuset, liker den veldig godt, men man jo være mer forsiktig med en belagt pannne.

Så har jeg en pannekakepanne gfra Tefal som ligger på den nedreste du har lenket til her, og den er veldig god, liker den lave kanten og den er veldig fin å steke pannekaker på. Men jeg bruker denkuj til pannekaker, for å spare på belegget slik at kakene skal slippe lett. Mim mann får til å vende pannekakene i lufta når han bruker denne, jeg tør ikke prøve.

Konklusjonen må bli at av disse to ville jeg gått for den belagte, og at det absolutt er bra å ha en pannekakepanne! Hvis du vil ha en veldig solid panne går du for støpejern.

Anonymous poster hash: b8ca1...12d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...