Gå til innhold

Kan noen se noe strek med farve på testen?

Anbefalte innlegg

Testegal. 10 dpo. Synes å skimte en svak rosa strek. Men er dette en skyggestrek? Bildene fikk veldig mye dårligerekvalitetnår jeg lastet opp... Men hvis noen orker å ta en titt i galleriet... Ligger flere bilder der (av min blanke test:P) eller ser noen noe??

Setter veldig pris på den som orker å ta en titt og si hva de tror

Endret av mispire

Fortsetter under...

Testegal. 10 dpo. Synes å skimte en svak rosa strek. Men er dette en skyggestrek? Bildene fikk veldig mye dårligerekvalitetnår jeg lastet opp... Men hvis noen orker å ta en titt i galleriet... Ligger flere bilder der (av min blanke test:P) eller ser noen noe??

Setter veldig pris på den som orker å ta en titt og si hva de tror

Annonse

Ser ingenting på de første bildene, men på bildet med to tester ser jeg sånne streker jeg fikk da jeg var gravid. Jeg erfarte at billigstrimmelene fra ebay ga lite farge og svak strek sammenlignet med CB! Så kan være su hadde fått sterkere med det:-) ikke kjøpt doc morris, jeg er hvertfall skeptisk til det:-) Så mange som har fått falsk positiv her inne virker det som, selvom de selvfølgelig vise riktig for mange også:-)

Anonymous poster hash: a977a...48f

Jeg kan se antydning til 2 streker på det bildet med 2 tester ! Meeeeen jeg ville ikke ha sett på de som positive... Vent et par dager å test igjen vell, og kanskje med noen andre typer tester ? :) Min erfaring er at billigtester ofte blir litt svakere enn andre tester. Vil anbefale A1 testene, de er veldig klare og tydelige ! 

Håper du er gravid ! Lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...