Gå til innhold

Er det mange som har blitt gravide naturlig?


Sage90

Anbefalte innlegg

Fikk påvist pcos i fjor sommer med beskjed om at jeg måtte regne med å bruke tid på å bli gravid. Tok det mer enn to år måtte jeg komme inn så vi kunne få hjelp. Med denne beskjeden fant vi ut at vi skulle droppe prevensjon fra nyttår. Sluttet på p-pillen i januar, er nå 17 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk diagnose PCOS da jeg var 20 år. Prøvde å bli gravid i 2 år med exen uten at noe skjedde. Gikk da på metformin,

 

Jeg ble gravid med min nåværende samboer etter å ha prøvd ett år. Det skjedde etter at jeg la om kostholdet. Å bli gravid med nr to kom som en stor overralskelse da barnet vårt var litt over året.

 

Jeg har svært sjelden eggløsninger (ca 3 i året) så det nytter ikke å holde på med eggløsningstester.

 

 



Anonymous poster hash: ddfa3...21a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det tok oss 8-9 mnd å bli gravide. Har PCO. Fikk resept på provera og pergo, men rakk akkurat ikke å starte på det :D



Anonymous poster hash: 7665d...6e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei.

 

Min søster prøvde noen år før hun ble gravid. Nå har hun en liten gutt på snart 1,5 år og en liten til i magen med termin i januar. Innimellom og før disse graviditetene har hun mistet i 2 svangerskap, pga PCOS'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...