Gå til innhold

Hvor lenge har dere prøvd, dere som er her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Har nettopp aktivert profilen etter 7 års dvale... Ser det er en del ting jeg må sette meg inn i igjen. Hva står pp og dpo for???

pp: Prøveperioder(hvor mange sykluser dere har prøvd)

dpo: dager etter eggløsning :)

Annonse

Annonse

Prøvd i 2 år snart. 1 år uten resultat med ex. Og deretter har jeg vært gravid 3 ganger med ny kjæreste siste 8 mnd... 4 hvis man teller med den kjemiske jeg hadde denne syklusen....

Termin på julaften om det klaffer nå på neste el...

Håper vi får det til snart :(

Stoppet å ta prevensjon etter først med 6 år på p-sprøyte, 2 år på p-stav og 6 mnd på p-piller i april/mai 2013. 

Ble gravid i pp 2 - konstatert BO i slutten av august 2013

Ble gravid i pp 2 etter aborten - konstatert EX.u i februar 2014

Så får vi se om når det klaffer neste gang :) Håper å slippe å gå gjennom en ny abort..! 

Vi er i pp 8, har et barn på 6 år fra før. Har akkurat begynt å spise dong quai og wild yam... Så er spent på denne runden.

Men er rett for at jobb stress tar knekken på de stakkars egga min... Er det andre som føler det sånn.

Vi er i pp 8, har et barn på 6 år fra før. Har akkurat begynt å spise dong quai og wild yam... Så er spent på denne runden.

Men er rett for at jobb stress tar knekken på de stakkars egga min... Er det andre som føler det sånn.

Jeg merker og mye til jobb stress.... og er redd det kan virke den negative veien ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...