Gå til innhold

Mot til å prøve på nytt etter 1 BO og 1 EXU

Anbefalte innlegg

Jadda, da var man tilbake på scratch da...

Mistet IGJEN nå på søndag i en "vanlig" SA. Merket at jeg hadde litt ekstra vonde mensenmurringer, ikke sånne myke murringer men mer rivende/stikkende/vonde. Gikk på toalettet og så både brunt og friskt blod. Skjønte med en gang hva det var, men ble kjemperedd for en ny Ex.u. Kjørte rett til sykehuset og fikk komme inn på legevakta etter 2-3 timer. Legen var positiv og sa at det er faktisk ikke uvanlig å blø i svangerskapet, men jeg var bombesikker på at dette var slutten på nok et svangerskap. Jeg hadde rett :( Ultralyd dagen etter viste en tom livmor (dog var jeg jo bare 5+1 så man kunne ikke se noe uansett). 

Men jeg trodde at man blør MYE under en SA jeg.. Blødningen startet søndagskveld i 21-tiden og nå er det tirsdag og jeg har fremdeles ikke blødd mye (mindre enn en vanlig mens). Jeg trenger bare bytte bind typ to ganger pr dag liksom... Merkelig! 

Fortsetter under...

Jadda, da var man tilbake på scratch da...

Mistet IGJEN nå på søndag i en "vanlig" SA. Merket at jeg hadde litt ekstra vonde mensenmurringer, ikke sånne myke murringer men mer rivende/stikkende/vonde. Gikk på toalettet og så både brunt og friskt blod. Skjønte med en gang hva det var, men ble kjemperedd for en ny Ex.u. Kjørte rett til sykehuset og fikk komme inn på legevakta etter 2-3 timer. Legen var positiv og sa at det er faktisk ikke uvanlig å blø i svangerskapet, men jeg var bombesikker på at dette var slutten på nok et svangerskap. Jeg hadde rett :( Ultralyd dagen etter viste en tom livmor (dog var jeg jo bare 5+1 så man kunne ikke se noe uansett).

Men jeg trodde at man blør MYE under en SA jeg.. Blødningen startet søndagskveld i 21-tiden og nå er det tirsdag og jeg har fremdeles ikke blødd mye (mindre enn en vanlig mens). Jeg trenger bare bytte bind typ to ganger pr dag liksom... Merkelig!

Tror det kommer av at du mistet "såpass tidlig" for da har ikke systemet rukket å vokse så mye enda. Men følger de med på hcg nivået ditt for å se at alt er ute? Gå til legen og be om sjekk om de ikke har gjort det enda. Den bør synke og bli helt borte tilslutt. Hvis ikke må de sjekke det hos legen for å se om noe ligger igjen. Lykke til! Vet at det er trist. 😔😢😣

Klem

Urettferdig verden altså..:( Men men, kan ikke legge meg ned å daue heller, får bare prøve videre!  :tommel:

Blødningen har så og si stoppet opp, det har ikke gått 2 døgn engang. Rart! Jeg hadde en SA da jeg var 14 år (visste ikke at det var en SA før mange år etterpå, ung og uerfaren som jeg var), og da blødde jeg i over 16 dager husker jeg. MYE blod, måtte opp og bytte bind minst 2 ganger pr natt. Så det er så rart å bare blø i 2 døgn så er det over liksom. Men takknemlig for det da :) 

Jeg har time til tidlig UL på sykehuset på mandagen, er litt usikker på om jeg skal avbestille timen eller ikke.. Vet jo at jeg har mistet, men kan jo være lurt å dra dit for å sjekke om det er rester osv?? Eller er det misbruk av sykehusets ressurser? Var på legekontoret mitt i dag for å ta den første hcg-prøven, neste hcg-prøve blir på torsdag. Kan vel se an prøvesvarene og så ringe sykehuset etterpå... Snille, sympatiske sykepleieren som tok i mot meg fikk tårer i øynene og ble oppriktig lei seg på min vegne, liker snille mennesker jeg  :hjerte: Og er så glad for å få støtte her inne, så mange koselige damer her  :hjerte: Tusen takk!! 

Klem tilbake  :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...