Gå til innhold

håper noen kan komme med tips/råd/synspunkter

Anbefalte innlegg

Hei! Litt usikker på hva jeg skal gjøre, eller om jeg skal gjøre noe...

Jeg har vært gjennom en spontanabort i uke 8. Det er 5 uker siden Kroppen frastøtet seg embryoet. Til helgen er det 5 uker siden jeg sluttet å blø.

Når jeg var hos gyn for 4 1/2 uke siden, mente hun at alt så fint ut, og at jeg kunne forvente mens om 2-3 uker. Men ingen ting skjer.

Har hatt symptomer som masse murringer, slim+blodspor(for et par uker siden), kvalme, tretthet, og ømme bryster de siste 11 dagene(startet med ømme brystvorter, men har gått over til ømme bryst hvor det ene er værre enn det andre. Livmortappen har også vært mye høy den siste uka, men vekslet mellom åpen og lukket. I går var den så lukket som jeg aldri har kjent den før! Har testet med billigstrimmel senest i dag, og den er negativ.

Hva syns dere ?? Avvente å se, eller kontakte lege/gyn??

Evt andre erfaringer??

Setter pris på svar!😏😊

Anonymous poster hash: e35d4...218

Fortsetter under...

Jeg ville ventet litt til å sett, kanskje til mandag så om det ikke skjer noe kontaktet gyn eller lege :-) MEN, nå er jeg ikke noen ekspert :-)

Hmm... fortsatt ingen tr i sikte. Men totalt lukket livmortapp morgen som kveld(aldri kjent den såå snurpet igjen), ømme pupper, kvalm, svimmel, mensmurringer, og super trøtt de siste dagene. Negativ test i går :-/

Meeeerkelig denna menneskekroppen 😟

Anonymous poster hash: e35d4...218

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...