Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #26 Skrevet 17. februar 2014 Morsomt at folk ser for seg at mannen er i et vakuum bare bestående av skitne mannfolk når de er ute på jobb. Det jobber mange damer der og. Og de er der jo lenge, lever sammen. Er nok mer vanlig enn man vil innse at man lever litt dobbeltliv der ute ja.En kan jo være utro med kontorjobb her og. Men mulighetene og lengsel og det at man neppe ferskes gjør at det liksom er uendelig mye fortere gjort å være utro der ute.Anonymous poster hash: 6b572...eb3 Kjære vene!Har du opplevd utroskap eller? Det er ikke sånn at alle er utro!! Min mann forteller masse om det som foregår på anlegg og det er mindre utroskap enn du vil tro. Ellers så møter min mann bare skikkelige menn.. De snakker forbausende lite om sex i forhold til det jeg trodde også. Dessuten, når man savner noe blir det veldig godt med sex når man møtes. Jeg kan godt forstå sexlivet dabber etter x antall år, men den har iallefall vi opprettholdt. Like mye sex nå som etter 1-2 år. Jeg er 100% sikker på at det er pga reisejobben, savnet holder lidenskapen der. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde vært litt tverrere hadde han bodd hjemme ALLTID, hadde nok blitt kalt ei gammel tverr ei :fnise:Så er ikke i tvil om at det kan være sunt Anonymous poster hash: 1be10...fce Har ikke opplevd det bare hørt mye om det. Naivt å tro at mannen er 100% ærlig om livet der ute. Ville jo neppe sagt noe om han var utro? Og heller ikke om det var veldig vanlig kanskje for å slippe at kona skal bli sjalu...Selv har jeg en bror som jobber der ute, og han forteller ganske rett ut hvordan livet der er. Jeg blir av og til litt sjokka, men lever man halve livet fra hverandre kan det jo fort bli slik.Jeg har problemer med å forstå forhold hvor det er ønske om ikke å være sammen. En ti g når man ikke har barn. Men med barn? Nei, vi trives sammen vi, ikke fra hverandre.Anonymous poster hash: 6b572...eb3 Naivt å tro at mannen kan være trofast? Overhodet ikke Jeg stoler 100% på min Nordsjø-mann. Anonymous poster hash: e7197...630 Ektefellene til de broren min fortalte om stoler nok på sine partnere de også. Dessverre. Det er jo ikke slik at bare man stoler nok på noen så skjer det ikke noe. Tillit er jo bare det at man velger å tro at ikke noe skjer. Tillit utelukker jo ikke utroskap, heller omvendt. For de som mener at noe ALDRI skjer "lar" kanskje partner slippe unna med ting en med litt sunn tvil ville stille spørsmålstegn ved. Anonymous poster hash: 6b572...eb3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #27 Skrevet 17. februar 2014 Morsomt at folk ser for seg at mannen er i et vakuum bare bestående av skitne mannfolk når de er ute på jobb. Det jobber mange damer der og. Og de er der jo lenge, lever sammen. Er nok mer vanlig enn man vil innse at man lever litt dobbeltliv der ute ja.En kan jo være utro med kontorjobb her og. Men mulighetene og lengsel og det at man neppe ferskes gjør at det liksom er uendelig mye fortere gjort å være utro der ute.Anonymous poster hash: 6b572...eb3 Kjære vene!Har du opplevd utroskap eller? Det er ikke sånn at alle er utro!! Min mann forteller masse om det som foregår på anlegg og det er mindre utroskap enn du vil tro. Ellers så møter min mann bare skikkelige menn.. De snakker forbausende lite om sex i forhold til det jeg trodde også. Dessuten, når man savner noe blir det veldig godt med sex når man møtes. Jeg kan godt forstå sexlivet dabber etter x antall år, men den har iallefall vi opprettholdt. Like mye sex nå som etter 1-2 år. Jeg er 100% sikker på at det er pga reisejobben, savnet holder lidenskapen der. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde vært litt tverrere hadde han bodd hjemme ALLTID, hadde nok blitt kalt ei gammel tverr ei :fnise:Så er ikke i tvil om at det kan være sunt Anonymous poster hash: 1be10...fce Har ikke opplevd det bare hørt mye om det. Naivt å tro at mannen er 100% ærlig om livet der ute. Ville jo neppe sagt noe om han var utro? Og heller ikke om det var veldig vanlig kanskje for å slippe at kona skal bli sjalu...Selv har jeg en bror som jobber der ute, og han forteller ganske rett ut hvordan livet der er. Jeg blir av og til litt sjokka, men lever man halve livet fra hverandre kan det jo fort bli slik.Jeg har problemer med å forstå forhold hvor det er ønske om ikke å være sammen. En ti g når man ikke har barn. Men med barn? Nei, vi trives sammen vi, ikke fra hverandre.Anonymous poster hash: 6b572...eb3 Naivt å tro at mannen kan være trofast? Overhodet ikke Jeg stoler 100% på min Nordsjø-mann. Anonymous poster hash: e7197...630 Ektefellene til de broren min fortalte om stoler nok på sine partnere de også. Dessverre. Det er jo ikke slik at bare man stoler nok på noen så skjer det ikke noe. Tillit er jo bare det at man velger å tro at ikke noe skjer. Tillit utelukker jo ikke utroskap, heller omvendt. For de som mener at noe ALDRI skjer "lar" kanskje partner slippe unna med ting en med litt sunn tvil ville stille spørsmålstegn ved. Anonymous poster hash: 6b572...eb3 Du kan uansett ikke lage en egen regel for utearbeidende menn.. LillaGorilla sier det fint, det har med integritet og personlige verdier å gjøre. Ikke alle menn slår, ikke alle menn runker, ikke alle menn står og tisser, ikke alle menn er utro.. Vet du da at raten er 70% sjanse for utroskap eller noe? Nei, du vet hva du har hørt. Mannen har selvfølgelig bekjentskaper som driver på sånn. Kjent de fra jeg var unge. De hadde lav moral den gangen, kan ikke si jeg er særlig overrasket over oppførselen i dag.. Personlighet! Anonymous poster hash: 1be10...fce
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 17. februar 2014 #28 Skrevet 17. februar 2014 Morsomt at folk ser for seg at mannen er i et vakuum bare bestående av skitne mannfolk når de er ute på jobb. Det jobber mange damer der og. Og de er der jo lenge, lever sammen. Er nok mer vanlig enn man vil innse at man lever litt dobbeltliv der ute ja.En kan jo være utro med kontorjobb her og. Men mulighetene og lengsel og det at man neppe ferskes gjør at det liksom er uendelig mye fortere gjort å være utro der ute.Anonymous poster hash: 6b572...eb3 Kjære vene!Har du opplevd utroskap eller? Det er ikke sånn at alle er utro!! Min mann forteller masse om det som foregår på anlegg og det er mindre utroskap enn du vil tro. Ellers så møter min mann bare skikkelige menn.. De snakker forbausende lite om sex i forhold til det jeg trodde også. Dessuten, når man savner noe blir det veldig godt med sex når man møtes. Jeg kan godt forstå sexlivet dabber etter x antall år, men den har iallefall vi opprettholdt. Like mye sex nå som etter 1-2 år. Jeg er 100% sikker på at det er pga reisejobben, savnet holder lidenskapen der. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde vært litt tverrere hadde han bodd hjemme ALLTID, hadde nok blitt kalt ei gammel tverr ei :fnise:Så er ikke i tvil om at det kan være sunt Anonymous poster hash: 1be10...fce Har ikke opplevd det bare hørt mye om det. Naivt å tro at mannen er 100% ærlig om livet der ute. Ville jo neppe sagt noe om han var utro? Og heller ikke om det var veldig vanlig kanskje for å slippe at kona skal bli sjalu...Selv har jeg en bror som jobber der ute, og han forteller ganske rett ut hvordan livet der er. Jeg blir av og til litt sjokka, men lever man halve livet fra hverandre kan det jo fort bli slik.Jeg har problemer med å forstå forhold hvor det er ønske om ikke å være sammen. En ti g når man ikke har barn. Men med barn? Nei, vi trives sammen vi, ikke fra hverandre.Anonymous poster hash: 6b572...eb3 Naivt å tro at mannen kan være trofast? Overhodet ikke Jeg stoler 100% på min Nordsjø-mann. Anonymous poster hash: e7197...630 Ektefellene til de broren min fortalte om stoler nok på sine partnere de også. Dessverre. Det er jo ikke slik at bare man stoler nok på noen så skjer det ikke noe. Tillit er jo bare det at man velger å tro at ikke noe skjer. Tillit utelukker jo ikke utroskap, heller omvendt. For de som mener at noe ALDRI skjer "lar" kanskje partner slippe unna med ting en med litt sunn tvil ville stille spørsmålstegn ved. Anonymous poster hash: 6b572...eb3 Du kan uansett ikke lage en egen regel for utearbeidende menn.. LillaGorilla sier det fint, det har med integritet og personlige verdier å gjøre. Ikke alle menn slår, ikke alle menn runker, ikke alle menn står og tisser, ikke alle menn er utro.. Vet du da at raten er 70% sjanse for utroskap eller noe? Nei, du vet hva du har hørt. Mannen har selvfølgelig bekjentskaper som driver på sånn. Kjent de fra jeg var unge. De hadde lav moral den gangen, kan ikke si jeg er særlig overrasket over oppførselen i dag.. Personlighet! Anonymous poster hash: 1be10...fce Enig her Har en mann i Nordsjøen og jeg vet med 100% sikkerhet at ingenting foregår. Det handler ikke om hvilken jobb han har, det handler om hvilken person han er.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #29 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har en venninne som jobbet der før og hun er sykepleier. Flott å se på er hun også Uansett jeg er selv gressenke og hater det. Men nå jobber ikke mannen min i Nordsjøen men i land med uroligheter. Anonymous poster hash: ad5d3...c23
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #30 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har alltid trodd at det var en kjent sak at det er flere skilsmisser hos de som jobber offshore. Anonymous poster hash: 02dad...a33 Det er vel ikke så rart at det blir vanskeligere å holde et forhold gående når man er borte fra hverandre flere uker om gangen. Men det høres jo ut som om HI helst vil slippe å se mannen sin så ofte, så da kan man jo lure på hvor bra forholdet er uansett. Eller: Hun vil ikke ha ham, men vil ikke at noen andre skal ha ham heller. Det er en kjent problemstilling at forhold som opplever at den ene parten har en slik turnus, oftere opplever problemer i forholdet og skilsmisse. Jeg har forsket på dette og hovedgrunnen er ikke utroskap, men snarere at det er et problem for den parten som ikke jobber borte at vedkommende kommer hjem og roter opp det systemet som fungere når han er borte. Dette kan skape konflikter og den som er hjemme med barna hele tiden opplever at mannen bryr seg om ting han ikke burde bry seg om ettersom han da ødelegger rutiner, og mannen som kommer hjem opplever at han ikke blir mottatt som han forventer og han opplever å bli holdt utenfor. Det er også rapportert konflikter ettersom mannens tilstedeværelse skaper ubalanse i forhold til hvordan livet leves til vanlig da han er tilstede 100 % og har mye fritid når han er hjemme, mens livet til kone og barn er akkurat som en vanlig hverdag. Det er faktisk noen indikasjoner på at familielivet glir lettere om mannen (eller kvinnen hvis det er hun som jobber offshore) har en annen jobb å gå til de ukene han er hjemme fra plattformen, men at dette ikke er så enkelt å få til da arbeidsgivere gjerne vil ha stabile arbeidstakere som jobber kontinuerlig. Dette beskriver forholdet til meg og min mann på en prikk. Vi har akkurat valgt å gå hvert til vårt. Harmoni i hjemmet da han var borte, og krevende når han var hjemme. Han mente han hadde jobbet sin del, og at arbeid i hus og hjem skulle være helt jevnt fordelt. Jeg mente han kunne ta en litt større bit. Og da vi fikk barnet vårt hadde han all permisjon for jeg var heltidsstudent, og også da skulle husarbeid og nattevåk være helt likt fordelt. Jobbet 100% fra jeg var ferdig utdannet. Jeg har alltid hentet og levert i bhg siden jeg uansett skulle på jobb, og han har kunnet sove lenge hver dag. Og når helgen kom..nei, ikke tro ett sekund at jeg kunne sove lenge både lørdag og søndag. Bare en av dagene, for han skulle ha den andre. Det var jo helg (selv om han i prinsippet hadde helg hele uka). Nei. De ekstra kronene man tjener off shore er ikke verdt det hvis man ikke har en mann med skikkelig tak i. Pass på at han respekterer innsatsen du gjør for at han kan jobbe off shore i hvert fall. Anonymous poster hash: 603cf...5e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå