Gå til innhold

SEPTEMBER 2014 baby


Lovise83

Anbefalte innlegg

Herlig. Minsten klarte å lure meg med på gratiskonsert i Drammen i dag. Selvsagt fikk jeg skikkelig mageknip, og sitter på offentlig toalett mens fjortisene klager på lukta i båsene ved siden av :s

 

Jeg tror ikke jeg tør å gå ut herfra...

Huff, må le litt, sorry, bare synes jeg ser det ... :fnise: Ikke gøy med kranglete mage! Håper ikke du sitter der ennå. (Dumme fjortiser kan for øvrig bare kneppe igjen brødhølet.)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Sniker litt her inne jeg og!! 11+4 i dag. Lykke til på ul i da Lulle, vi er i samme båt! Ul på meg og i dag!

Hvordan gikk det med deg?

Det gikk kjempe bra!! Så da var jeg ferdig med siste ul mtp oppfølging i forhold til abort. Veldig rart å tenke på at jeg ikke skal få se lille frø igjen før om 6 uker til oul. Har jo vært på ul hver andre uke fram til nå, og fått følge utviklinga. Nå er lille frø 5 cm og har god hjerterytme og alt så bra ut! Både nakkefold og neseben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, må le litt, sorry, bare synes jeg ser det ... :fnise: Ikke gøy med kranglete mage! Håper ikke du sitter der ennå. (Dumme fjortiser kan for øvrig bare kneppe igjen brødhølet.)

 

Hehe. Det gikk bra til slutt, men utrolig pinlig da det stod på som verst. Ble mange timers trasking i Drammen, for guttungen vi kom for å se (Isac Elliot) spilte selvsagt ikke før helt sist. Sånt tar på en stakkars gravid-mage.

 

Andre som våkner utrolig tidlig og ikke får sove igjen? Opp halv seks for å tisse, men null sjanse å sove litt videre. Utrolig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lulle: Nja, var litt sånn i starten at jeg ikke alltid fikk sove når jeg måtte opp å tisse, men ble fort vant til det, så nå sovner jeg igjen. Har også hatt en liten periode hvor jeg til og med måtte opp to ganger hver natt, men nå håper jeg det er bedre tider i vente: I natt var jeg nemlig ikke oppe i det hele tatt! Kjenner jo livmoren nå, så kanskje det begynner å bli litt mindre trangt for den stakkars blæra. Gikk faktisk tur i to timer i litt sur vind (som ofte gjør meg tissetrengt) i går uten å måtte tisse og. Fremgang, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Andre som våkner utrolig tidlig og ikke får sove igjen? Opp halv seks for å tisse, men null sjanse å sove litt videre. Utrolig kjedelig.

 

Eg våkna gjerne fleire gangar om natta, og får ikkje sove igjen før eg har gått på do.. sjølv om der berre kjem noken dråpar! Psykisk mao.. Har 2 netter sia jul der eg ikkje har vore oppe om natta for å gå på do. Sovna heldigvis kjapt igjen :) 

 

Får ikkje du sove igjen sjølv om du har lagt deg seint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Andre som våkner utrolig tidlig og ikke får sove igjen? Opp halv seks for å tisse, men null sjanse å sove litt videre. Utrolig kjedelig.

Eg våkna gjerne fleire gangar om natta, og får ikkje sove igjen før eg har gått på do.. sjølv om der berre kjem noken dråpar! Psykisk mao.. Har 2 netter sia jul der eg ikkje har vore oppe om natta for å gå på do. Sovna heldigvis kjapt igjen :)

 

Får ikkje du sove igjen sjølv om du har lagt deg seint?

Nei. Blir lys våken. I dag har jeg forsøkt å sove i løpet av dagen, men jeg må opp å tisse hele tiden. Pluss at jeg har hatt mageknip og diaré både i går og i dag.

 

Fikk beskjed i går at livmor presser mot ryggen denne gangen. Mulig det er mye som skjer rundt tarmer og nyrer nå som den blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med magene deres, begynner dere å kjenne noe vekst? Jeg føler kanskje jeg har en liten håndfull under magen som jeg liksom ikke klarer å suge inn..men nå har jeg vært oppblåst og forstoppet den siste uken, så det et vanskeleg å si hva som er hva! Jeg er 14+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det komt mage ja :)

Søt liten bomp som blir større om kvelden. Syntes at jeg er gravid nå ja (men de som ikke vet om det kan vel tenke at jeg har fett der).

 

Kvalmen har vært borte snart en uke nå, så jeg tok sats på en tur til byn. Gadd ikke vente på toget, så jeg tok bussen hjem.. Skulle venta på toget, for makan til bilsyk jeg ble! Blæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med magene deres, begynner dere å kjenne noe vekst? Jeg føler kanskje jeg har en liten håndfull under magen som jeg liksom ikke klarer å suge inn..men nå har jeg vært oppblåst og forstoppet den siste uken, så det et vanskeleg å si hva som er hva! Jeg er 14+1 i dag.

Jeg er bare 11+4, men har helt klart en bulk! Har en sånn bitteliten fettpute ( :fnise: ) nederst på magen som liksom har blitt dyttet oppover, så den er mye tydeligere enn før, og det er helt umulig å holde den inn. Men det ser jo absolutt ikke ut som en gravidmage, da. Gleder meg til den kommer på ordentlig!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, ble fløtta tilbake til 12+2 av legen, så får vel bare vente på oul..

 

Potta tett i nese og ører og hodet i 2 uker nå, så for tiden er jeg enten våken på natta av barn, blære, sulten mage eller tett nese. Savner søvn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Alt sto bra til! Var en aktiv liten krabat! :-) han kunne ikke si sikker om det var en liten tiss han så, eller om det bare var navlestrengen som lå sånn at det kunne se sånn ut!så får vente i spenning etpar uker til til oul! Hodediameteren var på 36 mm, så terminen ble flytta til 28/8 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg har FRYKTELIG lyst på UL nå!

Er 13+0 nå og venter spent på brevet som skal komme fra ahus med dato i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipptopp, jeg skal også på Ahus - hvor lenge har du ventet? Legen min sendte søknad da jeg var i uke 7, og jeg har ennå ikke hørt noe. Ringte dem her om dagen, og da sa de at de hadde sendt brev til meg 5. mars, men det har jeg fremdeles ikke fått. Kanskje det har vært noe kluss med posten der. Om jeg ikke har fått mitt brev innen fredag ringer jeg dem igjen - fikk jo vite hvilken dato de har satt opp OUL, og det er selvfølgelig når jeg er på ferie, så må uansett booke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som føler seg TUNGE?

 

Jeg kan rett og slett ikke forstå hvordan dere får det til dere som trener? Magen min har plutselig poppet ut selv om jeg bare er 11+1, og jeg føler meg stinn og blir andpusten bare av å gå tur.

 

Fotballfrue jogget til uke 38 liksom. Jeg er ikke engang tre måneder og holder på å dø av en liten tur NÅ!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...