Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Har til nå i forholdet ikke fått noe spesielt av han. Lurer på hvordan dere andre har det.?? Anonymous poster hash: 37ac4...da7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Fikk masse før, nå får jeg ikke en gang bursdagsgave eller morsdagsgave.. Anonymous poster hash: d81f7...a0b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Får gave til jul og bursdag :-) Anonymous poster hash: 74f55...bf0
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Noen ganger kan han kjøpe med en sjokolade til meg fordi den var formet som et hjerte. Eller han har kjøpt et dame blad (jeg leser egentlig ikke det) med et intervju med en person han vet jeg beundrer. Eller han kjøper en god krimbok i en serie jeg leser når han får nyss i at det har kommet en ny en. Elsker min nydelige snille gode mann. Anonymous poster hash: 7a8af...87d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Jeg får gave til jul og bursdag:) Også fikk jeg vel roser dagen jeg fikk fast jobb. Vi har vært sammen i 3 år. Jeg har vel vært "flinkere" til å overraske ham med gaver sånn ellers, men han er den som er flinkest til å gi meg positive overraskelser i hverdagen, og de betyr mye for meg:) Anonymous poster hash: bc967...87a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Aldri utenom jul eller bursdag. Hadde han vært på utenlandstur med jobben måtte jeg ha sagt på forhånd at jeg ønsker meg feriegave... Anonymous poster hash: 3479e...fd5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Aldri, og det er litt trist. Hadde ikke trengt noe dyrt og fint, men hadde blitt glad hvis han kjøpte med noe hvis han kom over en spesiell sjokolade, et fint skjerf eller lignende. Det gjør jeg ofte til han, men det er ikke gjensidig. Får julegave og bursdagsgave da. Ikke blomster eller noe slik utenom Innimellom overrasker jeg han med restaurantbesøk og noen små gaver, så det er rart han ikke ønsker å gjøre det tilbake.. Anonymous poster hash: a9e3c...b17
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 har fått blomster en gang. ellers kjøper han med brus eller sjokolade sån helt tilfeldig & da blir jeg kjempe glad setter stor pris på de små tingene siden jeg ikke er vandt med å ha det sån fra tidligere forhold. Anonymous poster hash: 5f441...9fa
magica fra tryll Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Jeg får masse oppmerksomhet og kjærlighet:) Ting bryr jeg meg ikke så mye om,-kjøper det jeg har lyst på selv...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Han lager en kopp te til meg hver kveld Og nå kom han med en ferdigskrellet klementin Om du mente innpakket gave er det som oftest til bursdag og jul. Kan hende jeg får noe lite om han er borte noen dager med jobben. Anonymous poster hash: 12851...4af
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 Jul, burdag, valentine og morsdag er faste dager. Ellers får jeg blomster ganske ofte og en og annen oppmerksomhet utenom. Mannen min har god oppdragelse Anonymous poster hash: 61946...bb6
LME1001 Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 Valentines, morsdag, bryllupsdag, vår årsdag, bursdag, jul. Det holder i massevis. I tillegg ei sjelden gang jeg har gjort noe han mener fortjener en ekstra oppmerksomhet, som å ha vært røykfri en måned eller å ha tatt av meg de kiloene jeg hadde satt som mål (altså ikke noe han har ønsket). Snill mann 😄
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #13 Skrevet 27. januar 2014 Hender jeg får blomster på bursdagen min. Men det skjer ikke hvert år.ellers overrasker han meg aldri med noe. Har vært sammen i 6 år. Anonymous poster hash: 806c5...5dd
Ziva Skrevet 27. januar 2014 #14 Skrevet 27. januar 2014 Ofte faktisk, men gjerne noe som er i tilknytning til min/vår hobby.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #15 Skrevet 27. januar 2014 Sjelden. Dukker iblant opp med blomster, men det skjer som regel etter jeg har vert forbannet på han. Får ingenting til jul/bursdager heller. Han hadde nettopp bursdag og gadd ikke kjøpe noe til han heller. Tror han syntes det var stusselig, men det får jammen gå begge veier! Jeg elsker å gi oppmerksomhet, men gidder ikke om jeg aldri får noe tilbake. Anonymous poster hash: 23753...40c
Fero Skrevet 27. januar 2014 #16 Skrevet 27. januar 2014 Jul og bursdag får jeg gaver, og ellers får jeg av og til små drypp av oppmerksomhet. For eksempel at han kjøper med seg en sjokolade han vet jeg liker, plutselig kommer med frokost på senga, eller andre småting han vet jeg setter pris på. Skjer ikke ofte, men heller ikke kun én gang i året liksom, så jeg er i grunn fornøyd, jeg
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. januar 2014 #17 Skrevet 27. januar 2014 Har fått et par ganger. Fikk roser to ganger. Fikk bamse en gang han hadde vært på tur, han ville gi til barna, men fikk bare en så da var det mest rettferdig. Kan være et par småting til som jeg ikke husker. Traff han i 2001.. Får også julegave og bursdagsgave hvert år nå
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #18 Skrevet 27. januar 2014 Ofte blomster, og så har han alltid med seg en "overraskelse" som jeg tilfeldigvis skal oppdage i posen når han har vært på butikken. Søtt. Anonymous poster hash: f6812...d67
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #19 Skrevet 27. januar 2014 Til bursdag, han er nok ikke så romantisk av seg, så blomster og sånn har jeg ikke fått, det er ikke så farlig for min del. Til tider ønsker jeg nok at han kunne være mer romantisk, men jeg tenker at så lenge vi har det bra og trives i hverandres selskap, så er ikke sånne ting så nøye Bare jeg får bekreftelse en gang iblant på at han fortsatt er glad i meg på den måten Anonymous poster hash: 38202...157
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #20 Skrevet 27. januar 2014 Har fått 4-5 buketter med roser på 3 år. Han er allergisk men kjøper likevel når det passer han. Er han på tur så kommer jeg med ønske. Er han i byen så kan jeg finne på å si overrask meg. Fikk en skål og lilla adventslys før jul. Også husker han alltid vg på lørdag (må ha sudoku). Får en liten ting til jul , kun for at det skal være noe fra han der (de to siste årene har vi bestilt oss tur i julegave og da er d kun symbolsk gave under treet) får også bursdagsgave. Det synes jeg alle skal få! Vi feirer ikke Valentine I år er min første morsdag så da får vi se hva han finner på.... Anonymous poster hash: 72d55...816
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #21 Skrevet 27. januar 2014 Hvor ofte GIR du gave/oppmerksomhet til kjæresten din? Anonymous poster hash: 7be3a...d96
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #22 Skrevet 28. januar 2014 Hvor ofte GIR du gave/oppmerksomhet til kjæresten din? Anonymous poster hash: 7be3a...d96 Oftere enn jeg får. Han fikk akkurat en genser jeg har strikket til han Jeg syns det er koselig å glede hverandre, men viktigst er de små tingene i hverdagen Anonymous poster hash: 12851...4af
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #23 Skrevet 28. januar 2014 Alt for sjelden. Han har gått fra romantisk til uoppmerksom. Han er ikke gjerrig, så er nok bare kjip. Skal sies at når jeg får gaver (bursdag, jul, og fødselsgaver- er det alltid fine gaver.) Jeg derimot er flink til å overraske. Flere ganger i året kjøper jeg gaver til han. Kan feks være ute å handle å se noe jeg tenker han blir glad for eller trenger, og da kjøper jeg det! Savner faktisk noen oppmerksomheter, trenger ikke å koste mye med noen blomster f eks.. Ikke er han flink til å varte opp i hverdagen heller. Er jeg syk må jeg be om ting, mens han blir pleid og ivaretatt med kjærlighet. Jeg som lager all mat og ordner i huset- han er nok alt for bortskjemt av meg, og rimelig dårlig oppdratt.. Jaja, høres ut som en idiot, men han er fantastisk på mange andre områder!! (Så jeg beholder han🙊😄) Anonymous poster hash: fc7b5...c8e
energibomba Skrevet 28. januar 2014 #24 Skrevet 28. januar 2014 Får ganske ofte.. Fikk roser i går når han kom hjem fra jobb ned et lite kort))) ellers får jeg mye massasje nesten hver kveld, små lapper med fine ord på, og bursdag, jul, årsdag og bryllupsdag. Han laga også julekalender til meg<3 han er nok i overkant romantisk, men det er jo fint det!)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #25 Skrevet 28. januar 2014 Bursdag, jul alltid. Litt mer tilfeldig om jeg får noe på dagen vi traff hverandre eller bryllupsdag. Ikke morsdag, siden jeg ikke er moren hans. Får lite ellers i form av gaver, men når det kommer setter jeg desto mer pris på det. :-) Anonymous poster hash: fa67b...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå