Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Økt 6 ferdig nå puh :) så gøy å finne en tråd om dette her når man nettopp har begynt selv :) jeg har allerede gått ned 2 kg (mye å ta av) og er blitt mykere i kroppen :) måtte forresten holde buksa oppe da jeg var ute idag :P håper det går bra med alle dere. Kan jeg joine som anonym 3, 4 eller noe sånt ? :)

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde fått på meg treningstøy og var klar i går, så fikk jeg et sykt barn og ble sittende på sofaen.. Men har trent i dag! Mulig det blir en jogge runde også, får se , ble litt redusert søvn i natt

Starter på level 2 i mårgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var økt nr. 4 gjennomført :)

 

Hvor mange økter måtte dere gjennom før dere så noen resultater?

 

#A2

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg tok økt nr 11 ( første økt på level 2) i går, og goddamn den var tung :) Har ikke hatt pausedager, og heller ikke endret på kostholdet. I går oppdaget jeg at en valk er sporløst forsvunnet! Magen er flatere, og lårene har fått muskler både foran og bak. Selv om jeg spiser sjokolade innimellom. Jippi :)

 

Anonymous poster hash: fb78f...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke falt av, men de to siste dagene har det gått i ett med besøk og begravelse, så det har ikke vært mulig å finne tid til trening. Men med det tempoet jeg har holdt disse dagene, har det nok greit oppveiet for trening.

Nå er datteren og jeg ferdige med økt fire, så da er det bare å vente på ny stølhet. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann trningsvenner  :danse:

 

Dag 7 gjennomført, i dag var det tungt! Begynner å kjenne det litt i knærne, så måtte ta det litt piano på knebøy :(

 

Men deilig å gjennomføre økten, og belønnet selvfølgelig meg selv med cola-zero  :laugh: (og hjemmebakte scones).

 

Ha en fin lørdag dere!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 6 ferdig nå puh :) så gøy å finne en tråd om dette her når man nettopp har begynt selv :) jeg har allerede gått ned 2 kg (mye å ta av) og er blitt mykere i kroppen :) måtte forresten holde buksa oppe da jeg var ute idag :P håper det går bra med alle dere. Kan jeg joine som anonym 3, 4 eller noe sånt ? :)

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Vil du være med så heng på :duskedame: Da er du #A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo virkelig motiverende :) gleder meg til jeg er over halveis for det føles så uendelig lenge når man nettopp har begynnt. Får ta en dag av gangen :) #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fullført dag 10!

Starter entusiastisk på level 2 i morgen :)

 

Kan jeg få vere #A4? Eller noe i den dur :)

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivå 2 var helt sykt! Trodde jeg skulle dø. Og jeg som syns jeg mestret nivå 1 så bra i går. Det blir tøffe dager fremover, men dette skal vi klare sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fullført dag 10!

Starter entusiastisk på level 2 i morgen :)

 

Kan jeg få vere #A4? Eller noe i den dur :)

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

JA, bli gjerne med som #A4 du :) Så hyggelig :)

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 9 gjennomført! enda formen ikke er helt på topp fra i går. Og gjett hva, jeg har nettopp trent nå kl 22 en lørdagskveld! Dagen i dag har gått i ett fra 7 i dag tidlig. Og rett etter vi kom hjem fikk vi middagsgjester på besøk som faktisk fortsatt er her. Og da jeg sa at jeg følte meg mye bedre form i dag enn i går, men at jeg var usikker om jeg skulle trene eller ikke, fikk jeg så god motivasjon og oppmuntring at jeg bare måtte gi det en sjangs, og jeg gjennomførte med faktisk 195 i makspuls, og sone 5 var jeg i 5,5min. 278kcal forbrent :) Men nå er jeg kvalm og uvel, spørs om formen ikke er helt på topp. Men jeg gjennomførte hvertfall :) Håper dere har en god helg! :)

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivå 2 var helt sykt! Trodde jeg skulle dø. Og jeg som syns jeg mestret nivå 1 så bra i går. Det blir tøffe dager fremover, men dette skal vi klare sammen!

Så flink du er snille_snille! Og takk for advarselen :) Men slik skal det være i begynnelsen, det må være hardt. Også blir du nok like flink på dag 10 i level 2 som du følte deg i går ;) Fortsett å stå på :) 

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nivå 2 var helt sykt! Trodde jeg skulle dø. Og jeg som syns jeg mestret nivå 1 så bra i går. Det blir tøffe dager fremover, men dette skal vi klare sammen!

Så flink du er snille_snille! Og takk for advarselen :) Men slik skal det være i begynnelsen, det må være hardt. Også blir du nok like flink på dag 10 i level 2 som du følte deg i går ;) Fortsett å stå på :)  #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554

Takk for advarselen ja, følte dag 10 var lettis trim i dag, men husker jeg følte for å spy på dag 1... Så er vel bare å kvinne meg opp til i morgen å håpe det bedrer seg til rundt dag 15 ;)

 

#A4

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyll dere inn i listen dere nykommere, så har vi oversikten over hvem som er med:)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var økt 5 gjennomført, og jeg føler det går bedre, men det eneste jeg ikke får helt taket på er push ups siden jeg ikke har styrke nok i armene enda.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa vel at jeg ble uvel etter økten i gårkveld? Gjett hva?! Jeg var ikke blitt frisk likevel og influensaen kom som kastet på meg i natt :( har holdt sengen i hele dag.

 

Hvordan går det med dere i helgen?

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Blir så inspirert, men herregud så langt inne det sitter å få satt i gang selv! :fnise:  Skal følge med her og få tatt en titt på videoene til JM i morgen! :tommelopp:



Anonymous poster hash: 6e3d7...a3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke så fort sliten lenger, men ser heller ikke de store forbedringene på kroppen enda. Har prøvd å passe matinntaket i tillegg, og vil ikke veie meg før siste dag... Det BØR funke, for jeg ser ut som en rødbete hver kveld for dette. Begynner på nivå 2 på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke så fort sliten lenger, men ser heller ikke de store forbedringene på kroppen enda. Har prøvd å passe matinntaket i tillegg, og vil ikke veie meg før siste dag... Det BØR funke, for jeg ser ut som en rødbete hver kveld for dette. Begynner på nivå 2 på onsdag.

Gi det litt tid, det kommer nok resultater skal du se! Ikke gi opp i hvert fall, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring #A1, for husk å lytte til kroppen slik at du ikke brenner lyset i begge ender. Du kommer sterkere tilbake når du blir frisk, for da har du fått ny motivasjon til treningen.

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til sykdom. Om man kjenner man "brygger" på noe, har jeg den filosofi at da trener man, evt moderere økta. Ofte hjelper det på og man føler seg bedre/blir frisk. trening utløser adrenalin og andre stoffer som bedrer immunforsvar, men rett etter ei økt, særlig om den er litt tung,- så er immunforsvaret litt dårligere enn normal. Viktig og dusje og bli ren og varm og tørr med en eneste gang etterpå!!! Rett i dusjen uten noe tur innom kjøkken for drikke, eller vaskerommet og sette på treningsklær på  vask. Rett i dusj, føn håret bli TØRR så fort som mulig :) Gjerne varm te med honning eller noe etter økta også :)

 

Kan ikke huske sist jeg ble syk etter et slikt valg. Men har man først blir syk (ofte blir man jo syk "plutselig",- man går liksom ikke og brygger i dagesvis), og har vært senge-/sofaliggende en periode,- så blir det litt annerledes. Som #A1. Hun har vært syk, og følte seg litt bedre..Da tror jeg man bør vente til man er over "tvil om man er frisk".... Febermåling er alfa og omega og en spasertur som "test" kan være greit. Høy puls er ofte tegn på at kroppen anstrenger seg, og om en rolig gåtur øker pulsen unormalt mye, kan man kanksje vente en dag til med mer intensiv trening :) Men det skader ikke og prøve. Ingen har dødd av og trene med influensa...SÅ er man utålmodig og føler man bare "Må" prøve og trene,-risikerer man bare en dag eller to til ekstra som syk :)



Anonymous poster hash: 4d21e...4ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...