Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Gud, dette er flaut. Jeg er vant til å være relativt slank, og fatter ikke at jeg har latt det gå så langt... Jeg veier 25 kg mer nå enn da jeg ble gravid. 8 mnd siden fødsel. Jeg SKJEMMES.

Poenget er jo at du tar tak i det nå! Og etter 30 dager skal du se god forandring og føle du er godt i gang for å fortsette vektnedgangen! Du er flink!!

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde dag 4 i går, og er klare for dag 5 i kveld...

Jeg hadde vært på seinvakt i går og var helt gåen når jeg kom hjem seint, både støl fra dagen før og sliten i beina. Så min runde ble litt redusert i går, vurderer å doble opplegget i dag for å ta igjen det tapte... Men iallfall er jeg mye mindre støl i dag!

 

Jeg får krype til korset og skrive inn mål ved oppstart:

Lår: 70 cm

Overarm: 37 cm

Hofter: 130 cm

Midje: 98 cm

Gud, dette er flaut. Jeg er vant til å være relativt slank, og fatter ikke at jeg har latt det gå så langt... Jeg veier 25 kg mer nå enn da jeg ble gravid. 8 mnd siden fødsel. Jeg SKJEMMES.

 

Jeg synes IKKE du skal skjemmes.

 

Om man er misfornøyd men driter i det, da kan man skjemmes.

 

Spis sunt, vær aktiv, ha det gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk - det er godt å være i gang. :) Vi tenker å fortsette med Ripped in 30 når vi har fullført 30 day shred. Og vi har innført en kraftig innskjerping når det gjelder kostholdet - jeg sier til samboeren (som er slank og muskuløs fra før) at man kan være usunn på innsiden selv om man ser bra ut på utsiden, så et sunnere kosthold har sine fordeler for han også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde dag 1 i går, og jeg måtte gi meg halvveis.. Grusomt. Er i dårligere form enn jeg trodde..

 

 

 

Bruker dere sånne små manualer? Eller flasker med vann? Eller dropper de?



Anonymous poster hash: 2c8cd...183
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker manualer. Dvs, jeg har begynt med manualer som veier 1 kg hver seg, og mannen bruker de som veier 5 kg hver (fatter ikke at han orker, de er drepen for meg :P). Vi har et sånt sett så vi kan variere vekt ettersom vi (forhåpentligvis) blir sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg prøvde dag 1 i går, og jeg måtte gi meg halvveis.. Grusomt. Er i dårligere form enn jeg trodde..

 

 

 

Bruker dere sånne små manualer? Eller flasker med vann? Eller dropper de?

 

Anonymous poster hash: 2c8cd...183

 

 

Fortsett, det blir bedre :)

 

Jeg bruker flasker med vann. Skal få kjøpt manualer senere, tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si: så utrolig mange flinke det er her, stå på!

Jeg skal egentlig ha hviledag i dag, men er supermotivert til å evt ta en litt kortere økt i dag.

Sitter hjemme med syke barn, men skal prøve å få tid senere i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Hadde dag 1 i dag :) Men skal opereres om ca 14 dager- så da blir det opphold :( Men det er derfor jeg trener så mye jeg overhode kan nå. Blir fort feit av å ligge i 2 uker og ikke kunne trene på 6, så da må jeg ha best mulig utgangspunkt. 

 

Har gått ned 17 kg med bare kostholdsendring over ett år, så nå skal det strammes opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd mye så helt glemt å skrive. Hadde første økt i går og har akkurat avsluttet økt nr 2 nå.

Syns i grunn det går veldig fint foreløpig. Men så har jeg ikke rukket å bli støl så det kan fort forandre seg.

 

Mine mål:

 

Midje: 85 cm
Mage/Hofte: 92 cm
Lår: 62 cm
Bryst: 103 cm

Rumpe: 109 cm
Overarm: 33 cm

 

Jallow B                                 Oppstart        25/2

Anonym1 (#A1)                    Oppstart        22/2    

Nerdybirdy                           Oppstart        26/2

Kaffeglad                               Oppstart        26/2

Tyra79                                   Oppstart        25/2

Skyfrihimmel                         Oppstart        24/2

HvittHus                               Oppstart        27/2

Snille_Snille                           Oppstart        22/2

Dramamama                          Oppstart        25/2

Anonym 2                             Oppstart        23/2

Jenny **                                Oppstart        27/2

Hellinor                                Oppstart         26/2

klishe89                               Oppstart        28/1

Endret av klishe89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! Så flinke dere er alle sammen!! :) Jeg får nesten dårlig samvittighet av å ta en hviledag. Men tror kroppen har godt av det. Det er veldig stor belastning og overgang fra å bare gå turer og evnt jogge en gang innimellom, til å trene hardt og effektivt hver eneste dag. Men fra i morgen er jeg i gang med økt 8, gleder meg :) 

 

Jeg bruker manualer som veier 1,5kg hver, de er akkurat passe for meg, gir godt med motstand, men heller ikke for lite. De kjennes virkelig godt i den siste øvelsen hvor man strekker seg sidelengs til sidene med hendene opp og fram forran deg :) 

 

Til deg som ikke fullførte hele første økt, kom igjen i dag. Ikke push deg 100% i starten, gjør heller litt av alt nå og om noen dager så blir det bedre. Kanskje gir du fult på dag 8&9 :) Kom igjen og fortell oss hvordan det går! :) 

 

Må må bare si jeg er imponert over dere alle sammen! Håper fler som ikke er med nå leser og ser hvor flinke dere er og vil hive seg med! det er enda ikke for sent! :) For en fantastisk motivasjon! 

Skal bli gøy å se etter dere er ferdige hvordan målene deres er :) Lykke til med all treningen alle sammen! :)

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med økt 8. Foreløpig går det fint uten pause.

 

Jeg bruker manualer jeg hadde liggende fra før, men de er vist bare 0.5 kg hver. Tror jeg skal kjøpe meg noen som er litt tyngre som jeg kan bruke på øvelsene som er ren armmuskler.

 

Stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk - det er godt å være i gang. :) Vi tenker å fortsette med Ripped in 30 når vi har fullført 30 day shred. Og vi har innført en kraftig innskjerping når det gjelder kostholdet - jeg sier til samboeren (som er slank og muskuløs fra før) at man kan være usunn på innsiden selv om man ser bra ut på utsiden, så et sunnere kosthold har sine fordeler for han også... ;)

 

Jeg er MED på ripped in 30 days etter vi er ferdige med denne her ;)

 

Økt nummer 4 unnagjort tidligere i dag. Det går virkelig lettere nå, og er ikke så støl, men pushups er fremdeles drepen!!!!

 

4 down 26 to go  :smilbla:  :smilbla:  :smilbla:  :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk - det er godt å være i gang. :) Vi tenker å fortsette med Ripped in 30 når vi har fullført 30 day shred. Og vi har innført en kraftig innskjerping når det gjelder kostholdet - jeg sier til samboeren (som er slank og muskuløs fra før) at man kan være usunn på innsiden selv om man ser bra ut på utsiden, så et sunnere kosthold har sine fordeler for han også... ;)

Jeg er MED på ripped in 30 days etter vi er ferdige med denne her ;)

 

Økt nummer 4 unnagjort tidligere i dag. Det går virkelig lettere nå, og er ikke så støl, men pushups er fremdeles drepen!!!!

 

4 down 26 to go :smilbla::smilbla::smilbla::smilbla:

Jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg startet på 30 day shred i dag, og kommer også til å gå over på ripped in 30 etterpå.

Nå skal kroppen forandres videre, for har nå gått ned nesten 30 kg. og skal ned ca. 10 kg. til.

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med dag tre. Det gjør i grunnen vondt over alt, men satser på at det blir mindre vondt i morra.

Flinke er dere alle sammen.Stå på! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

:) Vi tenker å fortsette med Ripped in 30 når vi har fullført 30 day shred. 

Jeg er MED på ripped in 30 days etter vi er ferdige med denne her ;)

 

 

Jeg også!

 

Jeg blir også med på det :) Men fins den også på yourtube eller bør jeg bestille? Evnt fra hvor?

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

,,,,jeg ser det an.

 

Og jeg trenger dytt i ræva idag.

Ungen sover ennå ikke, og jeg hater å sitte og bare VENTE på å kunne trene. Seriøst.

Hakke lyst når jeg må vente og sitte og vente og sitte.

 

Spark meg i ræva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig på dag 4. Bruker manualer på 2 kg (3 kg på rygg/roing og den brystpressøvelsen). Er fryktlig støl i låra ved utfall, ellers går det greit.



Anonymous poster hash: 865cd...bef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ferdig på dag 4. Bruker manualer på 2 kg (3 kg på rygg/roing og den brystpressøvelsen). Er fryktlig støl i låra ved utfall, ellers går det greit.

 

Anonymous poster hash: 865cd...bef

 

Hellinor - trykte visst på anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

,,,,jeg ser det an.

 

Og jeg trenger dytt i ræva idag.

Ungen sover ennå ikke, og jeg hater å sitte og bare VENTE på å kunne trene. Seriøst.

Hakke lyst når jeg må vente og sitte og vente og sitte.

 

Spark meg i ræva.

Bare tenk på den gode følelsen du får når du er ferdig! Kom igjen dette klaret du, det tar bare 20 min, så du har enda tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

,,,,jeg ser det an.

 

Og jeg trenger dytt i ræva idag.

Ungen sover ennå ikke, og jeg hater å sitte og bare VENTE på å kunne trene. Seriøst.

Hakke lyst når jeg må vente og sitte og vente og sitte.

 

Spark meg i ræva.

you can do it!!!!! Fant ikke noen sparkesmily, men et kakk i hue kan du få  :balltre: og en pekefinger  :fy_fy: og en slags treningsmotivator  :ball:  :trene:  og tenk så deilig det blir etterpå når du kan  :dusje: og  :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen Jallow B!! Håper du trener as soon as I speak;)

 

Men jeg må bare spørre, når på døgnet trener dere? Har null energi og motivasjon på kveldstid, så jeg MÅ trene tidlig om jeg skal få det til.

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Søtnoser.

 

Jeg trente :) Nettopp satt meg ned for ti min sida.

 

Jeg trener på kveldstid, når ungen har lagt seg, eller rett før hun skal pusse tenner/dusje. På morgenen orker jeg ikke, jeg står opp tidlig nok allerede, b-menneske som jeg er..i helga, derimot, trente jeg tidlig på formiddagen, og syntes det var veldig digg.

 

Edit: Mye lettere idag, på dag fem! Skal måle meg etter de ti første dagene, og sammenligne med starten. Jeg SER forskjell, mannen ser også forskjell, og en shorts satt bedre på meg nå enn for to uker sida..

Endret av Jallow B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...