Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dag 3.

 

Lettere idag, men jeg burde IKKE spist spicy mat noen timer før. Halsbrann som pokker, spesielt under cardio/hopping.

 

Spent på hvordan kroppen føles imorgen. Mannen har foreløpig ikke dratt seg med, men han så på idag, og mente at han burde prøve imorgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er å trene dette i tillegg til andre ting? Haha, jeg har ikke trent på år og dag, men har trent 3 dager i uka de siste ukene, men merker at jeg trenger variasjon. Er ikke så sprek enda. Redd for å belaste kroppen og bli syk..  



Anonymous poster hash: 2c8cd...183
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 gjennomført her også!! Går egentlig greit, men er veldig usikker på level 2... Har bestemt meg for at det ikke er nederlag å holde meg på level 1... Er hakket mer belastende på både knær og albue i level 2. Level 3 har jeg ikke testet ut enda, gav opp etter spede forsøk på level 2 i fjor på denne tida;0)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan er å trene dette i tillegg til andre ting? Haha, jeg har ikke trent på år og dag, men har trent 3 dager i uka de siste ukene, men merker at jeg trenger variasjon. Er ikke så sprek enda. Redd for å belaste kroppen og bli syk..  

 

Anonymous poster hash: 2c8cd...183

 

 

Jeg gjør kun denne akkurat nå. Får se hvordan energien holder seg senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 3. Check! Hardere og bedre terning i dag. Vet jo hva jeg skal gjøre. Fint å trene m dere! Mer motiverende da! Flinke er dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 7 er gjennomført! Og i dag føltes det som dag 1 i musklene før start, ikke stiv i det hele tatt. Føler faktisk at treningen allerede har strammet opp mye og jeg kjenner resultater. Herlig! Tenk dere forskjellen på dag 21, og for å ikke snakke om dag 30 :D Gleder meg!!! 

 

Lykke til i dag alle sammen! Ha en fin treningsøkt!

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 6 her.

Går veldig bra, og er nesten ikke støl lenger, MEN har gått opp 1 kg siden i går(!) Teller kalorier, følger vektklubb sine anbefalinger, så dette skjønner jeg ikke :(

Kommer til å fortsette, men tror jeg legger vekk vekta ei stund....

 

Anonymous poster hash: f54ac...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3:

 

O holy mama!!!!

Jeg er så stiv etter igår at jeg knapt kunne reise meg fra godstolen, så vurderte seriøst å ta pausedag i dag. Men fant ut at, nei om jeg vil ha drømmekroppen, må det ofres svette og tårer (og muligens blod...). Så hoppet bokstaveligtalt i det :)

 

Føles deilig nå etterpå, og har unnet meg et glass cola zero som belønning ;)

 

Musklene er mindre såre etter en trening, og gjett hva, nå klarer jeg pushups (på knærne vel og merke) Deilig å føle at øvelsene går lettere allerede!

 

Og #108 legg vekk vekta! Det å veie seg ofte skaper bare dårlig stemning. Max en gang i uka anbefales det å veie seg, også på vektklubb. Det er garantert bare vann i kroppen du ser på vekta i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 6 her.

Går veldig bra, og er nesten ikke støl lenger, MEN har gått opp 1 kg siden i går(!) Teller kalorier, følger vektklubb sine anbefalinger, så dette skjønner jeg ikke :(

Kommer til å fortsette, men tror jeg legger vekk vekta ei stund....

 

Anonymous poster hash: f54ac...855

Ja, dumt å veie seg. Gjorde det jeg også og har gått opp 0,5kg, vann og bittelitt nye tyngre muskler kanskje?

Kjenner allerede mye harde muskler i lårene altså!:)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 6 her.

Går veldig bra, og er nesten ikke støl lenger, MEN har gått opp 1 kg siden i går(!) Teller kalorier, følger vektklubb sine anbefalinger, så dette skjønner jeg ikke :(

Kommer til å fortsette, men tror jeg legger vekk vekta ei stund....

 

Anonymous poster hash: f54ac...855

 

Legg vekk vekta.

Mål deg heller om du vil se resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg på dag 6 her igjen :)

Takker for oppmuntrende svar! :)

Jeg gjemmer badevekta, og bruker målebåndet istedet :)

Da jeg skulle krysse av på kalenderen, var jeg visst på dag 7, dette går unna! :)

 

 

Anonymous poster hash: f54ac...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 unnagjort :) Tungt, men så utrolig fornøyd jeg er med meg selv etter trening :)

Vet at jeg bør ta hviledag i morgen pga helsen, menfår se hvordan kroppen reagerer på de to dagene. Motivasjonen er ihvertfall tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er dere alle sammen? Har dere kommet i gang, eller droppa dere opplegget?

 

Jallow B                                 Oppstart        25/2

Anonym1 (#A1)                    Oppstart        22/2    

Nerdybirdy                           Oppstart        26/2

Kaffeglad                               Oppstart        26/2

Tyra79                                   Oppstart        25/2

Skyfrihimmel                         Oppstart        24/2

HvittHus                               Oppstart        27/2

Snille_Snille                           Oppstart        22/2

Dramamama                          Oppstart        25/2

Anonym 2                             Oppstart        23/2

Jenny **                                Oppstart        27/2

 

 

 

Påmeldt/ikke startet: Har dere startet??

 

Monajenten

Anonym #? Som ikke har startet

Klishe89

Nettie+jentungen

<3 I Love You <3

Fragglene

Bananen

Big Fat Lawyer

Stjerna91

Junimamma81

I scream for Icecream!

 

Er det flere anonyme kanskje som er med som ikke jeg har fått med? Kall dere gjerne #A + et tall J

 



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med andre økt. :duskedame:  Fikk følge av datteren min og det var jammen inspirerende. Så push på menn og ungdom og øvrig slekt om de ikke kan bli med noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med dag 7. Føler jeg får mer utbytte av øvelsene, tar i mer for hver dag!

 

Dette er jo morsomt, utrolig kjekt at vi er så mange og motiverer hverandre! Stå på alle sammen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med snille_snille, det er veldig oppmuntrende og motiverende å trene når vi er så mange som "trener sammen" :) Stå på alle sammen, lykke til! :)

 

Forresten, skulle vi ikke skrive målene våre (cm her og der) ;) Blir spennende å se hvor mye vi strammer opp :)

 

 

Jallow B                                 Oppstart        25/2

Anonym1 (#A1)                    Oppstart        22/2    

Nerdybirdy                           Oppstart        26/2

Kaffeglad                               Oppstart        26/2

Tyra79                                   Oppstart        25/2

Skyfrihimmel                         Oppstart        24/2

HvittHus                               Oppstart        27/2

Snille_Snille                           Oppstart        22/2

Dramamama                          Oppstart        25/2

Anonym 2                             Oppstart        23/2

Jenny **                                Oppstart        27/2

Hellinor                                Oppstart         26/2

 

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dele min glede! Prøvde ei bukse som for ei uke siden bare så vidt gikk på, og flesket hang på siden. I dag gikk den på uten problemer, ikke noe som henger på utsiden! Etter bare ei uke. Det føles helt fantastisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg starte med mine 30 day shred , for nå er det slutt med bare å tenke på jeg må få kommet i gang med trening. Jeg satser på at etter 30 dager med trening så skal jeg klare se på trening som en livsstil jeg må klare å inkludere i min hverdag.



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde dag 4 igår. Alt blir lettere for hver dag, men push-ups sliter jeg ennå med.. ;)

Må også ta andre versjoner under enkelte mageøvelser pga ryggen, men jeg får enda den harde trimmen under øvelsene som man skal ha. Sleit litt med hoppinga idag, lårmusklene er sliiiitne.

 

Mannen har enda ikke slengt seg med, lat som han er, men satt igår og heiet på meg underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men jeg trenger faktisk en dag treningsfri og la kroppen restituere seg. Selv om jeg er uthvilt (søvnmessig) er jeg sliten i hele kroppen. Men i morgen skal jeg være i gang med økt 8!:)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde dag 4 i går, og er klare for dag 5 i kveld...

Jeg hadde vært på seinvakt i går og var helt gåen når jeg kom hjem seint, både støl fra dagen før og sliten i beina. Så min runde ble litt redusert i går, vurderer å doble opplegget i dag for å ta igjen det tapte... Men iallfall er jeg mye mindre støl i dag!

 

Jeg får krype til korset og skrive inn mål ved oppstart:

Lår: 70 cm

Overarm: 37 cm

Hofter: 130 cm

Midje: 98 cm

Gud, dette er flaut. Jeg er vant til å være relativt slank, og fatter ikke at jeg har latt det gå så langt... Jeg veier 25 kg mer nå enn da jeg ble gravid. 8 mnd siden fødsel. Jeg SKJEMMES.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...