Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Da er dag 2 på level 2 gjennomført. De siste par dagene har jeg fått smerter øverst i ryggen mellom skulderbladene. Smertene kommer kun når jeg tar jumping jacks (og kjente det litt på den twist øvelsen) og gir seg etterpå. Jeg har trent uten sko og lurer på om det kan ha noe med støtene å gjøre, samtidig er det jo litt rart sted å få smerter på, ville heller tro at jeg skulle oppleve det i beina. Trener dere andre med sko? Noen andre som har opplevd liknende smerter eller vet hva det kan komme av?



Anonymous poster hash: 70e30...fb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Da er dag 2 på level 2 gjennomført. De siste par dagene har jeg fått smerter øverst i ryggen mellom skulderbladene. Smertene kommer kun når jeg tar jumping jacks (og kjente det litt på den twist øvelsen) og gir seg etterpå. Jeg har trent uten sko og lurer på om det kan ha noe med støtene å gjøre, samtidig er det jo litt rart sted å få smerter på, ville heller tro at jeg skulle oppleve det i beina. Trener dere andre med sko? Noen andre som har opplevd liknende smerter eller vet hva det kan komme av?

 

Anonymous poster hash: 70e30...fb2

Jeg vet ikke om de smertene du har er pga at du ikke bruker sko, men jeg vil allikevel anbefale deg å bruke sko. Var noen som var med å trente i begynnelsen som fikk store smerter i bena pga mangel på sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planene i går ble endret. Været var strålende og i stedet for å trene inne ble det en 2 timers sykkeltur. Det kjennes godt i lår og rumpe i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er dag 2 på level 2 gjennomført. De siste par dagene har jeg fått smerter øverst i ryggen mellom skulderbladene. Smertene kommer kun når jeg tar jumping jacks (og kjente det litt på den twist øvelsen) og gir seg etterpå. Jeg har trent uten sko og lurer på om det kan ha noe med støtene å gjøre, samtidig er det jo litt rart sted å få smerter på, ville heller tro at jeg skulle oppleve det i beina. Trener dere andre med sko? Noen andre som har opplevd liknende smerter eller vet hva det kan komme av?

 

Anonymous poster hash: 70e30...fb2

Jeg vet ikke om de smertene du har er pga at du ikke bruker sko, men jeg vil allikevel anbefale deg å bruke sko. Var noen som var med å trente i begynnelsen som fikk store smerter i bena pga mangel på sko.

 

Ja, ser den. Dagens treningsøkt er overstått, men da blir det sko i morgen :) Sykling er gøy, får vel stelle istand sykkelen min snart jeg også :)

 

Anonymous poster hash: 70e30...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!! Jeg har gjennomført trening nr 8, level 1. Tar meg en fridag i dag og i morgen blir det spinning.

Jeg har fått så vondt i ankelen. Jeg også trener uten sko. Kanskje jeg må begynne å trene med sko slik som dere sier.... Ønsker ikke å pådra meg "idrettsskade" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går prøvde jeg level 2 på 6w6p. Den var tyngre enn level 1 og svetten rant, men den var overkommelig. Det var godt å få litt nye øvelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler å trene med sko ja. Jeg trente uten i level 1 og halve level2, og har vondt bak på ankelen og i knærne. Begynte å trene med sko,og nå halvveis i level 3 er det bedre.

Søstern og en kompis har og trent uten sko,Søstern får vondt i knærne og kompisen har vondt midt på ryggen. De har begynt med sko,og føler det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt med sko nå og er faktisk lettere å gjøre øvelsene også. Jeg er på level 2 og de hoppeøvelsene der man står i planke hjelper det absolutt med det feste som sko gir. Merkelig å høre at kompisen din også har vondt midt på ryggen, har aldri opplevd det før, får håpe at det blir bedre etter hvert. I morgen skal jeg ta en fridag, kjenner at noen av øvelsene var tyngre i dag enn det de har vært tidligere, så da er det vel greit å la musklene får bygge seg opp litt før jeg bryter dem ned igjen :) 



Anonymous poster hash: 70e30...fb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...