Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Er på uke 4 på ripped in 30 , Phuuu den er tung. Føler litt at jeg er for svak til week 3 og 4, men jeg svetter og sliter meg ut! Ser resultat !! :))

Vurdere og begynne på week 1 når jeg er ferdig med week 4. Ripped er absolutt bedre for knærne mine enn 30 days:)

 

Anonymous poster hash: de5c9...6af

Hmmm, noe for meg dette kanskje, siden je har fått så vondt i knehasene som jeg skrwev om i ettinlegg lenger opp i tråden....

 

Kitty (glemte å skrive kitty på forige innlegg da.)

 

Anonymous poster hash: 26da9...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg kommet hjem fra Syden. Det ble ei uke med mye mat og jeg har helt sikkert lagt på meg en del! Men de hadde trening på hotellet hver dag og jeg var med alle dager med unntak av en. I morgen blir det full skjerping med JM og et godt kosthold! Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er ferdig med 30 days shred: Hva slags treningsprogram følger dere etterpå?

Jeg er bare halvveis i 30 days, men begynner allerede nå å tenke på hvordan jeg skal trene etter endt program. Treningsstudio er foreløpig uaktuelt, så da gjelder det å finne gode øvelser å gjøre hjemme.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er ferdig med 30 days shred: Hva slags treningsprogram følger dere etterpå?

Jeg er bare halvveis i 30 days, men begynner allerede nå å tenke på hvordan jeg skal trene etter endt program. Treningsstudio er foreløpig uaktuelt, så da gjelder det å finne gode øvelser å gjøre hjemme.. ;)

Når jeg var ferdig med 30 day shred begynte jeg på ripped in 30. Det er samme konsept som shred bare med 4 nivå.

 

Nå er jeg ferdig med den også og har begynt å kombinere 6 week 6 pack og killer buns and thighs. Innimellom tar jeg også lengre økter som no more trouble zones og shed and shred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere som er ferdig med 30 days shred: Hva slags treningsprogram følger dere etterpå?

Jeg er bare halvveis i 30 days, men begynner allerede nå å tenke på hvordan jeg skal trene etter endt program. Treningsstudio er foreløpig uaktuelt, så da gjelder det å finne gode øvelser å gjøre hjemme.. ;)

Når jeg var ferdig med 30 day shred begynte jeg på ripped in 30. Det er samme konsept som shred bare med 4 nivå.

Nå er jeg ferdig med den også og har begynt å kombinere 6 week 6 pack og killer buns and thighs. Innimellom tar jeg også lengre økter som no more trouble zones og shed and shred.

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å komme i gang igjen! I går ble det 6 week 6 pack og i dag killer buns and thighs. Har også kommet i gang med riktig kosthold igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det no more trouble zones, og den kjentes godt. I det siste har det blitt mye jogging, og lite styrke.

 

Nå klarer jeg å jogge 10 km. noe jeg aldri fikk til før jeg startet å trene med JM, for nå har jeg startet å presse meg litt mer enn tidligere.

 

#A2

 

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flinke treningsjenter!:)

 

Jeg har så dårlig samvittighet for dere. Ikke har jeg hatt mulighet til å trene ferdig 30days Shred og heller ikke skrevet til dere.

 

Da jeg var syk me virus i ukesvis gikk jeg opp over 4 kg, men har begynt å trene igjen nå. Går mest i jogging og styrke. Skal starte opp med jillian når jeg får mer tid hjemme og er i rutiner igjen.

 

Men resultater i cm ser jeg allerede:)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjennomført dag 2 på level 1. Prøvde meg rett før påske, men da ble jeg syk så startet opp igjen i går og er motivert for og fortsette. Var lettere i dag enn i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjennomført dag 2 på level 1. Prøvde meg rett før påske, men da ble jeg syk så startet opp igjen i går og er motivert for og fortsette. Var lettere i dag enn i går :)

Hei :-)

Jeg startet også i går. Syns det var verre i dag siden jeg er så støl. Spennende å se om dette fungerer bra :-) Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det en økt med killer abs, og senere i dag skal en venninne og jeg jogge en 5 km. løype som har en del bakker.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg har prøvd å unngå denne tråden lenge nå men den dukker stadig opp :P her er vi en familie på 4 som har vært mer eller mindre syke siden januar og jeg mister litt piffen med så mye nattevåk. Igjen så inspirerer dere meg og jeg begynner å kjenne meg motivert igjen :) nå er det vår i lufta og jeg vet jo at dette funker. For med JM og sunt kosthold gikk jeg ned 7 kg og en buksestr. Så nå vil jeg prøve igjen :). flau A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny runde med 6w6 i dag. Lurer litt på når jeg skal gå over på nivå 2. Skal gjøre første nivå i tre uker, og jeg hadde et opphold på ei uke... Får se det litt an hvordan jeg går frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på reise nå, men neste uke tror jeg at jeg joiner:) mulig jeg må begynne annenhver dag, siden jeg fikk kneproblemer sist gang jeg prøvde:)

Gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal trene dag 4 level 1 i dag. Håper 30days shred gjør susen her altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det no more trouble zones på meg. Den kjentes godt! Herlig følelse ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Banish fat boost metabolism på meg i kveld. Satser på en tidligere økt i morgen, for om kvelden føler jeg meg helt ødelagt med sen økt.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var økten over for i dag, og i dag ble det no more trouble zones. De stakkars armene mine brenner under denne treningen kjennes det ut som.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei 30 day jeg. Synes liksom ikke jeg får helt dreisen på level 2. Hvordan er ripped in 30 i forhold til 30 day shred? Lurer på om jeg skal prøve meg på det nå i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det no more trouble zones på meg. Den kjentes godt! Herlig følelse ☺

Hvilke "trouble zones" trenes da?

Mine troube zones er innsiden av låre og kjærlughetshåndtaka. Kan dette være noe for meg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I dag ble det no more trouble zones på meg. Den kjentes godt! Herlig følelse ☺

Hvilke "trouble zones" trenes da?

Mine troube zones er innsiden av låre og kjærlughetshåndtaka. Kan dette være noe for meg? :-)

Det er vel mage, rumpe, lår og armer som blir trent. Videoen ligger på YouTube hvis du vil se. Det er kun styrke, ikke noe kondisjon også varer den 50 min inkl oppvarming og uttøying. Jeg liker den godt og tar den innimellom andre treninger for litt avveksling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei 30 day jeg. Synes liksom ikke jeg får helt dreisen på level 2. Hvordan er ripped in 30 i forhold til 30 day shred? Lurer på om jeg skal prøve meg på det nå i mai.

Jeg syns også at level 2 var verst på shred, likte level 3 bedre, men jeg gjennomførte 10 økter på level 2.

 

Jeg mener at ripped er et tyngre program, men fordelen er at det er 4 nivå slik at du bytter etter 6 økter. Ellers er det mye av det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar snille_snille, da har jeg noe å se frem til :-) Dag 5 på level 1 skal straks i gang nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...