Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Da ble det siste økt før vi reiser på påskeferie :) det ble Banish fat boost metabolism i dag, i går ble det No more trouble zones, men jeg ser jeg glemte å skrive det her inne.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Kos deg på ferie og lykke til med trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemme med sykt barn og benyttet anledningen til å trene mens gutten sløvet på sofaen. Ble økt 3 på 6 week 6 pack og første økt med killer buns and thighs. Den siste kommer jeg til å merke i morgen! Den var tøff. God helg! Jeg skal benytte helgen til litt trening, for om bare 1 uke er det klart for sydentur og da skal bikinien på ☺👙🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut, jeg hang meg på denne tråden, men ble syk og det ble aldri noe av. I januar fullførte jeg level 1 og gikk ned ca 4 kg. Nå er ALT pluss litt til på igjen og jeg har aldri vært så tung som nå uten baby i magen 😬 Og festligheter står i kø utover våren med brylluper, diamantbryllup osv..

 

Kan jeg slenge meg på igjen? Tok dag 1 av kevel 1 i går. I dag har jeg gått 1 time og 15 min tur med barnevogn. Satser på økt 2 i kveld.

 

Startvekt er skremmende 78,7 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut, jeg hang meg på denne tråden, men ble syk og det ble aldri noe av. I januar fullførte jeg level 1 og gikk ned ca 4 kg. Nå er ALT pluss litt til på igjen og jeg har aldri vært så tung som nå uten baby i magen 😬 Og festligheter står i kø utover våren med brylluper, diamantbryllup osv..

 

Kan jeg slenge meg på igjen? Tok dag 1 av kevel 1 i går. I dag har jeg gått 1 time og 15 min tur med barnevogn. Satser på økt 2 i kveld.

 

Startvekt er skremmende 78,7 kg!

Sleng deg med, det er aldri for sent! Trener du med JM jevnt og trutt vil du om kort tid se resultater! Det jeg syns er bra er at jeg ved flere anledninger har skeiet ut med kostholdet, men siden jeg trener så mye legger jeg i hvert fall ikke på meg!

 

Lykke til og hold ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva registrerer dere treningen som dere som bruker lifesum-appen?

Etter anbefaling fra #A2 bruker jeg sirkeltrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå hjelp meg jenter!! Har vært så flink med kostholdet i dag. Men nå fant jeg frem store skåler med godteri og potetgull (rester fra bursdager forrige helg) og jeg har så lyst på!! Jeg vet at hvis jeg spiser litt så sprekker jeg fullstendig. Motiver meg please! 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå hjelp meg jenter!! Har vært så flink med kostholdet i dag. Men nå fant jeg frem store skåler med godteri og potetgull (rester fra bursdager forrige helg) og jeg har så lyst på!! Jeg vet at hvis jeg spiser litt så sprekker jeg fullstendig. Motiver meg please! 😨

Dette klarer du! Er lettere å motstå første bit enn andre og tredje! Stå på, dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig trent. Som i går ble det en økt med 6 week 6 pack og en med killer buns and thighs. Disse to øktene blir over 1 time til sammen☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow snille_snille, jeg er imponert! Jeg klarte å stå over godisen og fikk tatt en økt med 30 day shred, pluss 5 min ekstra armer og 5 min mage.

 

Knærne mine er ikke så veldig glad i alle de øvelsene, men med litt modifisering går det greit.

 

Teller dere kalorier? Jeg tenkte å gjøre det nå i begynnelsen slik at jeg får en pekepinn på hvor mye som går inn og ut 😉 Fikk meg to hakeslepp i går..jeg visste jo at avokado var en kaloribombe, men jeg ante ikke HVOR mye. Egg var også en overraskelse for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk jeg jaget alle ut av hytta slik at jeg fikk tatt meg en treningsøkt med JM, for jeg liker ikke at andre forstyrrer meg i treningen. Det ble en økt med killer buns & thighs.

 

Siden det er så fint vær her i dag så skal vi alle sammen snart ut og gå en tur :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg treningsfri. I dag var planen å trene, men etter en kiropraktortime er jeg helt ødelagt i ryggen. Føles feil ut og ha 2 dager på rad uten trening, men vet ikke om jeg klarer i dag. Er nok mye bedre i morgen. Får se det litt an i løpet av kvelden... mulig ibuxen tar det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke trening i går, og kjente at det var hardt å motivere meg selv i dag. Av og til føles det litt feil å ta pause, blir liksom tyngre å starte opp igjen! Men det ble en økt med 6 week 6 pack.

 

Har alle reist på ferie, er så stille for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ble ingenting i går eller i dag pga besøk og diverse. Så får skjerpe meg i morgen. Av erfaring funker det dårlig med flere dagers pause...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det blitt noen av øvelsene, men har ikke fått brukt dvd-ene, men slik blir det i påsken når jeg ikke liker å trene foran andre.

 

I går tok jeg øvelser for mage og rumpe etter jeg hadde gått en tur på ca. 9 km på skogsveier,og da går jeg så fort jeg ikke orker å prate.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er #A2, krever litt ekstra å få til trening når en er på tur. Håper jeg er like flink. Vi reiser til syden på lørdag og da blir det ikke JM trening, men treningstøy blir med i kofferten.

 

I dag ble det killer buns & thighs på meg ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er #A2, krever litt ekstra å få til trening når en er på tur. Håper jeg er like flink. Vi reiser til syden på lørdag og da blir det ikke JM trening, men treningstøy blir med i kofferten.

 

I dag ble det killer buns & thighs på meg ☺

Du får kose deg på tur :)

 

Hvis du får litt tid for deg selv er det veldig god trening å løpe i sand, og får du tatt noen øvelser for magen blir det ikke så vanskelig å finne tilbake til gode rutiner når du kommer hjem igjen.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det nydelig vær her, så jeg fikk gått meg en tur på svabergene i ca. 120 min. Det ble mye opp og ned så det kjennes godt i lårene.

 

Jeg håper dere har en fin påske, men ikke glemmer treningen helt, selv om det ikke er like lett å få til på slike dager.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 6 week 6 pack i kveld. I morgen reiser vi til syden i ei uke. Kos dere videre i påsken. Er usikker på hvor mye jeg får oppdatert dere, men jeg kommer blir med igjen når vi kommer hjem!

 

Nå venter 👙👡🌻🌞🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det en joggetur på 12,5 km.+ øvelser for mage og armer.

 

I følge pulsklokken gikk det med rett over 1200 kcal på joggeturen, så i kveld skal vi kose oss med rødvin til grillmaten med god samvittighet.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hverdagen tilbake, og her ble det først 45 min. trening med kettlebell, og deretter killer abs.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med level 1 og har begynt på level 2. Hadde en supersprekk/pause i påska.

 

Men jeg har fått så himla vondt i knehasene, sliter med å gå opp og ned trapp osv.

Tengte det ble for mye jumping jacks eller noe?

 

Kjennes ut som om det er senene påyttersiden av knehasene.

 

Men nå har jeg gitt det mange mange dager, og det gir seg ikke....høres det ut som en form for overbelasting?

 

Synes det er rart også, så god oppvarming og uttøying det er på dette opplegget...........



Anonymous poster hash: 26da9...c6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg tidenes utskeielse i påsken, to dager med mat og vin. Og nesten alt jeg hadde gått ned kom på igjen. Usj! Men påsken er over og jeg startet level 2 på 30 day shred i dag. Har nok ikke brukt 10 dager på level 1, men siden jeg har vær5 gjennom de første 10 dagene i januar så hoppet jeg over noen.

 

Blir litt lei samme programmet hver dag, så fra denne uken kommer jeg til å ta annen hver dag shred og killer buns & thighs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på uke 4 på ripped in 30 , Phuuu den er tung. Føler litt at jeg er for svak til week 3 og 4, men jeg svetter og sliter meg ut! Ser resultat !!:))

Vurdere og begynne på week 1 når jeg er ferdig med week 4. Ripped er absolutt bedre for knærne mine enn 30 days:)

 

Anonymous poster hash: de5c9...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...