Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Dagens dummeste:p men hva er 30 days shred oversatt til norsk? 30 dagers ?? Hehe

 

Anonymous poster hash: f22f3...21b

30 dagers avskrelling... 

 

Anonymous poster hash: 48993...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

#47 Jeg  bruker også vekter ;)

 

Jeg har trent styrke en stund, som sagt, og ser absolutt at kroppen endrer seg. Foreløpig har jeg ikke blitt mindre andre steder enn magen, og det passer meg helt fint. Rumpa har fått ett løft, og lårene er fastere.

Jeg haaaater kondisjonstrening...ser derfor ut til at dette programmet vil passe meg, da det ikke varer lenge, og det har litt av alt.

 

Så får jeg se på bilder og cm på slutten, og se om jeg orker en runde til... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dagens dummeste:p men hva er 30 days shred oversatt til norsk? 30 dagers ?? Hehe

 

Anonymous poster hash: f22f3...21b

30 dagers avskrelling...

 

Anonymous poster hash: 48993...d2c

Ahaa.Takk:)

 

Anonymous poster hash: f22f3...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint at dere har  bestemt dere for å trene, men dersom dere ikke har grunnlag fra før så vær litt forsiktige, det er kjempelett å bli overtrent eller dra på seg belastningsskader når man ikke har grunntreningen. Bruk gode sko ettersom det er mye hopp i dette opplegget. Respekter kroppen dersom dere vår vedvarende vondter. Dere burde også legge inn hviledager i mellom så kroppen kan restituere seg, særlig i starten når dere blir veldig stive og slitne er det viktig. 

 

Veldig sant.

 

Jeg pleier å trene hver andre-tredje dag, og kommer nok til å legge inn en hviledag i uka når jeg gjør 30 days, eller om jeg kjenner at kroppen ikke er enig.

Man skal presse seg, men det skal ikke gå på bekostning av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah.... Begge ungene begynte å spy i natt,så jeg får ikke startet idag😒 trøste,bære og trøste må stå på min gjøreliste idag 😊 kommer sterkere tilbake 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg vil være med! Hadde tenkt til å starte opp i dag igjen :D men har pleid å ta yoga meltdown etter 30 dayen de gangene jeg har orket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort unna tredje økten i dag (level 1), men er skikkelig stiv... Klarer ikke å gå normalt :D Er dette noe som kommer seg etterhvert??

 

Anonymous poster hash: f54ac...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også henge meg på! Men grunnet et ødelagt kne og albue, må kan jeg ikke gjennomføre på 30 dager. Merker godt hopp og sprett i kneet, så må nok ha minst en dags pause, får se hvordan det går:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort unna tredje økten i dag (level 1), men er skikkelig stiv... Klarer ikke å gå normalt :D Er dette noe som kommer seg etterhvert??

 

Anonymous poster hash: f54ac...855

Jeg gjorde nr 4 nå. Er enda stiv, men jeg gjennomfører og syns stivheten blir bedre for hver dag. Har begynt å tøye ut litt ekstra etter økten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet i dag! Dvs, jeg og mannen. Ble ganske varme i trøya begge to, og jeg kjenner det godt i både mage og bein. Regner med å bli støl av dette! Tok mål og vekt også, men det var så nedslående at jeg vet ikke om jeg tør å legge det ut her. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spm: Hvis en spiser sunt, og trener 30 days shred, går en ned i vekt? Noen som har gått ned i vekt med 30 days shred her?  Er 165 og 60 kg, så jeg har ikke mye som skal av, bare et par trivselskilo :)



Anonymous poster hash: f54ac...855
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med . Har trent dette før men går dessverre fort lei. Kanskje det hjelper å ha damer her inne som kan motivere :) Må nok ta 2 hviledager i uka (pga helsen) men 5 dager i uken er da mye bedre enn ingen ;)

Lykke til damer, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 5 unnagjort! Det blir lettere og lettere for hver dag. Og enklere å ta øvelsene fult ut, som gir Max uttelling:)

Halvveis i level 1!:)

 

Håper dere ikke blir demotivert, men motivert av at noen av oss ligger noen dager forran dere fleste andre! :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Et lite spm: Hvis en spiser sunt, og trener 30 days shred, går en ned i vekt? Noen som har gått ned i vekt med 30 days shred her? Er 165 og 60 kg, så jeg har ikke mye som skal av, bare et par trivselskilo :)

 

Anonymous poster hash: f54ac...855

Jeg kan ikke snakke av egen erfaring, men av andre. Og vet mange har gått ned i vekt samtidig. Pass på å spise fornuftige porsjoner, ikke for mye!

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med . Har trent dette før men går dessverre fort lei. Kanskje det hjelper å ha damer her inne som kan motivere :) Må nok ta 2 hviledager i uka (pga helsen) men 5 dager i uken er da mye bedre enn ingen ;)

Lykke til damer, stå på!

Liker holdningen din! Stå på! Håper du er ferdig med programmet innen 4 mars da! Lykke til!:)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet i dag! Dvs, jeg og mannen. Ble ganske varme i trøya begge to, og jeg kjenner det godt i både mage og bein. Regner med å bli støl av dette! Tok mål og vekt også, men det var så nedslående at jeg vet ikke om jeg tør å legge det ut her. :P

Så fantastisk at dere begge er med!:)

Ikke vær redd for å vise mål, vi alle skal jo skrive det. Poenget er ikke hvor mange cm du har rundt magen nå, men resultatet i nedgang tilslutt:) lykke til med treningen!:)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med dag 5! Det går bedre og bedre og jeg syns jeg kjenner resultater allerede! Begynner også å bli en vane og finne frem treningstøy hver dag :) Lykke til til dere som skal begynne nå. Bit tennene sammen så går det så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2.

 

Uhyre mer slitsomt idag pga stølheta, så jeg gjorde litt yoga på slutten. Lar ungen trene sammen med meg også ;)

Men, jeg blir nok å ta pause på dag 6, om ikke stølheta går ned. Kroppen må få hvile også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1:

 

Først kroppspersonalia (å huttetu, jeg gremmes, vet ikke om jeg anonym nok til å engang innrømme dette!)

vekt: 73,6

livvidde: 93

overarm: 30,5

hofte: 103,5

lår: 62,5

 

Gjennomført første dag i fitness programmet, og det var ganske beintøft for meg! Følte at cardio og mage gikk fint men styrke.....vel gi meg styrke tenkte jeg da jeg lå å tok pushups (på knærne)....Ganske tøft å gå trapper i dag også, men en utrolig god følelse, NÅ er jeg igang :) :) :)

 

1 down - 29 to go, Wiiiiii ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 gjennomført! Var tungt i starten siden jeg var støl fra i går, men ellers synes jeg programmet gikk raskere i dag. :) Godt mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ikke fått startet... :balltre:

 

Skal begynne i dag!

 

Do it!

 

Jeg grugleder meg til dag 3 ikveld.

 

 

Skjønner jeg godt, men du er flink! :D Dette skal gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...