Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 for ca 3 mnder siden kjøpte jeg årskort på Akvariet i Bergen ettersom vi er en del der. For 2 uker siden mistet jeg lommeboken å der lå selvsagt årskortet og Er dette tapte penger nå da? Eller kan få nytt kort også sperre det andre gamle? Det er ikke bildet på kortet men fornavn og etternavn står jo på det. Anonymous poster hash: ecf7c...0a8
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Ring de og hør? Anonymous poster hash: 840a7...4b8
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Ring de og hør? Anonymous poster hash: 840a7...4b8 Ja det hadde jeg tenkt å gjøre i morgen,men bare tenkte å først høre om noen andre har vært borti dette å kanskje vet svaret. Er vel neppe bare være jeg som er så surrete at jeg klarer å miste årskortet Har forresten kontoutskrift så jeg kan bevise at jeg har kjøpt årskortet og,visst det kan hjelpe. Anonymous poster hash: ecf7c...0a8
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Men har du ikke årskort med bilde da? Mener å huske at de legger inn elektronisk data på de som har årskort. Da burde det være en smal sak å få ett nytt kort Anonymous poster hash: 506be...172
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Men har du ikke årskort med bilde da? Mener å huske at de legger inn elektronisk data på de som har årskort. Da burde det være en smal sak å få ett nytt kort Anonymous poster hash: 506be...172 De tok faktisk ikke bildet av meg :S Fikk faktisk kort uten bildet,men vet at kortet er gyldig likevel for vi har vært der i ettertid. Vet ikke hvorfor de ikke tok bildet jeg. Anonymous poster hash: ecf7c...0a8
me_87 Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Mener å ha lest at mistet kort blir ikke refundert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå