Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Nå sitter jeg å ser på bilder av meg selv. Jeg var en svært søt og vakker jente. Jeg er det nå og, men igjennom hele barneskolen og ungdommskolen var jeg svært vakker. Jeg er mørk. Jeg er norsk-amerikansk. Jeg har langt mørkt hår og pene øyner. Far min er fra latin-Amerika. Og jeg har to flotte barn som er to og et år. Anonymous poster hash: c5c71...275
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er enda vakrere nå enn da jeg var barn, jeg <3 Anonymous poster hash: 1cc68...c6d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Er du her fortsatt Jomfruer? Anonymous poster hash: e3417...57b
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Jeg skulle ønske jeg fortsatt var barn for da levde du livet å hadde gøy,å slapp alle beskymringer,press og forventninger til deg. Anonymous poster hash: baa31...e41
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Fru Åsta! Ikke nå igjen! Anonymous poster hash: cae40...f9a
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Du skulle ønske du fortsatt var et barn pga utseende? He he, ikke akkurat det jeg forventet. Jeg skulle noen ganger ønske jeg fortsatt var et barn fordi da har man ikke alt det ansvaret man har som voksen. Kan plutselig ønske jeg var 10 år igjen og at jeg sitter på kjøkkenet etter en lang lekeøkt ute i snøen, med kakao som mamma har laget og hjemmelaget brød osv. Og pikerommet mitt! Guri, som jeg savner rommet mitt av og til Med alle plakatene og bamsene og lekene og bøkene mine. Og kassettspilleren min! Sukk. Anonymous poster hash: 45090...bce
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Veldig glad jeg ikke er barn igjen jeg! Anonymous poster hash: fb3ed...fe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå