Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Valiana

Anbefalte innlegg

Utvendig ul her også i uke 12+3. Er 13 uker i dag, og magen lar seg ikke skjule. Kjenner maaaange blikk på magen, men ingen som tør å spørre :D Jeg synes ikke det er så innmari stas å fortelle, så jeg satser på jungeltelegrafen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei dere. Nå kommer jeg også etter dere. :) trodde jeg var 12 uker idag, men så var jeg på UL og der kunne han fortelle meg at jeg er 6 dager lengre på vei enn jeg trodde. Så da er jeg 12 + 6 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da har jeg vært på tidlig ultralyd (var 12+3 i dag). Alt så bra ut, og ble faktisk satt fram en uke. Så nå har jeg termin 1.august :) Det kan jo fort endres igjen, men stas

så fint at alt var vell å så fint ut.jeg skal også på tidlig ultralyd i morgen,da er jeg 12+4.lurer på om du tok innvendig ultralyd eller utvendig.er så spent :)

Masse lykke til i morgen! Jeg hadde ul ipå dag 13+0, og da var det iallefall utvendig. Men han spurte før vi begynte omjeg visste om jeg kunne ha bakovervendt livmor, for da kunne det være vanskeligere å finne.

 

vet ikke helt om jeg gleder meg.begynte å blø i dag så vet ikke helt hva som møter meg i morgen.så langt er det bare på papiret å litt trypp i do etter at jeg har tisset. har vert ganske rødt i hele dag men nå syns jeg det begynner å bli mørkere i fargen.så regner ikke med at dettte kommer til å gå så bra,får svar i morgen da .denne natta blir sikkert søvnløs med mange do skjekk.har vert en forferdelig dag med masse tårer og fortvilelse.snufs.skal krype til sengs å prøve å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da har jeg vært på tidlig ultralyd (var 12+3 i dag). Alt så bra ut, og ble faktisk satt fram en uke. Så nå har jeg termin 1.august :) Det kan jo fort endres igjen, men stas

 

så fint at alt var vell å så fint ut.jeg skal også på tidlig ultralyd i morgen,da er jeg 12+4.lurer på om du tok innvendig ultralyd eller utvendig.er så spent :)

Masse lykke til i morgen! Jeg hadde ul ipå dag 13+0, og da var det iallefall utvendig. Men han spurte før vi begynte omjeg visste om jeg kunne ha bakovervendt livmor, for da kunne det være vanskeligere å finne.

vet ikke helt om jeg gleder meg.begynte å blø i dag så vet ikke helt hva som møter meg i morgen.så langt er det bare på papiret å litt trypp i do etter at jeg har tisset. har vert ganske rødt i hele dag men nå syns jeg det begynner å bli mørkere i fargen.så regner ikke med at dettte kommer til å gå så bra,får svar i morgen da .denne natta blir sikkert søvnløs med mange do skjekk.har vert en forferdelig dag med masse tårer og fortvilelse.snufs.skal krype til sengs å prøve å sove.

Huffamei! Masse lykke til i dag! Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter over hit i dag, 12+0. Var på ul i dag og alt var perfekt:)) Han sa jeg nå var over i 2 trimester. Kan fortsatt ikke kjenne livmoren, og har fortsatt ingen mage. Men den kommer vel:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare innse at jeg er gravid. På ultralyd i går og så 10fingre, 10 tær osv... 

 

I tillegg er ikke klokken passert lunsj enda og jeg har allerede spist 3 appelsiner og 2 kiwi:) 

(Hadde dilla på appelsinjuice med forrigemann så kjenner dette desperate suget igjen,hehe) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei dere. Nå kommer jeg også etter dere. :) trodde jeg var 12 uker idag, men så var jeg på UL og der kunne han fortelle meg at jeg er 6 dager lengre på vei enn jeg trodde. Så da er jeg 12 + 6 ;-)

 

Slik var det for meg også, 6 dager frem:) Er 12+6 i dag, da har kanskje du også termin 1.august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da har jeg vært på tidlig ultralyd (var 12+3 i dag). Alt så bra ut, og ble faktisk satt fram en uke. Så nå har jeg termin 1.august :) Det kan jo fort endres igjen, men stas

så fint at alt var vell å så fint ut.jeg skal også på tidlig ultralyd i morgen,da er jeg 12+4.lurer på om du tok innvendig ultralyd eller utvendig.er så spent :)

Masse lykke til i morgen! Jeg hadde ul ipå dag 13+0, og da var det iallefall utvendig. Men han spurte før vi begynte omjeg visste om jeg kunne ha bakovervendt livmor, for da kunne det være vanskeligere å finne.

vet ikke helt om jeg gleder meg.begynte å blø i dag så vet ikke helt hva som møter meg i morgen.så langt er det bare på papiret å litt trypp i do etter at jeg har tisset. har vert ganske rødt i hele dag men nå syns jeg det begynner å bli mørkere i fargen.så regner ikke med at dettte kommer til å gå så bra,får svar i morgen da .denne natta blir sikkert søvnløs med mange do skjekk.har vert en forferdelig dag med masse tårer og fortvilelse.snufs.skal krype til sengs å prøve å sove.

Huffamei! Masse lykke til i dag! Krysser fingrene for deg!

 

ville bare inn å si at da har jeg vert på ultralyd.fikk se en sprell levende liten baby med dunkende hjerte.ingen blod oppsamling å se så gyn regnet med det kunne være et sprengt blodkar eller noe.ingen ting å bekymre seg for.skal tilbake for kontroll om litt over 14 dager så håper alt står bra til da også.ble satt tilbake en uke.så er i dag 11+5 så kommer tilbake hit om 2 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei hei dere. Nå kommer jeg også etter dere. :) trodde jeg var 12 uker idag, men så var jeg på UL og der kunne han fortelle meg at jeg er 6 dager lengre på vei enn jeg trodde. Så da er jeg 12 + 6 ;-)

Slik var det for meg også, 6 dager frem:) Er 12+6 i dag, da har kanskje du også termin 1.august?

Så moro ;-) kan være ordinær UL sier noe annet da. ;-P i følge mine beregninger så er "ny" termindato 7-8 August :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg har fått skremmende mye mage. Er 165cm og 47kg så jeg ser plutselig veeeldig gravid ut. 

Fant frem bilder ifra forrige gang jeg var gravid og nå 12 uker tilsvarer ca 22uker forrige gang. 

Vet at det kun er en inni her også ellers hadde jeg begynt å bli litt svett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har fått mage? Jeg er 13+2, og ser helt vanlig ut..

13+4 i dag, og synes selv at magen har blitt veldig tydelig. Ikke mulig å bruke vanlig bukse uten å bruke hårstrikk øverst. Har i all hovedsak gått over i gravidbuksene som er ti ganger mer behagelig.

 

Ellers veldig kjekt å se at det begynner å bli ganske mange august-folk her på 2.trimester :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mage her også. Fant fram gravidbukser i går, tror det er over og ut med vanlige bukser. Har ganske stor mage, men en del av mageglanerne er nok usikre på om jeg bare har blitt bråtjukk rundt magen. Fryktelig lokal fettansamling :P Håper ikke magen skal ese ut i samme tempo som den siste uken, for da ser jeg plutselig ut som en hval. Riktignok er magen litt slapp etter forrige svangerskap, men det er veldig stor forskjell på uke 13 da og nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har å mage... :-D men ser egentlig bare feit ut igjen. Men de som kjenner meg og har sett meg mange ganger ser at det er en babykul der hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen har kommet hit også :) Særlig tydelig når jeg drar strømpebuksen over (lekkert...)! Men ingen på jobb som har kommentert noe ennå, er 13+2. Slank til vanlig så jeg trodde folk kom til å se det fort men den gang ei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått og hatt SÅÅÅ lyst på eggedosis, men ikke spist det for jeg har hørt at gravide ikke skal spise rå egg. Men nå leste jeg på matportalen, og der står det ingenting om (rå) egg med unntak av måseegg. Så nå vurderer jeg seriøst å lage meg eggedosis i kveld. Og med en gang spise meg så kvalm på det at jeg ikke har lyst på det resten av svangerskapet... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått og hatt SÅÅÅ lyst på eggedosis, men ikke spist det for jeg har hørt at gravide ikke skal spise rå egg. Men nå leste jeg på matportalen, og der står det ingenting om (rå) egg med unntak av måseegg. Så nå vurderer jeg seriøst å lage meg eggedosis i kveld. Og med en gang spise meg så kvalm på det at jeg ikke har lyst på det resten av svangerskapet... :P

Tror ikke det er no farlig, norske egg er veldig trygge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mage allerede (11+2). Sist fikk jeg ikke mage før bortimot uke 20, så er litt rart at den har dukket opp allerede :P Men koselig samtidig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+3 her, ingen mage.. Gleder meg til å få en babykul! Men kommer vel først til å se lubben ut :P

 

Noen som har noen gode gravidbukser å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 13, og her er det ihvertfall mage! Kjenner (eller tror jeg kjenner) livmorkanten laaangt opp på magen! Skal på første svangerskapskontroll på fredag, og da blir det spennende å se hvor jeg havner i forhold til kurven på helsekortet.

 

Jeg har vært fornøyd med både pris og passform på buksene jeg har kjøpt hos H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...