Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Valiana

Anbefalte innlegg

Da begynner det vel så vidt å komme augustbabyer over i 2.trimester, så starter n ny tråd for oss her (så leser jeg litt på begge tråder frem til de fleste er over :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Da kommer jeg også snikende inn her så smått.....er 12+0 i dag. Har UL i morgen og satser på å ikke bli satt tilbake :) Dette er virkelig en milepæl jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her jeg også, selv om jeg leser mer enn jeg skriver her inne på forumet. Er 12+3 i dag.

TENK at vi endelig er inne i andre trimester. Så deilig! Kvalmen har endelig begynt å slippe taket også nå. Lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med inn hit jeg også. Vet ikke nøyaktig hvor langt jeg er på vei pga litt ustabile sykluser, men jeg skal være 12 + ett eller annet nå. Mest sannsynlig 12+2.

Deilig å kjenne at formen er stigende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er er jeg 12+3.

 

På fredag blir det ul, veldig spennende. Og litt nervepirrende, da OUL med datteren min ikke nødvendigvis var en kjempeopplevelse (endte med fostervannsprøve, og mye engstelse, men etter mye venting viste alt seg heldigvis å være bra). Men vil veldig gjerne se at det er liv, så da får jeg bare akseptere litt nervøsitet i forkant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går poppet det fram en mage her. Det var litt for tidlig synes jeg. Får holde inn så godt jeg kan tom torsdag- da er det ul i forbindelse med duotest. Har ikke lyst til å si noe før da. Vil vite at alt er bra først. Er det ikke bra, så må vi vel fortelle det likevel, men på en litt annen måte.

Jeg er fortsatt bekymret for om det er liv der (pga litt blødninger), men når magen kommer så tyder det iallefall på at noe vokser. I det minste livmora..

 

Og sånn ellers: begynner å komme meg etter omgangssyke. VesleTrollet er fortsatt ikke helt i form, så det blir mye mammakos og pupp. Godt hun vil ha det da, siden mat åpenbart ikke frister om dagen.

Har også begynt å plages med halsbrann igjen. I forrige svangerskap satt jeg og sov fra uke 24. Det frister ikke akkurat til gjentagelse. Men jeg sitter gjerne hvis alternativet er å brenne opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis virker det som svangerskapsplagene for det meste er borte nå, bare en skikkelig forkjølelse som er litt kip. Savner sårt nesesprayen, vært så tett i kveld at jeg i perioder har måttet konsentrere meg om å puste. Håper jeg får til å sove....

 

Ellers gikk det overraskende greit å være tilbake i 100 % på jobb!

Endret av Valiana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+6 i dag, så da hører jeg vel til her inne :) sniker meg inn en dag for tidlig, håper bim tilgir meg!

Her er også formen stigende, men har en forkjølelse som nekter å gi seg!!! Blir gal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så stas å være i 2.trimester♡ Gøy å si det! De fleste plagene mine er vekke nå. Gleder meg over denne perioden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er det tid for duotest. Kjenner jeg er litt vel spent..

Svært stor sjanse for at alt er bra, men skjønner at det skal bli godt å få det overstått. Masse lykke til!!

Endret av Valiana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er er jeg 12+3.

 

På fredag blir det ul, veldig spennende. Og litt nervepirrende, da OUL med datteren min ikke nødvendigvis var en kjempeopplevelse (endte med fostervannsprøve, og mye engstelse, men etter mye venting viste alt seg heldigvis å være bra). Men vil veldig gjerne se at det er liv, så da får jeg bare akseptere litt nervøsitet i forkant :-)

Lykke til på fredag :) Jeg skal ha UL i morgen!! **litt redd** hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I morgen er det tid for duotest. Kjenner jeg er litt vel spent..

Svært stor sjanse for at alt er bra, men skjønner at det skal bli godt å få det overstått. Masse lykke til!!

Jo da, aller størst sjanse for at alt er bra, men jeg har i utgangspunktet vært redd for at det ikke er liv pga blødninger, så det blir det første spenningsmomentet. Har time kl 11, så det er ikke sååå mange timer igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse lykke til i morra Trollet mitt :hjertesmil: venter spent på oppdatering og gledesutbrudd, for det er det det blir :D

Takk, takk :D Vi får satse på pur glede ;) Oppdaterer selvfølgelig uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det 1 frisk og fin babybolle! Lav risiko for alle trisomier. Puh :)

JEG visste det :D Nå kan du slappe av og nyte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det 1 frisk og fin babybolle! Lav risiko for alle trisomier. Puh :)

Hurra så bra :)

 

Jeg venter spent på innkallelse til det samme, nervepirrende alså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det 1 frisk og fin babybolle! Lav risiko for alle trisomier. Puh :)

 

Hurra så bra :)

Jeg venter spent på innkallelse til det samme, nervepirrende alså![/quo

 

Jeg var helt kvalm da jeg kjørte innover. Og turte ikke å se på skjermen før legen kommenterte så jeg skjønte det var liv inni der. Er du langt på vei? Jeg er 12+3 i dag, tok blodprøver for 14 dager siden og fikk svar på alt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det 1 frisk og fin babybolle! Lav risiko for alle trisomier. Puh :)

 

Så utrolig godt å høre. Satser på samme svar i morgen ( selv om jeg bare har ul) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...