Gå til innhold

OKTOBER 2014 Babyene!


lillelura *GRAVID*

Anbefalte innlegg

Så bra du allerede vet hvem som er flinke i ditt område! :) Du kan også ringe til legen din og si at du ønsker mye tettere oppfølging denne gangen pga SA/MA, da slipper du å betale! De på St.Olavs er visstnok flinke, så får bare håpe jeg møter på en hyggelig gynekolog når jeg kommer tuslende ;) Er 5+2 i dag jeg :) Så det er enda 2,5 uker til første UL... Aaaahhh det er så lenge å vente for en som er hyper-utålmodig ;) Det blir vel 3 lange uker for deg å vente også antar jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de første ukene går så utrolig treigt! Lyst å spole! Blir ca 3 uker til ul, vil ha samboer med, så spørs litt når han skal offshore. Ble ikke på fredag likevel. Skulle hatt meg en tur til legen å hørt om hun kan henvise til tidlig ultralyd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg forsiktig inn her jeg og :-) Jeg er ei jente på 23 år fra Rogaland. Dette blir både min og samboers første, vi hadde en SA sommeren 2012 (uplanlagt). Fikk positiv test på IKM 26/1 (5pp), så nå er det kun ruging om dagen.

 

Håper vi alle henger med frem til Oktober :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff! Må lufte frustrasjonen min litt her! Kjenner jeg er så hormonell og j***ig at det halve kunne vært nok, er sikker på at en stein kunne irritert meg på dette punktet!! Mannen kan irritere vettet av meg med småting jeg ALDRI hadde brydd meg om tidligere.. :fnise:  Håper dette går over fortest mulig, og jeg kan komme tilbake til normalen.. Ihvertfall lære meg å takle alle hormonene :P

Ellers fikk jeg innkalling til tidlig UL idag, den 24 februar, så da er jeg sånn ca 9 uker + -, og det gleder vi oss veldig til.. Håper alt står bra til med lille spiren!

Må jo også gratulere alle nye som er kommet inn her, blir en spennende tid forran oss, gleder meg til å følge dere videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt, LilleLura! Sønner det her også :) Mannen får gjennomgå for ting jeg aldri hadde hevet ett øyenbryn for tidligere ;) Heldigvis synes han det bare har vært "koselig" så langt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt, LilleLura! Sønner det her også :) Mannen får gjennomgå for ting jeg aldri hadde hevet ett øyenbryn for tidligere ;) Heldigvis synes han det bare har vært "koselig" så langt :D

Godt å høre jeg ikke er alene! :fnise:

Ja, heldigvis skjønner han jo at det er hormonene som kjefter og styrer, og tar det med en klype salt og et stort flir om kjeften, som noen ganger kan irritere meg enda mer.. Hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hopper jeg inn her! Er 2 dager over IKM og må vel ta inn over meg at jeg er GRAVID!! Det er liksom ingen som vet det enda bortsett fra mannen, så jeg får jo ikke PRATET om det!!! Så da er det som om jeg nesten ikke tror at det har skjedd, hehe :) Tenk at det vokser et lite menneske, et lite mirakel! Som plutselig bare får hjertet som slår, blodårer og alt mulig.... Nei det er ikke til å fatte! Terminen er 11 oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper jeg inn her! Er 2 dager over IKM og må vel ta inn over meg at jeg er GRAVID!! Det er liksom ingen som vet det enda bortsett fra mannen, så jeg får jo ikke PRATET om det!!! Så da er det som om jeg nesten ikke tror at det har skjedd, hehe :) Tenk at det vokser et lite menneske, et lite mirakel! Som plutselig bare får hjertet som slår, blodårer og alt mulig.... Nei det er ikke til å fatte! Terminen er 11 oktober :)

Gratulerer så masse!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med her. Endelig kom jeg over i gravidgruppen :-)

Jeg er 23 år, mannen er 24, og dette er vår første :-) Gleden var virkelig stor da det endelig var to streker på testen! Og dette er første måneden jeg virkelig ikke trodde det skulle skje for det har vært en veldig rar måned og alt gikk galt. Men så gikk visst noe riktig likevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen med i gjengen Sokkedyret :) Var sånn for meg også da jeg testa.. Trodde ikke noe på at det hadde klaffet, for det var så mye surr, og absolutt INGEN symptomer! Da ble det litt ekstra morsomt når det dukket opp to klare streker på testen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe dere bare MÅ spise? Jeg sitter her med en boks "crusli solfrokost".. Har spist en hel pakke i løpet av det siste døgnet...nå må det nevnes at jeg nest ikke har spist noe annet heller...helt dilla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe dere bare MÅ spise? Jeg sitter her med en boks "crusli solfrokost".. Har spist en hel pakke i løpet av det siste døgnet...nå må det nevnes at jeg nest ikke har spist noe annet heller...helt dilla!

Hehe nei ikke noe sånt her. Føler meg ganske normal. Bortsett fra oppkasten i dag tidlig... Lider av dårlig konsentrasjon på jobb da =P Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også med her. Endelig kom jeg over i gravidgruppen :-)

Jeg er 23 år, mannen er 24, og dette er vår første :-) Gleden var virkelig stor da det endelig var to streker på testen! Og dette er første måneden jeg virkelig ikke trodde det skulle skje for det har vært en veldig rar måned og alt gikk galt. Men så gikk visst noe riktig likevel :-)

 

Gratulerer Sokkedyret! Endelig var det din tur! :D

Håper å kan komme inn til dere etterhvert jeg også, så jeg sitter og følger med på dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt time til ultralyd fredag 21 feb. Da er jeg 7+2. Har også bedt om legetime etter 01 mars. Når pleier man å gå på første kontroll hos legen? :) håper neste 3 ukene går fort. Vært permittert i jan, og må på jobb igjen mandag. Håper jeg ikke blir dårlig, har ikke rett på lønn ved sykemelding før jeg er 8+5 pga det... :-X så håper formen er bra. Skulle egentlig vært permittert til 01 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere,

Da kan jeg endelig være med her, prøvd siden august i fjor.. Trodde virkelig ikke det skulle gå denne måneden, mannen var bortreist mye av måneden..  Lykke!! - Jeg og mannen er 29 år, bor i Oslo og dette er blir vår første! Terminkalkulatoren sier 7. oktober og er 4+ 5  i dag. Er utrolig spent på de neste månedene og håper så inderlig at dette går bra. Skal til legen neste fredag, fikk innkalling til celleprøve (livmorhalskreft). I følgen legen så kan testen tas på gravide så lenge det ikke har gått mer enn 10 uker. Kjenner jeg er skeptisk, men det er vel dumt å la vær. Håper også legen kan ta sjekke om det går som det skal når jeg først er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hører jeg også plutselig til her. Jeg er 26 år, og venter nr 3. Er litt over 5 uker på vei :)

 

Anonymous poster hash: 0144e...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Da hører jeg også til her!  Hurra :)  Fra Trondheim. på vei med nr.2, foreløbig termin 4 oktober

 

.

Men finnes det ingen terminklubb for oktober 2014 her inne? 

Endret av K.Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører også til her....en så lenge hvertfall :) Er 5+3 idag. Jeg er så bekymret for å miste denne gangen. Har 2 barn fra før, og har aldri spontanabortert før. Så kjenner jeg er ekstra bekymret for at noe skal gå gale denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Melder meg inn her jeg også :) Fikk positiv test for en uke siden :D Jeg er 24 og mannen 26, og dette blir vårt første barn for begge. Er 4+6 uker i dag og termin er mellom 4-6 oktober. Lite symptomer så langt, kun litt ømme bryster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg blir med her nå, etter 4 pp satt endelig spiren! Jeg er 25 og mannen er 30 :) Tok 2 g-test i dag som visste svak positiv begge to, tenkte å ta CB digital til uken. Er i uke 4 nå (3+4) og har termin 11. Okt. Dette er første barn og vi er veldig spente! Mannen fikk vite det etter jobb i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til her nå jeg også☺️ Vi bestemte oss rett før nyttår å prøve på nr 2 å det skjedde fortere enn forventet. Testet positivt om torsdagen så er jeg 5 +2 i dag. Har bestillt en bodye til storesøster hvor det står "i min mors mave ligger det en liten gave" og på ryggen er det bilde av en stor og liten ugle med tekst" big sister" som ho skal få på seg når vi skal fortelle det til familien vår ☺️

 

Anonymous poster hash: a7032...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...