Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hei! Har noen av dere erfaring med å kjøpe/bestille Emmaljungavogn fra Sverige? Ble det billigere? Var det enkelt? Hvor kjøpte dere fra? Erfaringer tas i mot med takk!:-) Anonymous poster hash: da935...f07
Altiboks Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Det ble noen tusenlapper billigere ja:) Veldig enkelt, var bare å gå inn i butikken å kjøpe:p Kjøpte i Haparanda. Eneste minuset er jo at reklamsjon blir litt mer komplisert.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Ok, så du dro dit og kjøpte den altså? ikke på nett? Ja... Tenkt på det med reklamasjon jeg også... Takk for svar! HI Anonymous poster hash: da935...f07
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Se på køpbarmvagn.se. Leverer i Norge, tror jeg. Gode priser der. Anonymous poster hash: 6d166...842
Bananen Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Vi kjøpte vogn i Sverige. Vi fikk en vogn med feil på, så vi måtte tilbake. Det var kjedelig. Men hadde vi montert den i butikken før vi dro hadde vi jo unngått det:) Er vel ikke så ofte vognene har fabrikasjonsfeil heller vil jeg tro. Men det ble uansett mye billigere. Kjøpte itilegg fjorårets modell.
Sint naken biltyv Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Jeg kjøpte vogn hos Kattys babyshop i Sverige. Fikk god hjelp, de viste hvordan den skulle bruke og den kostet 3000 mindre der enn i Norge. En emmaljunga city cross. Men har hørt de ikke er gode på reklamasjoner. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/141606106-anbefaler-a-ikke-kj%C3%B8pe-vogn-pa-kattys-babyshop-i-str%C3%B8mstad/
Brennheite Badeand Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Vi kjøpte Emmaljunga på Kattis babyshop til første. Det er riktignok fire år siden, da var prisen den samme der i SEK som den var her i NOK, så vi sparte på kursen som på den tiden var ganske god. Nå er derimot kursen elendig, så nå er det ikke så mye å spare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå