Gå til innhold

Ekstra strekkmerker i svangerskap nr.2? Check!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk hele magen full av de i første svangerskap. Trodde ikke det gikk an å få nye fordi det var så mange. Noen saftige på sidene og bak på korsryggen også, men disse er bare komiske. Joda, 36 uker nå og jaggu tror du ikke jeg hadde fått noen illrøde merker helt nederst i trusekanten?! Som at jeg ikke var "velsignet" med mange nok fra før. Dette er bare helt utrolig urettferdig. Har mindre mage enn de fleste, og likevel får jeg flere strekkmerker enn de fleste:( Og så heldig som jeg er(og sikkert derfor jeg har fått dem også) så har jeg null cm heng så får ikke dekket noen operasjon heller...

Dagens syteinnlegg! Heldigvis er nå disse små skattene verdt det...

Anonymous poster hash: 1c59b...ba7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ja bare for å klage litt ekstra. Grunnen til at jeg oppdaget dem var fordi at jeg i går skulle ta en opprydding nedentil før ultralydtimen i dag, i tilfelle de må bruke innvendig apparat og neida, jeg klarte ikke se noenting. Måtte gjøre det i blinde. Ikke nubbsjangs til å løfte magen ørlite grann for å se noe som helst....haha

Skrevet

Uff, strekkmerker er kjipe greier ja. Fikk strekkermerker på hele magen, hofter, lår og legger i første svangerskap. Klarte å få presset noen innimellom på svangerskap nr 2 også gitt. Trasig å ha skikkelig rosinmage og det eneste som hjelper er en eventuell bukplastikk.

Anonymous poster hash: aa080...a00

Skrevet

Du er nok ikke alene HI ;) Magen min ser ikke ut! Etter 2 svangerskap er den virkelig ikke mye lekker.. Men jeg har litt heng, hva er grensen for å få dekt bukplastikk? Ikke at det egentlig vil hjelpe meg så veldig, hele magen er dekt.. Men henget gjør det vanskelig å finne bukser som sitter pent..

Anonymous poster hash: 68db5...5ee

Skrevet

Du er nok ikke alene HI ;) Magen min ser ikke ut! Etter 2 svangerskap er den virkelig ikke mye lekker.. Men jeg har litt heng, hva er grensen for å få dekt bukplastikk? Ikke at det egentlig vil hjelpe meg så veldig, hele magen er dekt.. Men henget gjør det vanskelig å finne bukser som sitter pent..

Anonymous poster hash: 68db5...5ee

Vet at jeg ikke er alene. Kjipt likevel dessverre... Tror det er 2 cm:) Så må man ha fysiske plager da. Min mage ser ut som ei på 80 sin. Skikkelig som der luften har gått ut av ballongen. Men ettersom magen min er "stram" så vil ikke huden henge. Kan dra den langt ut fra magen da. Har i tillegg brokk og får en knyttneve mellom magemusklene når jeg ikke er gravid. Brokket som gir meg plager får jeg jo dekket og forhåpentligvis får jeg dekket både sammensying og fjerning av hudoverskudd også!

Skrevet

Jeg var heldig i første og andre svangerskap og håpte på at det ble sånn i tredje også. Så veldig bra ut helt til siste ukene før fødsel. Da kom det masse! Det var surt.

Anonymous poster hash: 7491c...63c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...