Gå til innhold

♥Mars snuppene♥


FruRikstadPfefferkorn

Anbefalte innlegg

Ja, dette går nok bra skal du se. Når begynner du med medisiner?

 

Skal begynne i morgen jeg. Gruer meg, meg skal samtidig bli godt og endelig komme i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det må jo bare gå fint :-) jeg begynner i uke 11, da er mensen ventet . Håper virkelig den kommer når den skal. Pga den ble ganske forsinket i januar ble forsøket flyttet, to uker tidligere . Heldigvis gikk det den veien ;)

 

Oj, imorgen ja. Spennende!! Hvor holder du til? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsinket mensen er kjipt. Dette er første gang mensen har kommet når den skal etter jeg har utsatt. Hører til på Maigaard i Danmark. De mente at mensen som kommer etter kl 12 ikke telles før dagen etter så da fikk jeg mensen akkurat den dagen jeg håpet på. I dag.

 

Håper mensen din kommer når den skal :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsinket mensen er kjipt. Dette er første gang mensen har kommet når den skal etter jeg har utsatt. Hører til på Maigaard i Danmark. De mente at mensen som kommer etter kl 12 ikke telles før dagen etter så da fikk jeg mensen akkurat den dagen jeg håpet på. I dag.

 

Håper mensen din kommer når den skal :-)

Hæ? Etter kl 12 på formiddagen ? Ja det er kjipt når den aldri ellers er forsinket, men det gjorde meg jo to uker nærmere oppstart, så det kom jo noe positivt ut av det ;)

Danmark ja. Gjør de det annerledes der enn i Norge? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt merkelig. Fikk den akkurat 12, men passer bedre med første dag i dag så da går jeg for det. Er så vidt jeg vet samme prosess.

Oftere kort regime bare.

Sant, da kan forsinket mens være greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt merkelig. Fikk den akkurat 12, men passer bedre med første dag i dag så da går jeg for det. Er så vidt jeg vet samme prosess.

Oftere kort regime bare.

Sant, da kan forsinket mens være greit.

Hehe , jaja greit at de kan gjøre det sånn også da :-P trodde man regnet etter 24 alle steder liksom.

Kort regime er det beste har jeg hørt, med tanke på bivirkninger på oss damer , så jeg er veldig glad for at jeg fikk det også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ja, helt merkelig. Fikk den akkurat 12, men passer bedre med første dag i dag så da går jeg for det. Er så vidt jeg vet samme prosess.

Oftere kort regime bare.

Sant, da kan forsinket mens være greit.

Hehe , jaja greit at de kan gjøre det sånn også da :-P trodde man regnet etter 24 alle steder liksom.

Kort regime er det beste har jeg hørt, med tanke på bivirkninger på oss damer , så jeg er veldig glad for at jeg fikk det også :-)

 

 

Ja. Regelen i Norge der jeg har hørt snakk om det er kl 16. Merkelig uansett :P 

Ja, kort regime er nok helt klart det beste med tanke på bivirkninger og hva man utsetter kroppen for osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!! :'( skal begynne med medisiner i dag og har blitt skikkelig dårlig. Over 39,5 i feber og ingen febernedsettende funker. Er helt tett, vondt i halsen og hoster blod. Hva gjør jeg nå? Kan jeg begynne på medisiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!! :'( skal begynne med medisiner i dag og har blitt skikkelig dårlig. Over 39,5 i feber og ingen febernedsettende funker. Er helt tett, vondt i halsen og hoster blod. Hva gjør jeg nå? Kan jeg begynne på medisiner?

Ååh nei :-( går det ikke an å få tak i klinikken? Så du kan høre med de? Hvis ikke ville jeg gjerne begynt nå idag og ringt de på mandag og hørt om du skal fortsette eller ikke!

 

God bedring og lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om jeg hører til her eller om det blir april. Men jeg vil ha uttak i mars men testdato blir i april i begynnelsen av april en gang. Oppstart nesespray i dag, langt regime. Er mitt 2 ICSI forsøk på riksen. Første runde endte i exu. De har satt meg på assistert befruktning pga at jeg mister, så de ønsker mer kontroll + at samboer har pluttselig fått helt bånn i bøtta produksjon av sædceller. på forrige forsøk måtte han levere 2 prøver for å få nok til mine 3 egg. Snakk om å være nærvevrak etter egguttaket da vi ikke fikk lov til å gå før det hadde gått  2 1/2 time. Så når jeg er på lege time den 17 mars så må jeg høre om de legger en bacup plan for samboer. For ingen har til nå kunne ha svart meg på det, virker som at det blir litt ansvarsforskyvning. Men nå skal jeg ikke være pesimistisk for denne gangen skal det gå bra!! Det skal bli en huleboer som graver seg fast for 9 mnd!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Jeg har begynt på spray og, gått på det i ca syv dager, men hadde ufrivillig opphold i 1.5 døgn! Var på ferie og skulle hjem og tror dere ikke jeg glemte sprayen på hotellet! Mensen er også forsinket, ifølge mine beregninger vil den ikke komme før til helgen, en uke forsinket! Så nå blir forsøket også utsatt en uke,så da gjør det sikkert ikke noe at jeg loka m sprayen :P ihvrf. Forrige mnd var også mensen 5 dager forsinket. Alltid hatt presise 30 dagers sykluser, men etter forrige forsøk altså, så er det blitt så mye lenger. Liker ikke det. Nå er syklusen da på 35-37 dager. Håper det er forbigående, og helst gravid på dette forsøket :). Begynner å kjenne det tærer på, 4 ferskforsøket nå, ingen fryseforsøk. Er så lei av forsinkelser og all denne eviglange ventingen på alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke tak i dem. Får bare begynne og håpe på at jeg blir bedre.

 

Takk :-)

Hvordan går det? Fikk du snakket med klinikken? Og er formen bedre? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fortsatt dårlig. Har blitt sykemeldt og fått beskjed om å være helt i ro. Går på medisiner og det blir forsøk hvis jeg blir frisk igjen. Takk som spør ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg har fått nytt forsøk i mars dersom mensen kommer mellom 1-23 mars. Ble gravid i nov på forsøk i Porsgrunn men mistet i ma i uke 13:(

Så håper og bli en av dere her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg blir med her, venter på mens og oppstart av gonal f forhåpentligvis noen av de nærmeste dagen, aldri hatt stabil syklus så det blir plutselig :)

 

Blir mitt 3 forsøk, 2 mislykkede bak oss, hvorav siste forsøk i slutten av desember, håper håper håper det blir et vellykka forsøk denne gangen :)

 

Lykke til alle sammen, spennende og nervepirrende tid dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fortsatt dårlig. Har blitt sykemeldt og fått beskjed om å være helt i ro. Går på medisiner og det blir forsøk hvis jeg blir frisk igjen. Takk som spør ;-)

Så bra at det blir forsøk da. Siden jeg krysser fingre om at du blir frisk :-D

Hvordan er det å gå på medisinene?

Jeg ringte å etterlyste resepter på mine idag, siden forsøket er om to uker. De hadde litt forsinkelser på utsendelse av resepter, men de skulle sende de idag s hun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Formen er fortsatt dårlig. Har blitt sykemeldt og fått beskjed om å være helt i ro. Går på medisiner og det blir forsøk hvis jeg blir frisk igjen. Takk som spør ;-)

Så bra at det blir forsøk da. Siden jeg krysser fingre om at du blir frisk :-D

Hvordan er det å gå på medisinene?

Jeg ringte å etterlyste resepter på mine idag, siden forsøket er om to uker. De hadde litt forsinkelser på utsendelse av resepter, men de skulle sende de idag s hun :)

takk :-) går greit med medisiner. Sprøytene er ikke ille slik jeg hadde trodd. Har fått migrene og er svimmel, men det regnrr jeg med er fordi de funker :-p trøster meg selv med drt. Oi, ja, bra du purrer! Det kan ta litt tid før apoteket får inn riktige medisiner og. Avhengig av hvor du bor da.

beklager skrivefeil. Nettbrett :-p

hvilke medisiner skal du gå på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...