Gå til innhold

♥Mars snuppene♥


FruRikstadPfefferkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har min kjære Tante kommet på besøk og på mandag ringer jeg inn til Ullevål for å få satt igang med forsøk nr 3.

Æsj hadde håpet den skulle holde seg langt unna hos deg, men da var det vel bare no mageproblemer da. Er så dårlig gjort at kroppen skal tulle sånn m oss så vi plutselig får et lite håp. Ja, ja, ivf neste ihvrf! Håper det blir mange spirer for oss mars jentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel tilhørende denne gruppen jeg også. Hadde negativt ferskforsøk i januar, og skal ha fryseforsøk i naturlig syklus. Det vil mest sannsynlig bli i uke 11.

Ingen medisinering før den tid, så da er det bare å vente på neste mens, og håpe at de overlever tining når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn her. Skulle egentlig vært i gang i Januar, men så ble mannen skikkelig forkjølet og hoster fortsatt så da blir det ikke før mars. Skal gå på kort regime. Antar uttak rundt 15 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere som sprayer?

Er det andre som har begynt med medisiner?

 

Skal begynne med mine om en drøy uke og kan ikke si jeg gleder meg :P Er livredd for å bli overstimulert ettersom jeg klarte å bli det av pergotime :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Her går det fint med sprayen bortsett fra mye hetetokter.Nå har jeg brukt nesesprayen i 8 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Sprayingen her går bra. Litt for bra. Kjenner ingen ting , tror jeg. Pga manglende bivirkning har jeg fått det for meg at sprayen ikke fungerer, så tatt et par ekstra doser for å være sikker:p

 

Eneste jeg kanskje merker er hvor sykt mange irriterende mennesker jeg har rundt meg til tider. Folk i butikken går for sakte, generelt er alle så forbanna trege om dagen;-) hihi, spørs om det ikke er hos meg alt ligger;)

 

Flere som er litt surpumper om dagen?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha frkkværner. Humørsvingninger er vel også et symptom? :-P

Jeg er alltid sur når jeg har pms og denne gangen blir pms ekstra lang. Er ganske sur :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det er kanskje det? Problemet er bare at det ikke er jeg som er sur, selv om jeg innerst inne må innrømme at jeg er det;-) først nå jeg har oppdaget alle disse irriterende tingene, overalt. Gubben roter mer enn han pleier hjemme, trafikken går saktere. Det er kø overalt, jeg blir sååå sint. Haha godt at vi er flere da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også mensen på torsdag, jævlig irriterende. Som om jeg ikke har hatt nok mensen nå liksom!! Haha, skal jo egentlig bare være glad at den kom så forsøket ikke blir utsatt. Men det er jo så mye styr med mensen!! Ok, kanskje det er jeg som har litt liten tålmodighet og kort lunte:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen. Er ikke jeg som er irritabel, det er bare alle andre som er fryktelig plagsomme. Mensen er utsatt her... Hatt pms i 2 uker og en til skal det bli. Stakkars mann. Blir så syk også så orker ingenting.

 

Mensen er grusomt. Masse styr, symptomer, vondter osv... Selv om man egentlig bør være glad for at den kommer når den skal pga forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du utsette forsøket eller går det greit, ettersom mensen er utsatt? Blir du dårlig av sprayen å alt det der eller?:-( ikke noe moro:(. Når har du uttak? Hatt det før eller er det første gang? Her blir det første uttak i mars.

 

Jeg skal ikke klage vedrørende mens egentlig. Er bare så lei av å ha den. Er bare nok en påminnelse på at man ikke har lykkes, det som irriterende meg. Jeg kan ikke klage så mye på smerter eller andre plager i forbindelse med mens:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du utsette forsøket eller går det greit, ettersom mensen er utsatt? Blir du dårlig av sprayen å alt det der eller?:-( ikke noe moro:(. Når har du uttak? Hatt det før eller er det første gang? Her blir det første uttak i mars.

 

Jeg skal ikke klage vedrørende mens egentlig. Er bare så lei av å ha den. Er bare nok en påminnelse på at man ikke har lykkes, det som irriterende meg. Jeg kan ikke klage så mye på smerter eller andre plager i forbindelse med mens:-)

 

Endelig PC, da kan jeg faktisk sitere :P

 

Mensen er utsatt med vilje for å passe inn med jobb og slikt. Så skal ha den nå om en liten uke eller så..  Har kastet opp i hele dag så må si jeg gleder meg til jeg bare kan få den og bli ferdig med det :P Jeg sprayer ikke, går på kort regime så begynner på medisiner om en liten uke :P

Jeg syns så synd på dere som sprayer for det blir en evighet med medisiner. Her er det også første gang i mars :) Så det blir spennende :P

 

Mensen er en forferdelig påminnelse :P Jeg har tenkt at hvis jeg ikke blir gravid så skal jeg hvertfall aldri ha mensen igjen heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da. Pass på så medisinene ikke kommer opp igjen da:-) aha sånn å forstå ja:-)

 

Ja blir 1 måned med medisiner. Lenge. Jeg skulle egentlig ha kort regime, men det krasjet med vinterferien. Kunne utsatt mens jeg også, men pga reisevei ble vi enige om langt regime. Da var det lettere å planlegge, vistnok. Hehe. Så neste gang blir det nok kortregime her også :-)

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da. Pass på så medisinene ikke kommer opp igjen da:-) aha sånn å forstå ja:-)

 

Ja blir 1 måned med medisiner. Lenge. Jeg skulle egentlig ha kort regime, men det krasjet med vinterferien. Kunne utsatt mens jeg også, men pga reisevei ble vi enige om langt regime. Da var det lettere å planlegge, vistnok. Hehe. Så neste gang blir det nok kortregime her også :-)

 

:-)

 

Er litt redd for at de kommer opp igjen da :P

 

Ja, det er leeeeenge. Ja, de sier så. Er vel best å høre på de som har peiling. Det er så vanvittig kjipt når man må utsette og utsette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så kjedelig da. Pass på så medisinene ikke kommer opp igjen da:-) aha sånn å forstå ja:-)

 

Ja blir 1 måned med medisiner. Lenge. Jeg skulle egentlig ha kort regime, men det krasjet med vinterferien. Kunne utsatt mens jeg også, men pga reisevei ble vi enige om langt regime. Da var det lettere å planlegge, vistnok. Hehe. Så neste gang blir det nok kortregime her også :-)

 

:-)

Er litt redd for at de kommer opp igjen da :P

 

Ja, det er leeeeenge. Ja, de sier så. Er vel best å høre på de som har peiling. Det er så vanvittig kjipt når man må utsette og utsette også.

Det kan jeg tenke meg, at det er kjedelig å utsette. Har du hatt flere forsøk tidligere eller? Tvi tvi, håper det er vår tur neste gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så kjedelig da. Pass på så medisinene ikke kommer opp igjen da:-) aha sånn å forstå ja:-)

 

Ja blir 1 måned med medisiner. Lenge. Jeg skulle egentlig ha kort regime, men det krasjet med vinterferien. Kunne utsatt mens jeg også, men pga reisevei ble vi enige om langt regime. Da var det lettere å planlegge, vistnok. Hehe. Så neste gang blir det nok kortregime her også :-)

 

:-)

Er litt redd for at de kommer opp igjen da :P

 

Ja, det er leeeeenge. Ja, de sier så. Er vel best å høre på de som har peiling. Det er så vanvittig kjipt når man må utsette og utsette også.

Det kan jeg tenke meg, at det er kjedelig å utsette. Har du hatt flere forsøk tidligere eller? Tvi tvi, håper det er vår tur neste gang :-)

 

 

Nei, dette er første forsøket. Har tatt en evighet :P Blitt utsatt hver gang...

 

Det blir vår tur i mars :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Så kjedelig da. Pass på så medisinene ikke kommer opp igjen da:-) aha sånn å forstå ja:-)

 

Ja blir 1 måned med medisiner. Lenge. Jeg skulle egentlig ha kort regime, men det krasjet med vinterferien. Kunne utsatt mens jeg også, men pga reisevei ble vi enige om langt regime. Da var det lettere å planlegge, vistnok. Hehe. Så neste gang blir det nok kortregime her også :-)

 

:-)

Er litt redd for at de kommer opp igjen da :P

 

Ja, det er leeeeenge. Ja, de sier så. Er vel best å høre på de som har peiling. Det er så vanvittig kjipt når man må utsette og utsette også.

Det kan jeg tenke meg, at det er kjedelig å utsette. Har du hatt flere forsøk tidligere eller? Tvi tvi, håper det er vår tur neste gang :-)

Nei, dette er første forsøket. Har tatt en evighet :P Blitt utsatt hver gang...

 

Det blir vår tur i mars :D

Å sånn å forstå :-) ja vi krysser fingrene for det :-) masse lykke til hvertfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyyyyyl!! Det nærmer seg med stormskritt nå! Herre Gud hvor spent jeg er. Og jeg gruer meg sykt samtidig! Og bekymrer meg masse for om det kommer til å gå eller ikke . Føler liksom at det ikke kommer til å gå! Hyyyl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyyyyyl!! Det nærmer seg med stormskritt nå! Herre Gud hvor spent jeg er. Og jeg gruer meg sykt samtidig! Og bekymrer meg masse for om det kommer til å gå eller ikke . Føler liksom at det ikke kommer til å gå! Hyyyl..

 

Dette blir spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hyyyyyl!! Det nærmer seg med stormskritt nå! Herre Gud hvor spent jeg er. Og jeg gruer meg sykt samtidig! Og bekymrer meg masse for om det kommer til å gå eller ikke . Føler liksom at det ikke kommer til å gå! Hyyyl..

Dette blir spennende :D

Hehe ja det gjør det :-D må bare huske å puste! Tenkte å ringe opp til klinikken neste uke, og høre når reseptene kommer. Og jeg har jo glemt ALT som ble sagt og vist under forsamtalen . Herlighet altså. Jaja det går nok sikkert det og :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...