Gå til innhold

Augustmammaer i Oslo


L-8

Anbefalte innlegg

32 Oslo. Første barn. Har mange venner med barn men ingen som er gravid nå. Møter gjerne en liten gjeng fra forumet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Står ikke på lysten...   Men med flere års høyere utdanning så kjenner jeg at jeg burde klare å få det til:)

Er alene hjemme i helgen så tenkte å sette meg etter at rocketrollet er lagt i seng og se om jeg får det til. Har venner som har fått det til så da får jeg isåfall ringe en av de for support:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde nok venner, men der tok jeg tyderligvis feil.

 

Nå er det sånn at hvis jeg skal opprette en gruppe for Oslo så må jeg ha noen ifra min venneliste å legge inn med en gang. Akkurat august er det forløpig bare meg av venner som har termin så kan ikke ta noe frivillig-tvang avgjørelser for personer jeg kjenner heller.  

Så det betyr at noen må få sendt venneforespørsel til meg først før jeg får opprettet noen gruppe. Slik jeg har skjønt det ihvertfall. 

 

Mitt navn er Vera Johansen, bilde av 3 jenter/damer i sommersol, hvis noen er i tvil på hvem som skal kontaktes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde nok venner, men der tok jeg tyderligvis feil.

 

Nå er det sånn at hvis jeg skal opprette en gruppe for Oslo så må jeg ha noen ifra min venneliste å legge inn med en gang. Akkurat august er det forløpig bare meg av venner som har termin så kan ikke ta noe frivillig-tvang avgjørelser for personer jeg kjenner heller.

Så det betyr at noen må få sendt venneforespørsel til meg først før jeg får opprettet noen gruppe. Slik jeg har skjønt det ihvertfall.

 

Mitt navn er Vera Johansen, bilde av 3 jenter/damer i sommersol, hvis noen er i tvil på hvem som skal kontaktes.

Sendt ;)

 

Pass på å sette innstillingen til hemmelig da, ikke bare lukket :)

Endret av L-8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det hadde vært hyggelig! SKal se om jeg finner Vera for å bli med i face gruppen :)

 

31 Oslo, Grünerløkka. Første barn :)


Kanskje vi muligens vil havne i samme barselgruppe uansett da ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 36 bor på Grunerløkka og venter mitt første barn i slutten av august, hadde vært hyggelig å være i kontakt med andre, så den Facebook gruppen hadde vært supert å få være med i. Hva heter gruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 36 bor på Grunerløkka og venter mitt første barn i slutten av august, hadde vært hyggelig å være i kontakt med andre, så den Facebook gruppen hadde vært supert å få være med i. Hva heter gruppen?

Søk opp Vera og send henne venneforspørsel, så kan hun helt sikkert legge deg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send venneforespørsel til meg så legger jeg deg til. Vera Johansen. Bilde av 3 jenter/damer.

Hvis du ikke har noen synlig tegn på graviditet og termin i august så send meg en beskjed på Facebook også så jeg vet at du vil med i gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send venneforespørsel til meg så legger jeg deg til. Vera Johansen. Bilde av 3 jenter/damer.

Hvis du ikke har noen synlig tegn på graviditet og termin i august så send meg en beskjed på Facebook også så jeg vet at du vil med i gruppen.

Venneforespørsel sendt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også termin i august , bor på Høybråten i Oslo . Vil gjerne være med i gruppa på Facebook . Marte johanne heter jeg på Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

27 år, førstegangs-mamasan fra Bergen, bor på Trosterud. Termin 7 august :) Har endt venneforespørsel til Vera, men fikk ikke sendt melding - kom opp feilmelding. Jeg heter Kristin :)

 

Synes det ville vært kjempekoselig med en Oslo-gjeng! Har ingen venner som er gravide eller har barn, så er klar for ny-sosialisering ;)

Endret av Mamma_van_Pelt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, har prøvd å legge til vera på Facebook og sende melding, begynner å bli en stund siden nå og jeg har enda ikke fått noe respons... Hadde vært fint å være med i gruppen for augustmammaer i Oslo 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått melding ifra dere som ikke er lagt til nå. Hva er navnet eller beskriv eventuelt profilbildet deres så skal jeg legge dere til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har også sendt en venneforespørsel med melding på Facebook.. Bildet er av meg i brudekjole bakfra.. Kan sende deg en PM her med navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lilla-Turkis; på profilbildet sitter jeg på ei huske i skogen med en liten lyshåret pjokk ved siden av meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...