Våryr ✿ Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Det er så mange som er veldig raske med å rope troll. Det kan være av mange grunner. Kanskje historien er for usannsynlig, det mangler detaljer, for mange detaljer osv. Men jeg må si at jeg reagerer når noen roper troll, på tråder hvor HI opplever en krise. Er det veldig vanskelig å svare på en skikkelig måte? Hva om innlegget faktisk er sant? Det er ikke så morsomt for en person i krise å høre "troll. troll. TROLL!!!" Og om det skulle være et trolleinnlegg, så gjør jo det ingenting. Jeg går ut i fra at folk er her inne for å søke råd, snakke med dib venner, underholdning, noen er ensomme, osv. Det er utrolig mange forskjellige mennesker her inne. Men å sparke de som ligger nede synes jeg blir feil. Et lite hjertesukk en mandag...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Jeg er helt enig med deg! :-) Og hva så om noe viser seg å være tull? det er ganske interessant å se hva folk svarer om situasjoner som kan oppstå. Anonymous poster hash: 906f3...53c
Berta_78 Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Kunne ikke vært mer enig! Jeg har alltid lurt på hvorfor folk gjør det, akkurat som om det er viktig som anonym å vise andre anonyme at man er smartere enn dem :-p Det er virkelig bare å la være å svare hvis man ikke tror på HI.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Mulig du referer til innlegget jeg skrev om overfallet.. Men det går fint. Jeg tåler at noen skriker troll, eller at noen ikke tror på meg. Jeg tror på meg selv, og jeg har vært igjennom det... Men jeg lever... Og jeg trengte bare å skrive ut her litt.. takk til alle dere andre Anonymous poster hash: 3669d...23e
♥Nemi♥ Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har aldri skrevet troll til noen, rett og slett fordi det er respektløst. Tror jeg at et innlegg er trolling, så kan det hende jeg svarer alikevel. For det kan jo være en tråd som kan hjelpe andre, eller at tråden i seg selv er kjempebra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå