Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Var hos lege igjen i dag pga at jeg ikke er i form om dagen, og har ikkr vært det siden jeg fikk et virus for to uker siden. Tok da blodprøver. I dag sier han at han ikke vet hva som feiler meg, men at blodprøvene viste at det var "noe" i kroppen. Han sa det kunne være influensa. Men, jeg har jo ikke feber! Men, man behøvde ikke ha feber ved influensa sa han. Det må da være riv ruskende galt? Anonymous poster hash: dc607...e56
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Vanlig influensa gir feber og smerter i kroppen samt symptomer i luftveiene. ved influensa er man ikke bar litt ute av form - man er skikkelig sjuk! Det trenger ikke være noe "riv ruskende galt" av den grunn. Det finens mange ulike virus som kan gjøre deg dårlig. de fleste virsussykdommer går over av seg selv etter noe tid. Men noen kan forårsake mer alvorlige tilstander som f.eks lungebetennelse Anonymous poster hash: f51b6...d5f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Husker dere ikke alle skriveriene angående svineinfluensaen for noen år siden hvor det ble presisert at det kunne være mange som fikk dette veldig mildt og ikke nødvendigvis på vanlig "influensavis". Kanskje legen har rett. Anonymous poster hash: 245ad...7fe
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Jeg fikk påvist influensa a for et par år siden etter å ha gått å hanglet en måneds tid. Jeg hadde ikke feber, og var på jobb, men jeg var så sliten og slapp. Anonymous poster hash: eae2d...749
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg fikk påvist influensa i fjor og var i veldig dårlig form, men hadde bare bittelitt feber. Knapt merkbart. Legen sa at hun hadde hatt flere pasienter med bare ubetydelig forhøyet temperatur. Ellers hadde jeg vel alt av symptomer;) Anonymous poster hash: cb94d...932
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå