Gå til innhold

Hvorfor er du sammen med mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: f5d07...768

Skrevet

Det lurer jeg også på...

Anonymous poster hash: 1add9...1b6

Skrevet

Fordi det er han jeg vil dele livet mitt med. Han kan til tider være små irriterende, men er i bunn og grunn en helt fantastisk mann! Verdens beste faktisk!

Skrevet

Fordi jeg er hodestups forelska i han, og han gjør meg glad :)

Anonymous poster hash: ddd12...f5b

Skrevet

Fordi han er mannen jeg vil tilbringe resten av mitt liv med <3

Skrevet

Fordi vi har barn sammen....

Anonymous poster hash: 4b7bf...32b

Skrevet

Fordi jeg elsker han! :)

Skrevet

Fordi vi er to sider av samme sak. :-)

Anonymous poster hash: cc84e...e6c
Gjest 5 andre
Skrevet

Kjærligheten til ham, humoren, humøret, omsorgsevnen, snillheten samt tre flotte barn, tross noe frustrasjon, irritasjon og oppgitthet.  

Skrevet

Aner ikke lenger :(

Anonymous poster hash: 81e4e...7df

Skrevet

Fordi han er den han er og det er den beste mannen i verden :)

Skrevet

Fordi han er min beste venn, elsker, medsammensvorne, samtalepartner, diskusjonspartner og fordi han er den beste pappa han kan være for våre barn.. :) han kan også være en irriterende rotekopp, men velger å jobbe med å overse den biten, da de positive sidene veier bra opp:p

Skrevet

Fordi jeg ikke er meg selv uten han. Fordi jeg elsker han, og han elsker meg. Fordi han gjør meg lykkelig fra jeg står opp til jeg legger meg. Han lærte meg å elske meg selv, og bli den beste jeg kan være. Han støtter meg i mine valg, og gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra. Jeg kan ikke se for meg et liv uten han. Derfor er jeg sammen med han =)

Skrevet

Det verste er at ifølge statistikken så er det flere av dere med så fantastiske menn i denne tråden som har utro menn, men dere vet det ikke. Jepp, I know, jeg er dagens partypooper.

Anonymous poster hash: e6f4f...445

Skrevet

Barna. Økonomi.

Anonymous poster hash: 58ea8...ff9

Skrevet

Det verste er at ifølge statistikken så er det flere av dere med så fantastiske menn i denne tråden som har utro menn, men dere vet det ikke. Jepp, I know, jeg er dagens partypooper.

Anonymous poster hash: e6f4f...445

Det var strengt tatt ikke et svar på spørsmålet til HI...

Anonymous poster hash: 0b42d...e32

Skrevet

Fordi vi har barn sammen.

Anonymous poster hash: d00f0...523

Skrevet

Fordi han er mannen med stor M.

Anonymous poster hash: 3144f...70d

Skrevet

Fordi jeg er glad i han, og han er en ansvarsfull mann, som viser stor omsorg for familie og venner. Han stiller opp når noen trenger hjelp og er den gode støtten som forteller meg at det går bra når jeg bekymrer meg. han er også en flott far til våre to barn og er den ene jeg ser for meg å kunne leve med. Håper det fortsetter slik :)

Anonymous poster hash: a212a...6f0

Skrevet

Fordi eg elskar han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...