Gå til innhold

I hvilken uke fødte du nr 3, å hvordan var fødselen? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent/nervøs.... Har hørt at nr 3 er en luring og at den kommer gjerne noen uker før termin? Stemmer dette synes dere? :)

Anonymous poster hash: c9765...143

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme tenker jeg på. Skal føde nr 3 til sommeren.

Anonymous poster hash: 1a125...f6d

Skrevet

28 - KS

Skrevet

Fødte nr 3 2 dager før termin og ting var ganske likt som med nr 1, nr 2 ble jeg satt i gang i uke 38 pga diverse. Ingen luring her...

Skrevet

Nr tre kom ei uke før termin, en rask (ikke styrt) fødsel som var perfekt, rene drømmefødselen 😄.

De to første ble født til termin, satt fast, ble tatt med vakuum, fikk startproblemer. Fikk alt mulig av smertestillende, men likevel helt forferdelig fødsler, total reptur med nr to.

Anonymous poster hash: 7aac9...eed

Skrevet

Nr 3 er født 7 dager over termin, over på under 2 timer, kun de siste 45 min som var vonde, kom inn på fødestua 10-15 min før hun var født :) De to første er født henholdsvis på termindagen (4 t) og i uke 36+0 (2,5 t), og hverken sykehuset eller jordmødrene trodde jeg kom til å gå lengere enn uke 38 max med nr 3... Så feil kan man altså ta ;)

Skrevet

Nr 3 er født 6 dager etter termin, alt var over på 30 min. Så vi rakk ikke å komme oss ut døra hjemme. Ble henta i ambulanse når alt var over og pappaen klippet navlestrengen i gangen ;-) Nr. 1 er født 10 dager før termin, 20 timer fra vannet gikk og riene startet. Nr. 2 er født 22 dager før termin, 12 timer fra vannet gikk, men "bare" 8 timer med rier. Begge guttene var stjernekikkere, minste mor kom riktig vei. Ingen trodde jeg skulle gå over med henne. Spesielt ikke siden de har komt så tett, det er 2 år mellom hver unge.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

6 dager før, maserier i tre døgn. Når deb først starta tok det 5 timer

Skrevet

Takk for svar damer :)

Skrevet

Første: vannavgang 3 uker før termin, fra begynnelse til slutt 8 timer

Andre: vannavgang 3 uker før termin, fra begynnelse til slutt 6 timer

Tredje: begynnte med rier 24 timer etter stripping, fra første rie til slutt 16 timer.

Tredje var en luring, men absolutt den beste fødselen :)

Anonymous poster hash: 1a6e1...674

Skrevet

2 uker før termin

Anonymous poster hash: 1a6e1...674

Skrevet

Akkurat på termin.. Tok ca en time og var VONDT.. Er et kvarter av den jeg fortsatt ikke husker 4 år etter:)

Anonymous poster hash: 3f1c6...1cc

Skrevet

Kom på min termindato, ei uke før UL termin.

4 timer fra jeg kjente murring i ryggen til hun ble født.

Vondeste fødselen da jeg ved de andre fødslene fikk lystgass men ikke nå.

Fra 3cm til full åpning på en time...

Fikk en liten rift innvendig ellers ingenting :-)

Anonymous poster hash: 57be6...fcf

Skrevet

Nesten seks uker før, tok tre døgn😑

Skrevet

Gikk 5 dager over og hadde en fin fødsel, 9 timer fra innleggelse til hun var ute. Nr.1 og 2 fødte jeg 4 og 6 dager før termin og fødslene tok 4 og 5,5 timer. Nr.4 kom 8 dager før termin med ks.

Skrevet

På overtid med en uke. Hadde masse falske alarmer de siste ukene og når det først satt igang var alt overstått på 2 timer fra første rie.

Anonymous poster hash: 97fe3...713

Skrevet

Nr 1, 6 uker før. Styrt fødsel

Nr 2, 11 dager før, styrt fødsel

Nr 3 5 uker før, styrtfødsel. Vannavgang hjemme

Anonymous poster hash: d065c...621

Skrevet

Fikk nr tre akkurat 7 dager før termin. Riene begynte i 2 tida på natta,og var helt uregelmessige fram til jeg skulle føde. Gikk både 2 minutter og 20 minutter mellom hver rie!

Fortsatt langdryg fødsel,(var ute kl.13 samme dag)men ikke så alt for vond (eller ,i forhold til nr to var alt piece of cake) 

Riene var så uregelmessige at jeg ikke visste at jeg var i fødsel :laugh:

Anonymous poster hash: 40ba8...d1c
Skrevet

Håper det tar litt tid med nr 3 her da, for har minst 2 timer i til nærmeste sykehus :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...