Gå til innhold

Inkasso og strøm ....se hit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal flytte og må tegne strøm abb på den nye plassen ..For jeg strøm abb når jeg har innkasso?? 

Anonymous poster hash: a024a...ccb

Fortsetter under...

Skrevet

Det tror jeg

Alle må jo ha strøm? !

Anonymous poster hash: bde3f...669

Skrevet

Tror det, om strømmen allerede er koblet på. Om den ikke er koblet på, kan de unnlate å åpne før inkasso fra annet bosted er betalt.

Skrevet

Det er ikke sikkert, ihvertfall ikke om det er strømmen du har inkasso på. Strømselskapene er ikke veldig ivrige på å ha dårlige betalere som kunder. Du kan ev. få "leveringspliktig strøm" fra strømnettleverandøren, men den er gjerne dyrere. Om du ikke får inngått avtale med strømleverandør, så kan du snakke med sosialkontoret, og de kan ev. garantere for strøm hos deg. 

Dessverre så er det mange som tror, og det går mange uriktige rykter rundtomkring, at det ikke er så farlig å droppe strømregningene, for de har ikke lov til å stenge strømmen for barnefamilier osv. Det er tull. Strømmen stenges, og det er ikke alltid man skal skylde allverdens før de tar den.

Anonymous poster hash: b0d18...e1c
Skrevet

Eneste som kan svare på det er vel selskapene som er aktuelle. Jeg googlet strømavtale inkasso, og virker som du kan nektes det (du har jo tross alt inkasso), men vil tro det varierer med hvor stor risiko de anser at du er (dvs har du betalingsavtale, har du tatt intiativ til å gjøre opp, osv). 

Ta kontakt med selskapene så fort som mulig!

Anonymous poster hash: 02382...bcd
Skrevet

Med inkasso får du strøm. Med betalingsanmerkninger kan du få trøbbel.

Anonymous poster hash: 96771...964

Annonse

Skrevet

Du får strøm. Alle får. Men de kan gi deg høyere pris evn. Du melder jo bare flytting til selskapet. Så er du allerede kunde vil jeg tro de bare flytter deg over uten noe mer styr.

Skrevet

Du får strøm, men skylder du penger til feks Fortum i form av inkasso, så må dette betales først- ellers stenger de uavhenig om du har unger eller ikke. Akkurat det driter de i :/ Kun hvis det er snakk om baby/ barn som er avhengig av strøm og at det står om liv & død & helse.

Skrevet

Nye regler på strømmen, den kan kun stenges om sommeren, i følge Fjordkraft/norges Energi.

Ja, du får strøm selv om du har inkasso eller bet.anmerkninger. Men, du risikerer dyrere strøm fra Hafslund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...