Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Noen flere som er allergiske mot juleblomster (spes julestjerne, svindler, amarylis, tulipaner)? Jeg er veeeeldig plaget og vet ikke hva jeg skal gjøre snart. Har fått allergi tablett og slimløsende tabletter av legen men blir tett og hoster slik hele dagen, slik har jeg hatt det hele desember.., har ikke juleblomster selv hjemme men blir jo ofte eksponert på jobb, spisesteder, kjøpesenter og hjemme hos andre. Noen tips eller triks for å overleve jula med allergi??? Anonymous poster hash: ca17d...d09
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Kosthold, kosthold og kosthold... og akupunktur! Hold deg helt unna sukker noen uker før juleblomsttiden kommer. Spis også minimalt med raske karbohydrater. Drikk minimalt med kaffe og brus. Sjekk gjerne ut blodtypedietten, f.eks. så skal blodtype A bl.a. unngå melk, rødt kjøtt og tomat, blodtype B skal bl.a. unngå tomat, kylling. Sjekk det ut - det har hjulpet veldig mange, faktisk de fleste jeg har vært borti som har slitt med allergier! Vann med ferskpresset sitron (hvis du tåler det) virker slimløsende. Bruk gode tarmbakterier og Immiflex også, fra noen uker før sesongen setter inn. Gjerne normale dagsdoser med vitamin C og sink også. Begynn også akupunkturbehandling noen få uker før sesongen begynner. Anonymous poster hash: a9555...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå