Gå til innhold

SEPTEMBER 2014 baby


Lulusen

Anbefalte innlegg

Min første ja! En svært etterlengtet! Har snart prøvd i 4 år! Vært gjennom 3 prøverørsforsøk og dette et 5 gang jeg er gravid!1 MA, 2 SA og en kjemisk! Så jeg roper ikke helt hurra enda! Skal til legen 6/1 og hå henvisning til ul! Har aldri sett et bankende hjærte, så håper mer enn noe anet at vi får det denne gangen! :-)

Krysser fingrene for deg og håper at spiren sitter godt nå!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første ja! En svært etterlengtet! Har snart prøvd i 4 år! Vært gjennom 3 prøverørsforsøk og dette et 5 gang jeg er gravid!1 MA, 2 SA og en kjemisk! Så jeg roper ikke helt hurra enda! Skal til legen 6/1 og hå henvisning til ul! Har aldri sett et bankende hjærte, så håper mer enn noe anet at vi får det denne gangen! :-)

Krysser fingrene :) Nå er det din tur til å bli mamma :) Jeg vurderer å kjøpe meg angelsounds, hehe, er så nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det har jeg også tenkt på vis jeg kommer så langt! Men så så jeg på en side her at noen heller anbefalte babywatcher? Har du hørt om d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, endelig kan jeg hoppe inn her! Er 4 uker i morgen, men testet svaaakt positivt 11dpo, og svakt med tydelig positivt 13dpo, altså i dag :D

 

Jeg hadde nok endel PMS-symptomer forrige måned, mens denne måneden var annerledes. Har vært helt latterlig trøtt da, konstant siden lille julaften. Det har vært litt kjipt å være den som halvsover i juleselskapene..

 

Ellers har jeg kost meg med alt som ikke er lov i jula, så jeg håper jeg ikke har ødelagt for meg selv. Tenkte liksom at det sikkert ikke funket, så jeg har hatt i meg både alkohol, spekemat, røkelaks, brie osv :P Heldigvis alt med måte da, ikke vært på fylla liksom. Jaja, nok skravling.. Er nok litt gira akkurat nå, haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå gratulerer fero!!! Hurra!!!! :-)))

Det går nok helt fint at du har tatt alkohol og brie:-) har gjort det selv, men med måte!

Dette blir bra! Time hos jordmor 27.januar. Gleder meg!! Er i uke 4 jeg også:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

:huh: Noen som vet hvorfor eg får ulik dato ved terminkalkulator, noen viser 6.sept. og andre 9.sept.

Første dag i siste mens var 30.11 ???? 

 

Fortsatt God Jul, og Godt Nyttår på tirsdag!  :nissekyss:

 

Kan dessverre ikke gi deg et godt svar, men er akkurat like langt som deg :) , og får de samme svarene fra ulike kalkulatorer. Jeg velger å gå for 9. september inntil ordinær ultralyd evt. sier noe annet. Er jo bare snakk om noen små dager forskjell. Selv vet jeg at jeg er et par dager lenger enn siste mens tilsier, da jeg er ganske så sikker på at EL var på dag 12, ikke 14.

 

Uansett, hurra for å endelig være gravid  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første ja! En svært etterlengtet! Har snart prøvd i 4 år! Vært gjennom 3 prøverørsforsøk og dette et 5 gang jeg er gravid!1 MA, 2 SA og en kjemisk! Så jeg roper ikke helt hurra enda! Skal til legen 6/1 og hå henvisning til ul! Har aldri sett et bankende hjærte, så håper mer enn noe anet at vi får det denne gangen! :-)

Skal krysse alt som er for deg.

Du har virkelig vært gjennom en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har blitt litt mange nedturer de siste åra! Den siste SAen var 22. November etter 3. prøverørsforsøk, så hadde jo vert helt fantastisk om spira bare klamret seg fast i ni måneder denne gang!

Men det skal jo ALLE spirene våre! September 2014 blir tidenes måned! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, da tok jeg en ny test i dag, en digital. Der sto det GRAVID med fine store bokstaver og 1-2 uker. Så er nok 4+1 i dag vil jeg tro utifra litt tenking bakover.

Hurra, da er det bare å håpe på at dette går bra, mistet for 1,5 år siden og hadde som jeg skrev i går gitt litt opp. Hadde bestemt meg for å bestille time hos legen over jul for å få sjekket opp litt, men da blir det jo en mye hyggeligere legetime å bestille :P

Har en gutt på snart 4 fra før, er 33 år og kommer fra Rogaland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Fero og Mollabell! Måtte september bli den beste mnd for hele gjengen <3

Jeg er 32 år, også fra Rogaland. Har ei lita snuppe på 1,5 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

:huh: Noen som vet hvorfor eg får ulik dato ved terminkalkulator, noen viser 6.sept. og andre 9.sept.

Første dag i siste mens var 30.11 ???? 

Fortsatt God Jul, og Godt Nyttår på tirsdag!  :nissekyss:

 

Kan dessverre ikke gi deg et godt svar, men er akkurat like langt som deg :) , og får de samme svarene fra ulike kalkulatorer. Jeg velger å gå for 9. september inntil ordinær ultralyd evt. sier noe annet. Er jo bare snakk om noen små dager forskjell. Selv vet jeg at jeg er et par dager lenger enn siste mens tilsier, da jeg er ganske så sikker på at EL var på dag 12, ikke 14.

 

Uansett, hurra for å endelig være gravid  :)

 

Det er nok fordi det opereres med en svangerskapslengde på mellom 280 og 283 dager i ulike land. Det spiller jo nesten ikke noen rolle for oss September-damer som uansett ikke er garantert barnehageplass ;)

 

Anonymous poster hash: 931f5...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj..barnehageplass, der sa du noe. Tror jeg må komme meg på en tidlig ul, må jo få en skikkelig dato og orker nok ikke vente helt til ordinær.

Jeg hadde en heftig opplevelse ved sist fødsel som til slutt endte i hastesnitt, så mulig jeg ikke får prøve å føde denne gangen. Må nok inn å ta et røntgen av bekkenet, noe som har gjordt det? Får høre hva legen sier når jeg skal dit til første kontroll.

Jepp, Sept-14 skal bli en god mnd for oss alle :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+1 i dag, termin 3 septemeber :) det er forresten laget et Facebook gruppe for september, send meg en pm så kan jeg gi mer info om noen vil være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle damer her inne:-)

Håper så indelig at jeg kan være her inne... venter ikke mensen før fredag... Har rmange tegn men redd for at det bare er ønsketenkning:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får skrive meg inn her jeg da :-) Antatt termin 09.09.2014 og er da 4+3 idag. Dette var ikke planlagt, så mannen har ikke helt roet seg med dette enda . Fant det ut igår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det har jeg også tenkt på vis jeg kommer så langt! Men så så jeg på en side her at noen heller anbefalte babywatcher? Har du hørt om d?

Nå har jeg bestilt meg angelsounds :) Den kommer vel i posten til helgen tenker jeg. Familien ble litt vel ivrig da jeg fortalte jeg hadde blitt gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åh, det har jeg også tenkt på vis jeg kommer så langt! Men så så jeg på en side her at noen heller anbefalte babywatcher? Har du hørt om d?

Nå har jeg bestilt meg angelsounds :) Den kommer vel i posten til helgen tenker jeg. Familien ble litt vel ivrig da jeg fortalte jeg hadde blitt gravid ;)
Åh så spennende! Jeg tør ikke det enda! :-S men om jeg kommer meg til uke 12, så skal den ikke være langt unna! Men nå gleder jeg meg til å høre hvordan det går med deg! Men det er mange som ikke hører noe før i uke 12, så ikke bli stresset om du ikke finner den med en gang;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er min IKM, og det føles litt rart at jeg ikke skal få det igjen på lenge. Hurra. Hater mens!

 

Første milepæl blir å runde den uka som kommer nå, føler jeg, for da er det i hvertfall ikke bare kjemisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe erfaring med at mannen ikke er helt happy for det med en gang? Isåfall hvor lang tid pleier det å ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...