Gå til innhold

SEPTEMBER 2014 baby


Lulusen

Anbefalte innlegg

Da starter jeg denne tråden da det ville vært hyggelig å pratet litt med dere septemberdamer :) regner med det kommer flere her etter hvert! Noen som begynner å få noen symptomer enda?

 

Her er det litt kvalme hele tiden, humørsvingninger til tusen :P, mye mer tissetrengt og oftere sulten. Så merker godt at jeg er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hører vel til her :) Jeg har skikkelig ømme pupper, kvalm etter hver måltid og jeg klør vanvittig under føttene og inni i hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troooor jeg hører hjemme her..

Ingen mens å gå utifra, men CB ukesindikator viste at jeg er 4-5 uker på vei på mandag. Tok testen midt på dagen, men hadde ikke tisset på 7 timer, så håper testen viste riktig:-)

 

Var skikkelig kvalm 3 dager forrige uke, så tok en test. Nå har jeg ømme bryster, mest høyre egentlig, og luft i magen! Passer fint med jul, besøk og luft i magen i grunnen -.-'

Ellers litt trøtt og til tider kort lunte!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskeli og si hvor jeg hører til! :-) de fleste terminkalkulatorene sier 1.september! (Min fødselsdag) mens noen sier 31.august! Så jeg får titte litt innom både august og septembessidene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-) Da tør jeg å melde meg inn her, etter at testene har blitt sterkere. Ulike treminkalkulatore sier alt fra 3. til 7. september. Selv tror jeg mest på det siste.

 

Jeg har foreløpig lite symptomer, men føler meg litt uvel på formiddagen og har mindre matlyst (og godtesug) enn normalt :fnise:

 

Gøy å kunne bli med i "klubben"  :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her hører jeg til også :)

De fleste terminkalkulatorer sier 4 sept.

Er bare 4+2 idag, men kvalmen og vonde  pupper har vært her i flere dager nå.

Håper bare ikke kvalmen blir verre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! 1. September er datoen. Har ømme pupper og synes de har blitt større. Vet ikke om det er mulig, men de er liksom litt i veien. Samboeren synes også de ser større ut( mulig det er ønske tekning fra hans side...hehe) Ellers merker jeg ingenting. Har to barn fra før, hadde ikke noe kvalme eller plager tidlig. Hadde dessverre bekkenløsning i begge svangerskap,, men det er noen år og en god del kg siden så håper jeg slipper denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg tror jeg skal melde meg inn her. Fikk positiv test i går etter første ivf forsøk. Hadde egguttak/ befruktning 12 desember så terminkalkulatorene sier termin blir 4.september og at jeg er akkurat 4 uker i dag. Dette er vår første og den er veldig etterlengtet så jeg er ikke helt nedpå jorden enda. Er veldig redd for at det ikke skal gå veien, men vi må jo bare håpe på det beste.

 

Jeg merker jeg er ganske trøtt og har mye mensmurringer. Litt ømme pupper og oppblåst. Men jeg går fremdeles på progesteronstøtte så en del av symptomene skyldes nok det og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg tror jeg skal melde meg inn her. Fikk positiv test i går etter første ivf forsøk. Hadde egguttak/ befruktning 12 desember så terminkalkulatorene sier termin blir 4.september og at jeg er akkurat 4 uker i dag. Dette er vår første og den er veldig etterlengtet så jeg er ikke helt nedpå jorden enda. Er veldig redd for at det ikke skal gå veien, men vi må jo bare håpe på det beste.

 

Jeg merker jeg er ganske trøtt og har mye mensmurringer. Litt ømme pupper og oppblåst. Men jeg går fremdeles på progesteronstøtte så en del av symptomene skyldes nok det og..

Så fantastisk! Gratulerer! Åsså på første forsøk! Jeg har brukt opp mine 3 offentlige forsøk! 1. Var negativt, 2. var kjemisk og 3. mista jeg veldig tilig! Det var i november, men ble gravid med en hjemmelaga rett etter, så er 5 uker i morgen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Jeg tror jeg skal melde meg inn her. Fikk positiv test i går etter første ivf forsøk. Hadde egguttak/ befruktning 12 desember så terminkalkulatorene sier termin blir 4.september og at jeg er akkurat 4 uker i dag. Dette er vår første og den er veldig etterlengtet så jeg er ikke helt nedpå jorden enda. Er veldig redd for at det ikke skal gå veien, men vi må jo bare håpe på det beste.

 

Jeg merker jeg er ganske trøtt og har mye mensmurringer. Litt ømme pupper og oppblåst. Men jeg går fremdeles på progesteronstøtte så en del av symptomene skyldes nok det og..

Så fantastisk! Gratulerer! Åsså på første forsøk! Jeg har brukt opp mine 3 offentlige forsøk! 1. Var negativt, 2. var kjemisk og 3. mista jeg veldig tilig! Det var i november, men ble gravid med en hjemmelaga rett etter, så er 5 uker i morgen!

Gratulerer så mye :) Jeg så det inne på assistert. Så fantastisk :) Endte du opp med å ta klexane og progesteronstøtte? Jeg skal ta klexane til uke 7. Skal egentlig slutte på lutinusen i dag, men er livredd... Mulig jeg bare bruker opp pakken..

 

Herlighet - i natt trodde jeg det var over. Våknet opp til voldsomme menssmerter! Var sikker på jeg hadde begynt å blø. Kavet meg ut på badet.. Var helt sinnsykt vondt! Svartnet for meg og ble sittende og kaldsvette på badegulvet og vri meg i smerter. Holdt rett og slett på å besvime.. Sambo kon løpende med to paracett og varmeflaske og vi satt det til det roet seg. Blødde ikke en dråpe! Har jo lest at en del har mensmurringer og menssmerter tidlig i graviditeten og det har jeg og, men det det var helt spesielt. Jeg er vant til å ha sterke menssmerter, men det er bare to ganger tidligere at jeg har holdt på å besvime av dem.. Jeg håper virkelig ikke dette er et dårlig tegn.. Det er vel ikke det så lenge det ikke blør? Håper bare den klamret seg godt fast der inne i jordskjelvet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra så lenge du ikke blør! Jeg tror jeg også ville brukt opp pakken! Jeg går på lurinus og klexane ja! Har litt over en pakke lutinus igjen, så slutter med den når den et tom, men klexane vet jeg ikke hvor lenge jeg må ta! Må få en time hos legen etter nyttår og ta noen blodprøver og høre hva de sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik hadde jeg to dager forrige uke og småen100! Akkurat slik du beskriver det, sterke menssmerter, kaldsvetting og skikkelig tak i magen, men ikke noe blod. Visste ikke at jeg var gravid da, men ble bekymret da jeg fant det ut. Så har bestilt time til legen på mandag for å prate om det. Etter det har jeg ikke hatt sånn vondt, så håper og tror det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, i dag morges da jeg var på do så kom det litt rosa på papiret :( Noen av dere som har vært borti det? Begynner å bli litt engstelig, andre gangen på en uke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en annen på bli-gravid forumet som også har hatt det slik som du beskriver det småen100: Hei igjen jenter.

 

Jeg våknet i natt av at jeg måtte skikkelig på do ( ikke tisse)... Når jeg satt meg på do fikk jeg så vondt i magen og var nær ved å besvime.... Måtte ligge med beina mellom hodet... Jeg kaldsvettet og var frem og tilbake i besvimelses verden i 15 lange minutter før det gav seg!!!

 

Vi ringte legevakt og søkte på nett og jeg har visst hatt et blodtrykksfall !! Dette er visst vanlig tidlig i svangerskap.... Ekkelt var det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skummelt cornflake! Har ikke vært hatt blødning selv. Har du bestilt time til legen? Håper det går bra, har hørt at det er vanlig med litt blødning i svangerskapet uten at det trenger å være noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja.. Jeg la inn et innlegg på anonymforumet og, og det er noen som har opplevd kraftige menstruasjonssmerter men der det likevel har gått bra. Nå snakket jeg med de på klinikken også og de sa jeg bare måtte se det an.. Huff dette er ikke lett.

 

Cornflake- husk at det er vanlig med småblødninger. Håper det gir seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette er visst dagen for bekymrede innlegg, så jeg bidrar med mitt. Jeg klarer ikke å slappe av. Har så diffuse symptomer, som kommer og går. I dag kjenner jeg ingenting. IKM er først i morgen. Er så redd for at alt bare har vært innbilning eller kjemisk. Hvis TR holder seg unna til mandag tror jeg det må bli en Cb digital for å roe nervene. Håper alt er i orden hos deer Småen og Cornflake :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en ekkel natt med kaldsvette og magesmerter/ besvimelsefølelse tok jwg en test nå som sier sykehus er gravid!!!! Hurra:-)))) da klaffet det i pp 4 ...

 

Så da melder jeg meg inn her! 😊

 

Tror termin blir ca 12 september😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer april2011mamma!! Jeg visste det! Utrolig morro at du fikk positiv test! :D nå får vi håpe at disse magesmertene flere av oss har hatt ikke er noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk lulusen!!!

 

Ja det var veldig gøy ! Men smertene i natt var helt jæ..... Så krysser for at de ikke kommer tilbake! :-)

 

Kommer til å ringe jordmor på mandag så jeg kan få en tidlig time for å teste jernlager etc, så jeg vet avtalt er ok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal på tidlig ul?? :-)

Vi har lyst til det, og tenker å gjøre det om 2-3 uker :-D

 

Vi var på tidlig ul i uke 7 med første mann, og syns det var koselig å se et bankende hjerte♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harikke tenkt på det egentlig, men etter blodtrykksfall inatt tenkte jeg å prøve å få legetime eller jordmor time så fort som mulig for å få tatt blodprøver etc... :-) kan jo hende jeg mangler vitaminer...

 

Høres koselig ut med tidlig ul ja:-) hva koster det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen på mandag pga smerter tidlig i svangerskapet så jeg har lyst å bli henvist for tidlig ultralyd også pga cyster jeg har vært plaget med tidligere så ønsker å se om alt er bra der. Sist svangerskap fikk jeg tett oppfølging med ultralyd og det var en stor lettelse å se det lille bankende hjertet på tidlig ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...