Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #26 Skrevet 22. desember 2013 HI.. PÅ jul?? Det heter i julen. Anonymous poster hash: f87da...5ee
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #27 Skrevet 22. desember 2013 Så lenge de ikke blir ufine så er det greit å lære seg at det er lov å drikke forsvarlig. Jeg så Foreldrene mine "fulle" ved et par anledniger når jeg var liten og aldri tatt skade av det. De oppførte seg alltid forsvarlig. Anonymous poster hash: 3ec1b...24e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #28 Skrevet 22. desember 2013 HI.. PÅ jul?? Det heter i julen. Anonymous poster hash: f87da...5ee Eh? Dette var jo veldig relevant.. Men her sier vi ofte på jul. Men om du føler deg bedre så kan jeg godt fortsette diskusjonen med å si "i julen". Så er det en mindre ting for deg å henge deg opp i!! Anonymous poster hash: c4f90...51f
Camillok Skrevet 22. desember 2013 #29 Skrevet 22. desember 2013 Hi, jeg synes ikke dette høres greit ut. Dette er jo langt mer enn litt. Snakk med svigerfar på egenhånd og inngå en avtale om antall enheter (3-4 f.eks) han har lov til å ta før barna SOVER. Han later til å drikke såpass mye at han antagelig ikke er det minste beruset da. Dere får se hvordan det går, barnet later til å være såpass lite at dere får bruke denne julen til å se hvordan det går. Så små barn vil vel være mest hos deg og pappa'n? Er de fulle hadde jeg heretter droppet julen der med klar beskjed om at de må velge - fylla eller familie. Selv har vi både vin, hjemmebrygget øl og whiskey, spriten kommer under ingen omstendighet frem før guttungen sover. Kunne nok strukket meg til en liten likør mens de var våkne, hvis ingen var merkbart påvirket. Nå er jeg gravid i år og mamma må alltid kjøre så her har vi noen som kan si ifra vin og øl til maten er bare sunt for barn å se. Er selv vokst opp med totalt avholds (alkoholiker i familien) i nærmeste familie og har aldri reagert negativt i selskap der det ble drukket til maten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå