Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Og hvem jeg følger? Jeg går innom menyen hvor det står follow, men de gir meg bare tips om hvem jeg kan følge. Vet jeg har følgere, for det popper opp innimellom at den og den har begynt å følge meg, men jeg vil gjerne vite hvem og hvor mange. Noen som vet hvor jeg kan se det?? På forhånd takk for seriøse svar Anonymous poster hash: ec506...340
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 ??? :-) Anonymous poster hash: ec506...340
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Du går inn på followers profilen/ navnet ditt. Du får dessuten varsel for hver nye følgerr med navnet deres, så det kan tenkes du ikke har noen. Anonymous poster hash: b840a...c8d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Det skrev jeg lenger opp at jeg får varsler og at det er defor jeg vet jeg har noen. Jeg går inn på followers på menyen til venstre(samme side som spillelister, topplister, news osv, men får ikke opp noe annet enn forslag til hvem jeg selv kan følge. Kan ikke se hvem jeg selv følger engang og jeg vet at jeg følger en del. Anonymous poster hash: ec506...340
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Det skrev jeg lenger opp at jeg får varsler og at det er defor jeg vet jeg har noen. Jeg går inn på followers på menyen til venstre(samme side som spillelister, topplister, news osv, men får ikke opp noe annet enn forslag til hvem jeg selv kan følge. Kan ikke se hvem jeg selv følger engang og jeg vet at jeg følger en del. Anonymous poster hash: ec506...340 Da har du ingen. Hadde du hatt noen så hadde du fått melding hvor det sto navn på følgere "XXX is now following you". Anonymous poster hash: b840a...c8d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Det gjorde jeg på den gamle versjonen, men forsvant da jeg fikk ny. Ikke så viktig uansett. Men at jeg har følgere, det vet jeg. Mannen min, mamma og søstra mi f.eks Anonymous poster hash: ec506...340
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Da fant jeg endelig ut hvordan jeg kunne se hvem mine følgere er. Og jeg har faktisk 17 følgere, så det var ikke bare det at jeg innbilte meg at jeg hadde noen Anonymous poster hash: ec506...340
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå